ФінТех, Міжнародні платіжні системи, Пластикові картки Visa, MasterCard, American Express, обмін та переказ грошей, еквайрінг та прийом платежів. Електронні грошові системи PayPal, WebMoney, Яндекс-Деньги, РБК-money питання придбання тощо.
До недавнього часу користування цією платіжною системою обмежувалось оплатою за квитки на трамвай. Вирішив спробувати оплатити комуналку (3% кешбек виглядав цікаво при комуналці в 6 тис. грн по 2х квартирах)Закинув 12,02 на віртуальну карту 250 грн, щоб протестувати як воно. Відразу спробував оплатити за електрику. Але стикнувся з проблемою, яку їхня служба підтримки вже 10 днів не може вирішити. На будь яку операцію чи то по оплаті комуналки чи мобільного телефона чи навіть переводу на будь-який картковий рахунок в т.ч і на той самий, з якого я закидав гроші одна відповідь: Платіжна помилка. Спробуйте провести оплату пізніше. Аналогічна помилка і в браузері комп'ютера. Добре хоч сума незначна, і вистарчило розуму не закинути усі 6 тисяч. Вперше стикаюся з такою "шустрою" службою підтримки. Це взагалі нормально такий термін розгляду заявки? Гроші не віддають, скористатися ними змоги нема. Аккаунт верифікований.
xenium написав:Гроші не віддають, скористатися ними змоги нема. Аккаунт верифікований.
Спробуйте поповнити мобільний Vodafone через https://pay.vodafone.ua/uk/top-up, вибравши спосіб оплати "Інші способи " - "Віртуальна картка Easypay". А зі службою підтримки через email звязувались??? Бо по дзвінку, я не міг з ними "кінці звязати" в своєму випадку.
wilomik Зв'язувавався з ними і по телефону і по імейл. Але і там і там розуміння не побачив. По імейлу, після другого мого звернення, запросили скріншот екрану в програмі з балансом віртуальної карти (для чого? невже в себе в системі не бачать?) Після першого взагалі не зрозуміли, що я від них хочу. По телефону кажуть, що взяли до уваги але термінів вирішення сказати не можуть. Реально, вперше з таким стикаюся. В будь-якому банку хоч терміни озвучують. UPD: Водафон через їхній сервіс також не поповнюється. Помилка аналогічна.