|
|
Следующий транш выплатЗвонил сегодня в фонд - сказали, что инфа по следующему траншу будет известна на будущей неделе.
Что то долго тянут, так я не успею до 20 получить свой вклад который закончисля феврале
Не смеши меня с домыслами перекидки. Если бы даже такое было, то получать в Имексе надо было бы именно Вам. Ответ прост, депозит на такую сумму в Таврике не существовало, поэтому это может быть: остатки по карточкам (мобильна, депозитная, зарплатная), начисленные по 20/12/12 проценты по картам, неснижаемый остаток по карте, остатки по текущим счетам 2620 (в разных валютах), начисленные проценты на средства текущих счетов, начисленные проценты 2628 по депозитным вкладам (например: на снижаемый остаток, который Вы давно забрали в «Счастливой двадцатке» или «Свободные средства».). Это точно текущие счета или карточные, они шли первым траншем, поэтому отдельно от двух других. Можно пока еще позвонить в свое отделение Таврики и они точно скажут откуда эти деньги. Сегодня была 3-х часовая встреча с руководством НБУ.
Мы подали такое обращение. Громадська організація СОЮЗ ЗАХИСТУ ПРАВ ВКЛАДНИКІВ БАНКУ «ТАВРИКА» Тел.: 067-447-14-69 Виконуючому обов’язки Голови Національного банку України ПРИХОДЬКО Б.В. СКАРГА Шановний Борисе Вікторовичу! 19 лютого 2013 року під час особистого прийому у відповідальних працівників НБУ мною, та делегацією вкладників банка «Таврика» присутніх на прийомі була подана рукописна заява №КО-64919/9/1063 щодо незадовільного розгляду нашої колективної заяви від 28.01.2013 року (копії обох заяв та відписок на них додаються), яку для зручності нижче навожу у друкованому вигляді (у дещо відредагованому вигляді). Голові Національного банку України СОРКІНУ І.В. Заява зареєстрована 20 лютого 2013 року № КО-64919/9/1063 У відповідь на наше звернення від 28.01.2013 року а також на аналогічні звернення, які надійшли на Ваше ім’я з Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Генеральної прокуратури України ми отримали звичайні відписки № 47-606/3770, 47-606/3704 від 28.02.2013 року за підписом начальника департаменту безвиїзного банківського нагляду Мироненко О.М., в яких не дано відповіді на жодне питання, яке ми ставили у вищезгаданій заяві. Зокрема ми не отримали відповіді на питання чому НБУ вимагав від банку «Таврика» дострокового повернення рефінансування в розмірі 400 млн. грн. (термін якого закінчувався влітку 2013 року, а був достроково повернутий Банком восени 2012 року) та чому НБУ не надав обіцяне нове рефінансування згідно попередньої домовленості з керівництвом банку (згідно публічної інформації цього керівництва), що призвело до розриву ліквідності у листопаді 2012 року. Не дано відповіді на питання, на якій підставі 23 листопада 2012 року була розпочата позапланова перевірка банку «Таврика» і чому в той же день були заблоковані усі його кореспондентські рахунки, заборонено проведення усіх активних операцій включаючи залучення нових вкладів, що остаточно викликало паніку і призвело до неплатоспроможності банку. Не дано відповідь на питання чому такі дії вживались до великого універсального банку (39 місце в рейтингу за даними вісника НБУ за грудень 2012 року з розгалуженою мережею відділень по Україні (42) та великою кількістю вкладників (близько 30 тис. осіб) та великим обсягом залучених та виданих коштів (декілька млрд. грн.), який за всіма показниками був доволі успішним та прибутковим і протягом 22 років роботи жодного разу не припиняв виконувати свої зобов’язання, тим більше, що протягом усього 2012 року, аж до 22 листопада включно за наявними відомостями жодних офіційних претензій з боку НБУ до банку не пред’являлось також як і письмових скарг на банк до НБУ не поступало. Не дано відповідь на питання, чи були виявлені порушення чинного законодавства (в ході проведеної НБУ перевірки, що тривала з 23.11.2012 по 20.12.2012 року і яка закінчилась постановою Правління НБУ про оголошення банку неплатоспроможним та введенням тимчасової адміністрації) з боку керівництва та акціонерів банку «Таврика», а якщо були, то які саме. Не дано відповідь на питання, чому НБУ протягом 2012 року аж до 23 листопада не вживав ніяких заходів щодо недопущення доведення банку до банкрутства, а в разі виявлення порушень закону, чому НБУ не звернувся до правоохоронних органів (за даними слідства), яке розпочате за нашими заявами у МВС не дано відповіді на питання хто несе персональну відповідальність за неналежний контроль та неадекватні дії з боку посадовців НБУ? Крім того не дано відповіді на нашу пропозицію щодо виходу НБУ з пропозицією до Кабінету Міністрів України щодо викупу банку «Таврика» уповноваженим на це Урядом одним з державних банків за символічну ціну в 1 грн. (або, як варіант переводу в цей уповноважений державний банк усіх депозитів та кредитів, активів та пасивів банку «Таврика») з метою недопущення ліквідації банку «Таврика» (або хоча б забезпечення поступового повернення виданих банком кредитів і відповідно повернення депозитів в разі їх переводу в державний банк). Подібно тому, як це булор зроблено під час кризи 2008 – 2009 років з банком Родовід та рядом інших банків , як це робиться в Європі та Америці коли держава приходить на допомогу великим банкам скуповуючи їх за символічну ціну і вливаючи туди державні кошти з метою недопущення розростання, як ракової пухлини банківської кризи яка може призвести до обвалу всієї банківської системи України та врешті-решт підірвати економіку держави. Не дано відповідь щодо нашої пропозиції про внесення в порядку законодавчої ініціативи з боку НБУ змін і доповнень у чинне законодавство. Ми повторно просимо Вас підтримати такі зміни до чинного законодавства: згідно нині діючого Закону «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб», який