Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 67626763676467656766 ... 10107>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 3.1 5 1070
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
20%
217
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
17%
181
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
17%
183
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
27%
290
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
19%
199
Всього голосів : 1070
Повідомлення Додано: Пон 04 бер, 2019 15:12

  mephala написав:Офпреду
У кредитных карт и допок к ним есть такой прикол как подключение к бонусной программе. Когда быстрее это делается. Когда медленнее. Когда вообще карта в результате сбоя не подключается.
Смузистам тяжело что ли сделать смс оповещение клиента что его карта подключена к бонусной программе? От честно говоря это аллыно подключение тревела в течении трех дней бесит. Сидишь ждеш как идиот и не знаеш - подключили или нет. Ладно бы мелкие покупки. Но пролететь с бонусами по крупной как то не сильно весело.
Ну или пуш сделать если тратиться на смс жаба душит смузистов.

mephala, подключение действительно занимает до 3х рабочих дней. Ваше предложение относительно смс-оповещения передам на рассмотрение.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13146
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1417 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Пон 04 бер, 2019 15:29

  Alfa_Bank написав:
  TylerTruman_ написав:Чому неможливо поповнити безкартковий поточний рахунок звернувшись тільки в касу? Навіщо ще витрачати час сидячи в черзі до менеджера для отримання заявки?

TylerTruman_, для поповнення поточного рахунку дiйсно спочатку треба звернутись до менеджера, це пов'язано з необхiднiстю отримання додаткових даних по рахунку, якi касир не бачить.

Так це й так було зрозуміло. Я критикував реалії, … приходжу в відділення, каса вільна, але необхідно для цієї операції почекати в черзі до менеджера, … ірраціональна втрата часу, а така ситуація не у всіх банків. Реалізуйте можливість поповнення безкарткового поточного рахунку звертаючись тільки в касу.
TylerTruman_
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1040
З нами з: 11.06.15
Подякував: 10 раз.
Подякували: 166 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 04 бер, 2019 15:51

  TylerTruman_ написав:
  Alfa_Bank написав:
  TylerTruman_ написав:Чому неможливо поповнити безкартковий поточний рахунок звернувшись тільки в касу? Навіщо ще витрачати час сидячи в черзі до менеджера для отримання заявки?

TylerTruman_, для поповнення поточного рахунку дiйсно спочатку треба звернутись до менеджера, це пов'язано з необхiднiстю отримання додаткових даних по рахунку, якi касир не бачить.

Так це й так було зрозуміло. Я критикував реалії, … приходжу в відділення, каса вільна, але необхідно для цієї операції почекати в черзі до менеджера, … ірраціональна втрата часу, а така ситуація не у всіх банків. Реалізуйте можливість поповнення безкарткового поточного рахунку звертаючись тільки в касу.

TylerTruman_, доброго дня. Інформацію зафіксую та передам на розгляд у відповідний підрозділ.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13146
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1417 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Пон 04 бер, 2019 15:56

  Alfa_Bank написав:mephala, подключение действительно занимает до 3х рабочих дней. Ваше предложение относительно смс-оповещения передам на рассмотрение.

так процедура подключения к бонусной программе не только у тревела есть. просто у тревела это явно написали в документах.
у экко-макисмум например. бывали приколы что в результате сбоя допка вообще не подключалась к программе.
так вот оповещение про подключение к программе нужно по ВСЕМ картам и допкам у которых есть какая либо бонусная программа
mephala
 
Повідомлень: 9233
З нами з: 07.04.14
Подякував: 333 раз.
Подякували: 1024 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 04 бер, 2019 16:07

  mephala написав:
  Alfa_Bank написав:mephala, подключение действительно занимает до 3х рабочих дней. Ваше предложение относительно смс-оповещения передам на рассмотрение.

так процедура подключения к бонусной программе не только у тревела есть. просто у тревела это явно написали в документах.
у экко-макисмум например. бывали приколы что в результате сбоя допка вообще не подключалась к программе.
так вот оповещение про подключение к программе нужно по ВСЕМ картам и допкам у которых есть какая либо бонусная программа

Вас поняла, все передам.
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13146
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1417 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Пон 04 бер, 2019 16:30

  IMPRINTER написав:
  Alfa_Bank написав:
спасибо. вроде всё понятно. "Женские" акки ж сложнее разлачивать ))) сами понимаете надо давать инструкции )


Поиграйтесь со значением deviceToken в куках вашего браузера (точнее убедитесь, что влияет на его изменение) и, вероятнее всего, вас не будут блочить, если значение будет разным.
Menwyy
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1012
З нами з: 22.12.08
Подякував: 18 раз.
Подякували: 105 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 04 бер, 2019 21:57

Знову зміна в депо-файлі

https://alfabank.ua/storage/tb-tree.nod ... 901pdf.pdf

щось змінилось?
на око все на місці

PS
вроді піврічна гривня донизу
greenozon
 
Повідомлень: 16734
З нами з: 01.06.14
Подякував: 578 раз.
Подякували: 1755 раз.
 
Профіль
 
1
3
1
7
Повідомлення Додано: Пон 04 бер, 2019 22:12

  Alfa_Bank написав:
  mephala написав:
  Alfa_Bank написав:mephala, подключение действительно занимает до 3х рабочих дней. Ваше предложение относительно смс-оповещения передам на рассмотрение.

так процедура подключения к бонусной программе не только у тревела есть. просто у тревела это явно написали в документах.
у экко-макисмум например. бывали приколы что в результате сбоя допка вообще не подключалась к программе.
так вот оповещение про подключение к программе нужно по ВСЕМ картам и допкам у которых есть какая либо бонусная программа

Вас поняла, все передам.

Мою ЭКО так и не видно в кабине Подяки, а уже и бонусы хочется щупнуть...
kreuz
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3392
З нами з: 10.12.07
Подякував: 177 раз.
Подякували: 263 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 бер, 2019 04:00

  Alfa_Bank написав:
  AlexT написав:
  Alfa_Bank написав:AlexT, добрый день.
1. Проверю и посмотрю, что можно сделать. Дайте ИНН, пожалуйста.
2. Прошу вас указать: дату и время общения в чате, с какого источника писали в чат.


К сожалению, не могу написать к вам в ПП, т.к. мало на этом форуме пишу и ещё не позволяет в ПП писать. Как еще можно с вами связаться? Может вы можете мне в ПП написать?

Напишите на адрес info_client@alfabank.kiev.ua.


Написал письмо в воскресение днём. Ответа нет. Спам проверял.
AlexT
 
Повідомлень: 14
З нами з: 04.07.18
Подякував: 2 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 05 бер, 2019 09:38

Alfa_Bank, розкажіть будь-ласка, як мені проконтролювати, що свіжовідкрита кредитка Максимум після 3-х банківських днів успішно підключилася до програми Кешью?
Кочевник
 
Повідомлень: 2503
З нами з: 16.02.17
Подякував: 401 раз.
Подякували: 190 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 67626763676467656766 ... 10107>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7786156
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5146672
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 361988
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама