Ринок цінних паперів, аналітика фондового ринку, покупка і продаж акцій, котирування і дивіденди, а також акції-неліквіди. Інтернет-трейдинг на фондовій біржі і брокерські послуги.
внесли новые вопросы в повестку сборов на 17.02.2022
До проекту порядку денного позачергових загальних зборів ПАТ "УКРНАФТА", скликаних на 17 лютого 2022 року включено нове питання "Прийняття рішення про надання згоди на вчинення правочинів, щодо вчинення яких є заінтересованість, а саме: договору купівлі-продажу частки у статутному капіталі ТОВ "НАФТА- АКТИВ" у розмірі 34% статутного капіталу товариства між ПАТ "УКРНАФТА" та LITTOP ENTERPRISES LIMITED (ЛІТТОП ЕНТЕРПРАЙЗЕС ЛІМІТЕД); договору купівлі-продажу частки у статутному капіталі ТОВ "НАФТА-АКТИВ" у розмірі 34% статутного капіталу товариства між ПАТ "УКРНАФТА" та BRIDGEMONT VENTURES LIMITED (БРІДЖМОНТ ВЕНЧЕРЗ ЛІМІТЕД); договору купівлі-продажу частки у статутному капіталі ТОВ "НАФТА- АКТИВ" у розмірі 32% статутного капіталу товариства між ПАТ "УКРНАФТА" та BORDO MANAGEMENT LIMITED (БОРДО МЕНЕДЖМЕНТ ЛІМІТЕД)" .....
З 1 лютого фактично набрав чинності наказ Міністерства інфраструктури № 647 від 30 листопада 2021 року щодо обмеження граничного терміну експлуатації вантажних вагонів. Про це на своїй сторінці у Facebook написав заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.
У ньому, зокрема, передбачено поетапне обмеження терміну експлуатації вантажних вагонів та приведення його до нормативного, тобто піввагонів — з 44 років до 22 років; зерновозів — із 45 років до 30 років. Це той граничний термін експлуатації вагонів, який визначив виробник.
У 2011 році українські заводи збудували 48,3 тис. вагонів, що дало країні 3 млрд доларів ВВП. Натомість минулого року виготовили лише 1,9 тис. одиниць рухомого складу на 100 млн доларів. Тобто обсяги скоротились у 25 разів.
У 2011 році українські заводи збудували 48,3 тис. вагонів, що дало країні 3 млрд доларів ВВП. Натомість минулого року виготовили лише 1,9 тис. одиниць рухомого складу на 100 млн доларів. Тобто обсяги скоротились у 25 разів.
"...Cитуація на ринку дуже важка. Січень, який за всіма параметрами мав бути прибутковим, глибоко збитковий. Не тільки у нас, а й у всієї теплової генерації. Знову в нас маніпуляції на ринку, за собівартості виробництва е/е близько 3 грн кВт/год ціна на ринку 2,2 грн/кВт. … Ми навесні залишимося без електрики" – сказав Олег Ларіонов (топменеджер "Донбасенерго) у коментарі "Енергореформі" в кулуарах обговорення проекту Національної енергетичної стратегії до 2050 року.
ПАТ "Донбасенерго" у січні-вересні 2021 року отримало чистий збиток 481,037 млн.
Шутки-шктками а KVBZ может выиграть миллиардный тендер УЗ на электропоезда из-за того что европейцы (Штадлер и Сименс НЯП) испугаются Путина и колебаний курса, спровоцированных им же. http://uaprom.info/news/182665-uz-poluc ... ezdov.html