Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
maxprofit написав:Колеги, а хтось переконувався на власному досвіді, чи краще тримати 10000 грн на ОК1 цілий місяць під 13%, чи 2 раза на місяць класти їх на онлайн депо на 14 днів під 15% ??
...а посчитать?
Якщо покласти на ощадну карту 1 числа одного місяця (в якому 31 день), зняти 1 числа наступного місяця, то має бути нараховано 106,80 грн. Якщо відкрити онлайн депо 1 числа одного місяця, перекласти 15-го, він закінчиться 29-го, то має бути нараховано 106,85 грн. Я б обрав карту, недолік, що на карті треба тримати на 3 дні довше, але перевага, що в разі потреби можна знімати вільно і не втрачаються проценти за один день.
maxprofit написав:Колеги, а хтось переконувався на власному досвіді, чи краще тримати 10000 грн на ОК1 цілий місяць під 13%, чи 2 раза на місяць класти їх на онлайн депо на 14 днів під 15% ??
...а посчитать?
Якщо покласти на ощадну карту 1 числа одного місяця (в якому 31 день), зняти 1 числа наступного місяця, то має бути нараховано 106,80 грн. Якщо відкрити онлайн депо 1 числа одного місяця, перекласти 15-го, він закінчиться 29-го, то має бути нараховано 106,85 грн. Я б обрав карту, недолік, що на карті треба тримати на 3 дні довше, але перевага, що в разі потреби можна знімати вільно і не втрачаються проценти за один день.
Сегодня при оплате товара кредиткой Дельты после успешного ввода пинкода терминал Приватбанка выдал сообщение "отказ оплаты. Код 05". Звонок на горячую линию Дельты подтвердил, что транзакция успешна и сумма на карте заблокирована. Естественно, торговая точка попросила оплатить товар еще раз, так как по ее данным транзакция была неуспешной. Заплатил за товар наличкой и забрал чек об оплате наличными и чек терминала с отказом в оплате. Посоветуйте дальнейшие действия, если сумма через несколько дней таки будет проведена по счету и спишется. Как можно будет доказать и кому доказывать (дельте, привату или торговой точке) что товар я фактически оплатил два раза? Спасибо за конструктивные советы.
consul написав:Сегодня при оплате товара кредиткой Дельты после успешного ввода пинкода терминал Приватбанка выдал сообщение "отказ оплаты. Код 05". Звонок на горячую линию Дельты подтвердил, что транзакция успешна и сумма на карте заблокирована. Естественно, торговая точка попросила оплатить товар еще раз, так как по ее данным транзакция была неуспешной. Заплатил за товар наличкой и забрал чек об оплате наличными и чек терминала с отказом в оплате. Посоветуйте дальнейшие действия, если сумма через несколько дней таки будет проведена по счету и спишется. Как можно будет доказать и кому доказывать (дельте, привату или торговой точке) что товар я фактически оплатил два раза? Спасибо за конструктивные советы.
Не будет проведена 100%. А денежки могут вернуть и через 30 дней
consul написав:Сегодня при оплате товара кредиткой Дельты после успешного ввода пинкода терминал Приватбанка выдал сообщение "отказ оплаты. Код 05". Звонок на горячую линию Дельты подтвердил, что транзакция успешна и сумма на карте заблокирована. Естественно, торговая точка попросила оплатить товар еще раз, так как по ее данным транзакция была неуспешной. Заплатил за товар наличкой и забрал чек об оплате наличными и чек терминала с отказом в оплате. Посоветуйте дальнейшие действия, если сумма через несколько дней таки будет проведена по счету и спишется. Как можно будет доказать и кому доказывать (дельте, привату или торговой точке) что товар я фактически оплатил два раза? Спасибо за конструктивные советы.
unlock написав:Перевірте орфографію в ІБ - око ріже.
І коли я побачу рахунки по ЖЕК і Київенерго, якщо сьогодні в обід додав підписку на ці організації в ІБ?
Шановний unlock, дякуємо, що проінформували про наявність даної проблеми. Інформація передана у відповідальний підрозділ для прийнятті відповідних мір. Сподіваємося, що якість надання банківських послуг буде відмічена вами вже найближчим часом. Після створення підписки на отримання рахунків, в регламент, що діє індивідуально у кожного окремого постачальника комунальних послуг, компанія виставляє Клієнту рахунок в системі "Інтернет Банк Дельта". Дякуємо за звернення!
consul написав:Сегодня при оплате товара кредиткой Дельты после успешного ввода пинкода терминал Приватбанка выдал сообщение "отказ оплаты. Код 05". Звонок на горячую линию Дельты подтвердил, что транзакция успешна и сумма на карте заблокирована. Естественно, торговая точка попросила оплатить товар еще раз, так как по ее данным транзакция была неуспешной. Заплатил за товар наличкой и забрал чек об оплате наличными и чек терминала с отказом в оплате. Посоветуйте дальнейшие действия, если сумма через несколько дней таки будет проведена по счету и спишется. Как можно будет доказать и кому доказывать (дельте, привату или торговой точке) что товар я фактически оплатил два раза? Спасибо за конструктивные советы.
Уважаемый consul, в описанном Вами случае, если сумма будет списана со счета, Вы можете обратиться в Дельта Банк с письменным заявлением на оспаривание данной транзакции, со своей стороны Банк приложит все усилия, чтобы помочь Вам в сложившейся ситуации. Благодарим за обращение!
Востаннє редагувалось Delta official в Пон 10 чер, 2013 07:05, всього редагувалось 1 раз.