Так склалося, що за допомогою відділення "Унікредиту" в Києві (центральне на Хрещатику) проводили угоду по купівлі - продажу квартири по-новим правилам. Послуги банку за це - 500 грн. (шляхом купівлі полісів страхування життя). Домовилися з ними заздалегідь, що поміняємо всю суму гривень на долари. Умови банком не були виконані - за їхніми словами в їх касі не вистачило 12 тис. дол. Начальник відділення Ганна Едуардівна вирішила "допомогти" нам - відправила нас у відділення цього ж банку на Жилянській, повідомивши, що нас там чекають і в них є необхідна сума доларів. Ми встигли - були на Жилянській за 15 хвилин до закриття відділення. На Жилянській нас ніхто не чекав, сума не була замовлена. Касир (дякую їй), пішла нам на зустріч, долари в касі були - ми почали обмін. Проте, ми не змогли його закінчити - спрацювало обмеження банку на купівлю валюти не більше 150 тис. грн. на одну особу в день. Ми з дружиною свій ліміт купівлі на одну особу на день вичерпали у відділенні на Хрещатику, про цей ліміт нас ніхто не повідомив, інакше б ми попросили покупців чи наших знайомих допомогти - залучивши їх (їхні паспорти) до купівлі доларів. Довелося нам повертати касиру долари, а вона нам повернула наші гривні. Настрій був зіпсований. Інші банки вже були закриті. Курс продажу в той день був 8,135, наступного дня вже - 8,144. На рівному місті через некомпетенінсть нач. відділення наші втрати склали 108 грн., моральні втрати (настрій, час) не рахуються.
Хотіли покласти гроші на рахунок в Унікредиті на Хрещатику, але в процесі спілкування з банком зрозуміли, що наші гроші їм не потрібні, та й сервіс і компетеність працівників не найкраща на ринку. Настпуного разу не будемо з ними мати справи.