Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Alex777 Можу конкретизувати ситуацію: в Франківському "Метро" вже другий день очікували п.Романа який мав і міг виправити ситуацію з терміналами, але його руки чи ноги не доходили до цієї точки. Так що думаю що все таки справа не в глобальних катаклізмах а в більш приземлених речах. До речі для Вас, який запитує чи розумію про що пишу, зустрічне питання: чи зрозумієте Ви про що написано на сайті Привату: http://privatbank.ua/platezhnie-karty/k ... ard-world/ "Благодаря специальному чипу карту практически невозможно подделать. К тому же, если в магазине пропала связь платежного терминала с банком, Вы всё равно можете рассчитаться этой картой (чип запоминает баланс по карте)" Ще поточню, що і в мене і попередника були саме чіповані картки, а відносно того що таку буває рідко, то мій досвід показує мені зовсім інше. Більше того, отрмав СМС від банку про можливі збої 9-15.09.
Ой+ Розмова клієнта банка з агентом рівноцінна розмові німого з глухим. Він же тролить, за що отримує агентську винагороду. А ви ведетеся. Не годуйте троля.
Ой+ написав:К тому же, если в магазине пропала связь платежного терминала с банком, Вы всё равно можете рассчитаться этой картой (чип запоминает баланс по карте)
интересно, в нашей стране это хоть где-то работает? и от чего зависит - от настроек терминала или карты?(подозреваю что терминала)
Woland61 написав:Яка буде комісія за оплату ком послуги через Фотокасу з кредитних і власних коштів?
Woland61, доброго дня! Комісія за проведення платежу при використанні додатку "ФотоКасса" складає 1% від суми платежу, мінімум - 3 грн. Також, з інформацією про додаток Ви можете ознайомитись за посиланням http://privatbank.ua/ua/apps/fotokassa/. З повагою, ПриватБанк.
DIV написав:Ой+ Розмова клієнта банка з агентом рівноцінна розмові німого з глухим. Він же тролить, за що отримує агентську винагороду. А ви ведетеся. Не годуйте троля.
Он не тролит, а практикуется в "борьбе с возражениями". Очень важно для "эфективных продаж" иметь возможность что-то навешать на уши клиенту, чтобы он таки пошел оформлятся.
Типа: Терминалы глючили? Так это было давно и уже исправили. Очереди в отделениях? Так плати со смартфона или приходи в 3 часа ночи к круглосуточному автомату. Знакомые взяли в кредит 1 тыс грн, а выплатили в 10 раз больше? Ну так Вы ж не такой - платите возвремя. Глючит Приват24? У а меня не глючит, то у кого-то броузер был неправильный.
Агенту важно вставить свои 5-коп и именно за это ему платит ПриватБанк бонусо-откат. За то, что уговорит пойти и связаться с банком на свою голову.
В незалежності від типу використаних коштів - власні або кредитні?
PrivatBank написав:
Woland61 написав:Яка буде комісія за оплату ком послуги через Фотокасу з кредитних і власних коштів?
Woland61, доброго дня! Комісія за проведення платежу при використанні додатку "ФотоКасса" складає 1% від суми платежу, мінімум - 3 грн. Також, з інформацією про додаток Ви можете ознайомитись за посиланням http://privatbank.ua/ua/apps/fotokassa/. З повагою, ПриватБанк.
Я знаю точно, что текучка у них огромная. Сами работники не выдерживают того, насколько фигово у них там все организовано. Только-только человек во всем разберется, начнет работать нормально - и не выдерживает, уходит. А не его место приходит новичок, коорый ничерта не шарит. Которому дела толком не передали. Ну и что он там может наработать? Вот и получается, что обслуживание фиговое ((( И это печально, люди просто не держатся за такое место, и соответственно не боятся нагрубить клиенту или заставить его ждать черт знает сколько, пока они там порешают вчетвером вопрос, ответ на который у нормального банковского сотрудника от зубов отскакивать должен ((