У Вас тарифний план "Місяць" і просто зараз можете перевірити?
Алка трудиться несмикаяног
Потрібен "правильний" СЕП
|
|
Додано: Чет 26 сер, 2021 17:38
KVV
Добрий день. Ви можете надіслати на нашу пошту support@portmone.com фото паперового рахунку від комунальної компанії і ми створимо запит на додавання компанії. Після додавання компанії до каталогу, ви зможете створити шаблон для оплат без комісії у межах тарифу "Місяць". Якщо ж сплачувати через розділ "Оплата за реквізитами", то тарифний план "Місяць" не діє. У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь.
Додано: Чет 30 вер, 2021 11:09
Portmone, а мона как-то отказаться от этой вашей новации?!
Я оплачиваю щита по 4 хатам, там по 6..7 щитов на каждую, и чото мене уже нехорошо становится, шо светит разгребать 25..30 сообщений и мылом и СМСками. Можно клиенту САМОМУ (не )врубать эту новацию? Или Таки внести ваши рассылки в спам-листы на мыле и ОпСоСе? ПС. И шо это вы ИзиПэй шоли троллите ?
Додано: Чет 30 вер, 2021 13:13
Amethyst Добрий день. Функція із нульовими рахунками була введена для зручності наших користувачів, щоб кожного місяця можна було ще швидше сплачувати рахунки компаній, з якими у нас не підписаний прямий договір.
Також, за необхідністю, відключити СМС-повідомлення можливо у розділі "Управління профілем" - "Повідомлення".
Додано: Нед 21 лис, 2021 00:19
Portmone, при входе в Портмоне появилось предупреждение:
в связи с этим есть пожелание для ваших разработчиков: 1. предусмотреть возможность отключения этого нововведения; 2. если отключение не возможно, то предусмотреть возможность указать несколько номеров телефонов для входа. во-первых, находясь за пределами Украины СМС с паролями зачастую приходят с существенной задержкой и это может создать проблему для входа в свой аккаунт... во-вторых, в квартире как правило проживает несколько человек, которые оплачивают те или иные счета и если доступ в аккаунт будет только по одному номеру, то это делает невозможным доступ других членов семьи к аккаунту, а заводить несколько учётных записей не имеет смысла, так как информация о том какой из счетов оплачен будет видна только в том аккаунте из которого производилась оплата...
Додано: Пон 22 лис, 2021 09:39
Тракторист
Доброго вам дня. Після остаточного введення авторизації за номером телефону, наші користувачі матимуть можливість входу до кабінету не тільки за номером, але і за логіном, як і раніше. Фактично, така авторизація не змінює сам процес входу до акаунту, а лише додає альтернативний варіант входу.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
|
|