Или Городской коммерческий банк (ССВ) - трупные пятна появились как минимум 2 месяца назад, но НБУ и руководство банка утверждают, что возможна реанимация силами самого трупа за счет вкладчиков.
|
|
![]() Или Городской коммерческий банк (ССВ) - трупные пятна появились как минимум 2 месяца назад, но НБУ и руководство банка утверждают, что возможна реанимация силами самого трупа за счет вкладчиков.
![]()
Вывод порядка 50 банков - потенциальных трупиков - только оздоровит БС, и назревало давно. Не просто давно, а очень давно. Возмещать? Скажу вам по секрету - возмещать не обязательно. Да, жестко, да, грубо, да, некрасиво - но по-другому вряд ли бы вышло, да это и не важно. Так сложились обстоятельства, так сложилась расстановка сил, что раз больной в реанимации - ему все равно, будет сломано еще пару ребер и руки-ноги. Это будет такой сумасшедший пендель, который перевернет структуру БС и сильно поправит взгляды на ведение банковского бизнеса в Украине. Возможно. Это не значит, что я этого жду, но предполагаю такой вариант как возможный. Меня бы он не удивил. ![]() У в ССB красиво нарисованная отчетность )))) у них оказывается даже бабки на корсчете есть 1млр 58 млн средств поточная ликвидность и за этого 86 процентов )))))) кредиты рисуют 1 и 2 группы типа ликвидные но выданы видимо приближенным компаниям так как с 1 апреля по июль резкий всплеск большие кредитные ризки с 485 до 624 Чистый процентный доход + 42 получается что кредиты пока работают))))) Почему не хотят людям не чего отдавать странно чего то ждут ))))))) наверное ВА )))) Если отчетность не фуфло, в отличие от Актив банка ССB очень вкусный кусок для фонда, что бы нажиться, а АКТИВ просто уже пустая банка там просто 0
![]()
это как? а как же законность,отчисления в фонд и тп? ![]()
Возможно, имелось ввиду необязательно возмещать 10-15 трупов в структуре БС, а не вклады. ![]() Добрый день всем форумчанам )
подскажите пож. по нововведенному налогу, а то был в отпуске не въехал в тему еще. Что всетаки приняли, какой налог, есть ли шкала и условия его взымания ? линки на закон просьба не кидать, а если можно в двух словах объяснить. заранее благодарю! ![]() Юристы о постанове №328В преамбулі Постанови №328 «Про врегулювання діяльності фінансових установ та проведення валютних операцій» від 30.05.2014 року Національний банк України послався на те, що діє, керуючись статтею 99 Конституції України, статтями 6, 7, 15, 33, 55 та розділами IV, V, VIII Закону України «Про Національний банк України», статтями 66, 67 та главою 11 Закону України «Про банки і банківську діяльність», статтями 4, 6 та 11 Декрету Кабінету Міністрів України від 19 лютого 1993 року № 15-93 «Про систему валютного регулювання і валютного контролю». Пунктом 4 Постанови визначено, що «Постанова набирає чинності з 01 червня 2014 року та діє до 01 вересня 2014 року. Підпункт 6 пункту 1 цієї постанови діє до моменту набрання чинності постановою Правління Національного банку України від 30 квітня 2014 року № 249 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України», зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 07 травня 2014 року за № 480/25257». Зазначені у Преамбулі Постанови норми не відміняють дію норм Цивільного кодексу України, а у Національного банку України немає на це законних повноважень, а ці норми не надають право Правлінню Національного банку України приймати нормативно-правовий акт щодо порушення прав права, свободи й законні інтереси громадян – вкладників поточних рахунків і депозитів в банках України. Постанова №328 від 30.05.2014 року зачіпає права, свободи й законні інтереси громадян – вкладників поточних рахунків і депозитів в банках України, оскільки вона протиправно позбавляє їх права отримати у строки, встановлені в договорах, що були укладені між вкладниками і банками, їхні вклади у національній чи іноземній валюті, а також проценти по них. Так, підпунктом 7 пункту 1 цієї Постанови Національний банк України протиправно визначив, що «уповноважені банки зобов'язані обмежити видачу (отримання) готівкових коштів в іноземній валюті з поточних та депозитних рахунків клієнтів через каси та банкомати в межах до 15000 гривень на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України... Зазначена