Спасибо. Попутал
|
|
![]() Re: Байки про банки і не тільки....Якихось фундаментальних зрушень не спостерігається. Як і раніше, гривневі інструменти залишаються поки що збитковими. Віддавання банкам справжніх грошей під проценти у серйозних обсягах також не зовсім на часі. Помітно знизилися ставки. Скоротився перелік прийнятних банків. З нього виключені обрусілий Унікредит-Укрсоцбанк та Універсал, який гучно проситься додому в теплу Грецію. Деяким позитивом є збільшення від сьогодні суми валюти, яку дозволено повертати за один банківський день. Для підтримки у вологому стані "вхідної труби" тоненьким валютним струмочком вибір бачу таким:
1/ Ощадбанк 2/ Укрексімбанк 3/ Укргазбанк 4/ Кредобанк 5/ УкрСиббанк 6/ Кредит Агріколь 7/ Райффайзен банк Аваль 8/ Правексбанк 9/ ПроКредіт банк 10/ОТП 11/Піреус. Цих 10% від наявного банківського поголів"я середньому саперові, гадаю, вистачить. ![]() ![]()
Было бы замечательно, чтобы рядом с названием указывалась % ставка для депо в $ на сегодняшний день ![]() ![]() ![]() Джо, так что такое "сафизм"? ![]() ![]() ![]()
Дякую! Це я читав, але на якомусь іншому ресурсі. Чому я стверджую, що було ще якесь рішення найвищої судової інстанції на тему відповідальності саме банку, а не його працівників-шахраїв перед вкладниками, бо коли я його прочитав пригадав історію, яка мала місце у нашому банку ближче до кінця 90-х. Ми тоді створили програму по прийому депозитів де контролером була сама програма, а не живий операціоніст, і касир в одній особі міг приймати депозити. Тобто приймаючи депозит касир родруковував приходний документ, договір, сам його по довіреності банку підписував і завіряв печаткою. В програмі нічого змінити він не міг, не мав до неї доступу,крім друку, тобто якщо він друкував приходний документ, договір - ця сума мала бути у нього в касі, інакше, рахувалася недостача. І от одного разу, коли постійний працівник був у відпустці, в відділення прийшов клієнт достроково повернути депозит. Працівник який був на заміні заходить в базу, а такого клієнта в ній немає. Вона звонить тій дівчині, яка працює постійно і розказує про ситуацію. Та швиденько прибігає і виходить з клієнтом на вулицю і владнує з ним цю ситуацію. Працівник який був на заміні нічого керівництву не доповів (це вже ми потім вияснили). А через якийсь час знову відбулась подібна ситуація, але на підміні був ще один працівник і у нього вистачило розуму довести цю ситуацію до керівництва банку. Почали розбиратись. І виявилось, що або вона сама така розумна була, чи хтось допоміг, але була створена паралельна програма, де вона могла друкувати приходний документ і договір, минаючи офіційну банківську програму. В цьому випадку у неї ніякої недостачі не фіксувалось. Печатка є, довіреність від банку є. Вона друкує клієнту всі необхідні документи із своєї "лівої" програми, підписує, ставить печатки, свій підпис, а гроші в касу банку не здає. І про це ніхто не знає. Причому клієнтам згідно договору виплачувала відсотки на їх карту за рахунок своїх коштів вчасно. Ми потім дивувались, як це вона при цьому жодного разу не прокололась. І тільки дострокове повернення депозиту при її відсутності на роботі і пильності другого працівника, який таки поставив до відома керівництво дозволило припинити шахрайство. І як ми тоді діяли? Страху звичайно натерпілись, адже на протязі року все очікували, що таких клієнтів виявиться багато. В нас тоді був максимальний строк депозиту один рік. Але на щастя їх було не так багато і в кінцевому рахунку сума склала кілька десятків тисяч. Ми одразу, як тільки виявили цю оборутку, подали відповідні документи на неї до правоохоронних органів, її звільнили. Клієнтам які потрапили в халепу одразу повернули кошти. Недостачу відобразили в балансі і повісили на винуватця. Міліція довго займалась кримінальним провадженням, а вона за цей час за допомогою родичів таки погасила всю недостачу. Зараз вже точно не пама*ятаю, але вона здається відбулась умовним терміном. А нам довелось знову повернутись до правила "двох рук" у "живому" виконанні, тобто замість програми контролером кассира знову став операціоніст. Тому коли я прочитав, що банки мають нести відповідальність перед клієнтами за своїх нечесних працівників, одразу згадав про цей випадок у своїй практиці, де ми діяли саме так:як тільки клієнт показував нам приходний документ і договір з печаткою та підписом нашого працівника, який мав на це довіреність від банку - ми одразу ж повертали йому гроші, а далі вже розбирались хто винен і що робити. Востаннє редагувалось Кармелюк в Суб 05 бер, 2016 14:30, всього редагувалось 1 раз.
|
|