Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
З подивом дізнався про ліквідацію клієнтської підтримки ПУМБ, яка була організована через сервіс 0-800... Так зване "покращення"! Звернувся на відділення, де обслуговуюсь, бо на 0-800 тепер дзвінки не проходять. Як виявилося на відділенні взагалі НІХТО не в курсі про перехід клієнтського сервісу на київський номер 044 290-7-290, хоча це анонсовано на офіційному сайті банку. Проблема полягає в тому, що не завжди клієнт (такий як я, наприклад) телефонує з дому, або з офісу, де може бути Укртелекомівський номер, з якого дзвінок на 044 безкоштовний. Багато хто з моїх друзів / знайомих взагалі не користуються послугами Укртелекому - відімкнули стаціонарні номери. Якщо раніше на 0-800 клієнт міг зателефонувати із мобільного також безкоштовно, то тепер він має платити в межах 1,30-1,50 грн. за хвилину з'єднання (залежно від оператора та пакету), якщо він подзвонить з мобільного на міський номер 044 290-7-290. Враховуючи, що після з'єднання лінії спрацьовує інтерактивний автовідповідач, потім треба інколи по 10 хвилин чекати на з'єднання з оператором, потім пояснювати свої питання... При цьому співробітники колл-центру не завжди компетентні, вішають тебе на "холд", поки "уточнюють" твоє питання. Виходить витрати часу на з'ясування своїх питань можуть скласти 30 хвилин і більше, що при дзвінках з мобільного виходить у копієчку.
Та це ж просто ганьба для такого великого системного банку, як ПУМБ! Навіть невеличкі приватні компанії можуть дозволити собі утримувати за власний рахунок клієнтську підтримку, організовану через 0-800! А для одного з найбільших банків це виявилося задорого? Хай дурні клієнти телефонують за власний рахунок!
До цього слід додати, що збільшити тарифи на обслуговування та свої прибутки за рахунок операційних доходів ПУМБ не забув.
Отаке "покращення" сервісів, та "піклування" про своїх клієнтів, які власне і генерують прибутки фінустанови. А саме це мало б бути в центрі уваги менеджменту. Здається мені показова зневага!
mpc написав:З подивом дізнався про ліквідацію клієнтської підтримки ПУМБ, яка була організована через сервіс 0-800... Так зване "покращення"! Звернувся на відділення, де обслуговуюсь, бо на 0-800 тепер дзвінки не проходять. Як виявилося на відділенні взагалі НІХТО не в курсі про перехід клієнтського сервісу на київський номер 044 290-7-290, хоча це анонсовано на офіційному сайті банку. Проблема полягає в тому, що не завжди клієнт (такий як я, наприклад) телефонує з дому, або з офісу, де може бути Укртелекомівський номер, з якого дзвінок на 044 безкоштовний. Багато хто з моїх друзів / знайомих взагалі не користуються послугами Укртелекому - відімкнули стаціонарні номери. Якщо раніше на 0-800 клієнт міг зателефонувати із мобільного також безкоштовно, то тепер він має платити в межах 1,30-1,50 грн. за хвилину з'єднання (залежно від оператора та пакету), якщо він подзвонить з мобільного на міський номер 044 290-7-290. Враховуючи, що після з'єднання лінії спрацьовує інтерактивний автовідповідач, потім треба інколи по 10 хвилин чекати на з'єднання з оператором, потім пояснювати свої питання... При цьому співробітники колл-центру не завжди компетентні, вішають тебе на "холд", поки "уточнюють" твоє питання. Виходить витрати часу на з'ясування своїх питань можуть скласти 30 хвилин і більше, що при дзвінках з мобільного виходить у копієчку.
Та це ж просто ганьба для такого великого системного банку, як ПУМБ! Навіть невеличкі приватні компанії можуть дозволити собі утримувати за власний рахунок клієнтську підтримку, організовану через 0-800! А для одного з найбільших банків це виявилося задорого? Хай дурні клієнти телефонують за власний рахунок!
До цього слід додати, що збільшити тарифи на обслуговування та свої прибутки за рахунок операційних доходів ПУМБ не забув.
Отаке "покращення" сервісів, та "піклування" про своїх клієнтів, які власне і генерують прибутки фінустанови. А саме це мало б бути в центрі уваги менеджменту. Здається мені показова зневага!
Вы правы на 100%, но,увы, это сейчас тенденция. Это уже не единственный банк, выкинувший подобный фортель. Буржуйский OTP тому пример В их оправдание(OTP) можно только сказать,что с компьютера можно им позвонить на скайп
Барижнічає ПУМБ ... ставки не відповідають ризику, сервіс - паскудний, акцій для золотогоршочників немає. Ще є час йому одуматись і виправитись - зробити вибачливий пікнічок з гарним частуванням.
уже тут отписывался представитель ПУМБа это же для нашего блага - теперь будет соединение сразу, а ответ на вопрос все равно будут искать 4-5 минуты. мне кажется за счет того что убирают 0800 они еще и штат сотрудников сократят. Так что скорее всего будут идти по пути минимизации операционных затрат. Только для начала лучше было бы автоматизировать большинство процессов - чтобы можно было решить вопрос без привлечения исполнителя с той стороны.
Скупердяй написав:зробити вибачливий пікнічок з гарним частуванням.
Похоже, шо ПУМБу это не нужно. Трудно ему сейчас. А мне обидно за банку, которая портится на глазах. Причем эти... нехорошие изменения стали заметны ещё до Майдана...дето с конца 2012. Помню Плюшкин тада сильно убивался ПУМБ теряет свою клиентоориентированность семимильными шагами. Для себя я эт особенность нивелировал личными контактами в любимом отд (уже три нача сменились!). Абыдна, панымаэш
Уже 2 дня замечаю, что банкомат по просп. Вернадского Харьков (фокстрот) не работает: подходишь, читаешь рекламу, достаешь карточку и тут - извините, банкомат не работает. если это навсегда, уберите его.
Питання про відключення 0800 - вирішене остаточно, чи, можливо, донесете авторам ідеї, що копійчані заробітки для Укртелекома можуть обернутися суттєвими репутаційними та клієнтськими втратами для ПУМБа?
V2- да им судя по всему одинаково как там клиенту удобно /неудобно или затратно звонить...в общем с этим банком все понятно , если бы хотя бы кто-то задумался как будет клиент себя чувствовать после отключения 0-800 то хотя бы канал скайп запустили ...но судя по всему выбран вариант подзаработать на клиентах даже на звонках....
..а относительно того как банк "цинуэ " обратную связь то я могу на собственном примере утверждать что "имел ввиду " нас банк , на мое обращение месяц назад в колценрт - НЕ ПОЛУЧЕН НИКАКОЙ ОТВЕТ ..представитель тут на ветке -...для мебели ..ничего не решает и на простой вопрос по страховках отказывается дать не то что вразумительный ответ ...А ВООБЩЕ НИКАКОГО НЕ ДАЕТ...поэтому ПУМБ..ну ооочень "озабочен " вопросами клиентов..ага по поступках и на примерах - очень показательно видно