вступив в силу восени 2012 року черговість Фонду при отриманні грошей в разі ліквідації банку передує черговості вкладників банку, тоді як до прийняття цього закону було навпаки. Це є очевидним порушенням ст. 22 Конституції України, котра наголошує: «При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод». На підставі вищенаведеного просимо Вас в порядку законодавчої ініціативи підготувати і внести проект змін до Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб», а саме: Стаття 52, п. 1: поміняти місцями черговість вимог Фонду з черговістю вимог вкладників (підпункти 3 і 4); Також ми пропонуємо в новій редакції закону в разі введення тимчасової адміністрації (та, особливо, в разі ліквідації банку), по аналогії з законодавством про банкрутство звичайних підприємств, передбачати створення Ради вкладників та кредиторів банку, яка б затверджувала персону Тимчасового Адміністратора (та, відповідно, персону ліквідатора банку), а також затверджувала би план заходів по виходу банку з кризи (та, відповідно, план ліквідації банку). Крім того, слід передбачити, щоб цій Раді затвердженні особи повинні бути підконтрольні та підзвітні нарівні з НБУ. Це необхідно зробити, оскільки діючий Закон України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» в нині діючій його редакції не надає постраждалим вкладникам та їх громадським об’єднанням жодних прав з контролю як за діями тимчасової адміністрації, так і за діями ліквідаційної комісії в разі ліквідації банку, що відкриває шлях для зловживань і штучного доведення банку до банкрутства з метою продажу за безцінь його активів, задля наживи, за попередньою змовою усіх зацікавлених осіб, які мають відношення до управління цими процесами (окрім, власне, самих вкладників банку). Нажаль, на цю заяву ми отримали відписку за підписом тієї ж Мироненко О.М., (яка давала відписку на попередню заяву на, що ми і скаржимося) від 28.02.2013 року №47-606/3704 про те, що на аналогічну заяву Вам вже дана відповідь, що є грубим порушенням Закону України «Про звернення громадян», який передбачає обов’язок з боку уповноважених офіційних осіб проводити повну, всебічну та об’єктивну перевірку заяв громадян і надавати відповідь по суті заявлених питань. Крім того посадова особа на дії якої заявник скаржиться (Мироненко О.М.) не вправі згідно Закону України «Про звернення громадян» сама ж розглядати скаргу на свої дії (надання відписки) та знов давати відповідь скаржнику. Тому просимо Вас виконати ці вимоги Закону провівши об’єктивну всебічну та повну перевірку за всіма вказаними фактами і дати конкретну відповідь на поставлені нами питання по суті та взяти хід розгляду піднятих питань під свій особистий контроль. Щиро сподіваюся (як і всі постраждалі вкладники) на Вашу дієву підтримку. Відповідь прошу надати за адресою: 04050, м.Київ, вул.Тургенівська, буд. 72, кв. 45, Зельдічу Марку Вікторовичу, тел.: 067-447-14-69. З повагою, Голова ГО «Союз захисту прав вкладників банку «Таврика» М.В. ЗЕЛЬДІЧ 05 березня 2013 року Нам срочно нужно собирать не менее 100 человек и идти к Президенту!!! Как только руководство решит когда, мы сразу будем обзванивать вкладчиков
Сертификат,сегодня стала известна достаточно печальная информация по Таврике(источник НБУ),лично для себя, выход вижу через Европейский суд.Банк ограблен до нитки.Для многих категорий вкладчиков перспектив нет.Судиться против Украины,государства в котором ВОР может жить припеваючи и Власть его защитит Re: Таврика"Решением от 31 января 2013 года № 8 Фонд гарантирования вкладов физических лиц (ФГВФЛ) утвердил изменения к положению о порядке информирования вкладчиков о системе гарантирования вкладов физлиц.
В частности, установлено, что банки обязаны размещать во всех помещениях финучреждения, где вкладчикам предоставляются банковские услуги (на информационных стендах и/или в операционном зале, где осуществляются операции по приему вкладов от физлиц, и т.п.), а также на собственной странице в сети Интернет среди прочего и информацию о размере гарантированной суммы возмещения по вкладам, включая проценты, сообщает ЛІГАБізнесІнформ. Положение также дополнено нормой, устанавливающей, что в случае привлечения вклада, на возмещение средств по которому не распространяются гарантии ФГВФЛ, банк обязан сообщить об этом под роспись физлицу, которое намеревается разместить такой вклад, до заключения такого договора, в том числе вклада, размещенного на условиях получения от банка процентов на более благоприятных, чем обычные, договорных условиях или с другими фин.привилегиями (вклады на индивидуальной основе)." Тем самым Фонд признает, что эти условия выполнялись далеко не всегда, т.е. имели место нарушения прав вкладчиков на получение полной информации при заключении договоров банковских вкладов, как получателей финансовых услуг. Если Фонд признает вину банков и обязывает их информироать вкладчиков в полном объеме и под роспись, значит у вкладчиков появляется право требовать возврата всей суммы депозитов, а также возврата депозитов в металлах и сертификатах на предъявителя, т.к. ранее, при заключении депозитных договоров они не были полностью проинформированы об условиях оказания соответствующих финансовых услуг, в результате чего сейчас при банкротстве банка не могут вернуть свои вклады. Этот еще один шанс побороться за полное возмещение депозитов для тех вкладчиков, кто сейчас не попадает под Фонд! Соответствующие аналогии в части признания сделок недействительными и возврата сторон в первоначальное положение вследствие недобросовестного предоставления услуг (неинформирования об условиях предоставления услуги) исполнителем где-то встречались...
Вы предлагаете нам с этим смириться...!?
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||