вимога поширюється на видачу (отримання) готівкових коштів як у межах України, так і за її межами незалежно від кількості рахунків клієнта в одному банку». А підпунктом 8 пункту 1 цієї Постанови Національний банк України незаконно визначив, що банки зобов'язані обмежити видачу готівкових коштів в національній валюті з поточних (у тому числі карткових) та депозитних рахунків клієнтів через каси та банкомати в межах до 150000 гривень на добу на одного клієнта…». Таким чином, Національний банк України, перевищивши свої, визначені Законом України «Про Національний банк України» повноваження, заборонив банкам дотримуватися умов угод, що були укладені між вкладниками і банками, чим порушив права, свободи й законні інтереси громадян – вкладників поточних рахунків і депозитів в банках України, протиправно позбавляючи їх права отримати у строки, встановлені в договорах, що були укладені між вкладниками і банками, їхні кошти з вкладів у національній чи іноземній валюті та відсотків по них. Цим самим, Національний банк України порушив вимоги ст.ст. 316-319, 321 Цивільного кодексу України. Тобто Постанова Національного банку України є протиправною, оскільки обмежує вкладників банків - громадян і юридичні особи у здійсненні їхнього права власності і вільного володіння та використання належними їм коштами у національній чи іноземній валюті, і нікчемною, з моменту її прийняття. Підтвердженням незаконності дій Національного банку України є і той факт, що його постанова №328 від 30.05.2014 року не пройшла реєстрацію в Міністерстві юстиції України. Хоча пунктом першим Указу Президента України «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» від 03.10.1992 р. №493/92 встановлено, що з 1 січня 1993 року нормативно-правові акти, які видаються міністерствами, іншими органами виконавчої влади, органами господарського управління та контролю і які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації. Такі дії Національного банку України не лише порушують права юридичних і фізичних осіб, але й збільшують недовіру до банківської системи в цілому. На жаль Міністр юстиції України не відреагував на це порушення і невідкладно не здійснив перегляд відомчого нормативно-правового акту - Постанови Національного банку України від 30.05.2014 р. №328 «Про врегулювання діяльності фінансових установ та проведення валютних операцій», який не подавався на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України, але підлягав державній реєстрації, у зв’язку із тим, підпункти 7-8 пункту 1, що містяться у цій Постанови містять норми, що порушують права, свободи й законні інтереси громадян – вкладників поточних рахунків і депозитів в банках України, протиправно позбавляючи їх права отримати у строки, встановлені в договорах, що були укладені між вкладниками і банками, їхні кошти з вкладів у національній чи іноземній валюті та відсотків по них. І не оприлюднив інформацію про те, що дана Постанова є нікчемною. А, оскільки такий відомчий нормативно-правовий акт, який відповідно до Указу Президента України «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» від 03.10.1992 р. №493/92 підлягає державній реєстрації, але на державну реєстрацію не подавались, то він є нікчемним і підлягає приведенню у відповідність до чинного законодавства. Причому: 1) перш за все, слід враховувати, що такі акти не є чинними, оскільки не пройшли державну реєстрацію і не набрали чинності, про що Міністерству юстиції України слід негайно оприлюднити для відома комерційних банків, і інших юридичних осіб, а також і фізичних осіб; 2) такі акти підлягають скасуванню наказом органу виконавчої влади. При необхідності цю Постанову слід переглянути, привести у відповідність до чинного законодавства, затвердити новою Постановою та подати на державну реєстрацію. У цьому випадку у новій Постанові слід вказати, що попередній акт скасовується. Як наслідок напруженої економічної та суспільно-політичної ситуації, яку не можна покращати без підвищення довіри громадян через рух орланів влади до стабільності і не порушення прав власності зі сторони держави, відбувся відплив величезних сум коштів з банківських рахунків фізичних і юридичних осіб. Востаннє редагувалось 0720 в Пон 04 сер, 2014 10:22, всього редагувалось 1 раз.
|
|