Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Це ж скільки капнуло на задобрення виборця, якщо не секрет?
Кому як, комусь і поза 20 кгрн. накапало. Тільки в чому профіт для субсидіанта? Хіба не заплатити, але тоді заберуть благо. Заекономити вельми сумнівно, хіба по якихось схемах з пропискаи-розводами.
Все нормуль, экономится вполне нормально. У нас свое отопление, сами себе решаем. Если на улице плюсы, то зачем жечь газ? Топим-не топим, а деньги остаются на кармане. В прежние года облгаз в октябре "списывал" на себя всю экономию. Сам себе решаю - или жечь газ по 8,55 или обойтись электрокамином , пусть даже по 1,68.
Ну а я экономлю на отказе от субсидии. В этом месяце не плачу за коммуналку, чтобы на неотапливаемый период лишили субсидии, потому как с субсидией выходит больше. С субсидией коммуналка 413 гривен. Без субсидии коммуналка 375 гривен. Субсидия на неотапливаемый период 23 гривны. 413-375-23=15 за 6 месяцев 90 гривен профит. Ну и заодно лишаюсь беготни в "мой банк" за получением этой субсидии, хотя пенсию получаю через Приват.
Мизантрóп написав:какова математика? ток про обов.платеж писАть не надо
Тариф на оплату ЖКХ без субсидии 6,20 гривен за кв.метр с субсидией 6,82 гривен за кв.метр
где такое чудо? оплаты до 20-го числа не наскрести?Где такой тариф?Чем регламентируется? вижу 10% разницу-так это не "выгоднее", а глупо отказываться от того что дают в правовом поле.
ГИОЦ всегда для субсидиантов устанавливал тариф после 20 числа, даже если оплатишь до 20 числа 100% за свои деньги, обосновывая тем что государство переводит им субсидию после 20 числа. Окружной админсуд запретил им это делать, так они перевели счета на Керуючу компанию, и теперь та тупо берет откат в 10% с получателей субсидий. В прошлом месяце все оплатил до 20 числа, в этом получил платежку с тарифами после 20 числа. На мои запросы в ГИОЦ, ЦКС и КМДА пока не получил никакого ответа.
звертаю увагу, що рішенням від 06.07.2018 Окружного адміністративного суду міста Києва у справі №826/8441/17 було визнано протиправним та скасовано розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №668 від 06 червня 2017 року (Єдиний державний реєстр судових рішень — http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/75142164). 20.12.2018 постановою Шостого апеляційного адміністративного суду міста Києва, рішення від 06.07.2018 Окружного адміністративного суду міста Києва залишене без змін (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/78824653). Таким чином, 20.12.2018 набрало законної сили рішення від 06.07.2018 Окружного адміністративного суду міста Києва у справі №826/8441/17, яким визнано протиправним та скасовано розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №668 від 06 червня 2017 року.Враховуючи вказане, прошу надати відповідь, чому КМДА не виконує рішення суду , а Керуюча компанія, яка підпорядкоується КМДА, продовжує виставляти рахунки за утримання прибудинкової території за тарифами №668 від 06 червня 2017 року.