|
|
Додано: Чет 16 гру, 2010 23:52
На посаду на рівні керівництва якогось із відділів...або може навіть і на посаду "найнижчого" заступника начальника облфінуправління.
Додано: П'ят 17 гру, 2010 00:19
Потім попрацювати в облфінуправлінні зо 5-ть років, - і можливо при такій уже , з років 12-ть-15-ть вислузі (а може і більше), - вже можна було надіятись на те, що запропонують підвищення, а тому можливий переїзд із обласного центру до столиці.
Додано: П'ят 17 гру, 2010 00:21
у столиці необхідно було спочатку проживати в якомусь із студентських гуртожитків і чекати на квартиру.
Додано: П'ят 17 гру, 2010 00:25
В міністерстві необхідно працювати з 7годин, з 7-30 до 21, 21-30...кожного дня..щей виходити в суботу.
Додано: П'ят 17 гру, 2010 00:30
Паперів дуже багато, самих різноманітних, різнонаправлених....Для роботи з такими паперами необхідно добре знати і відповідне для роботи законодавство, і внутрішні інструкції на накази, розпорядження по різним питанням.
Додано: П'ят 17 гру, 2010 00:47
В міністерстві необхідні люди з практичним досвідом роботи, люди із знанням всіх "гілок" та нижчестоящих "звеньев " державного механізму.А якщо брати на роботу відразу після закінчення вищого навчального закладу, то ж три роки (в середньому) лише до практичної діяльності необхідно привикати після університетських лекцій...
Додано: П'ят 17 гру, 2010 00:53
Робота в міністерстві важка, якщо не ставитися до неї серйозно та кваліфіковано...так і кваліфікованому працівнику з достатньо великим досвідом роботи, - в міністерстві працювати не легко, - багато документації вимагають постійного підвищення професійної кваліфікації.
|
|