Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Скупердяй написав:Пишіть офіційного листа, там є можливість на сайті ... думаю так швидше Вашу проблему розглянуть, ну і лице роблять понахабніше ... вимагайте строки виконання і розгляду заявки і можливо щось зрушиться з мертвої точки
Я їм вже 2 офіційних листа написав. У другому грозився закрити кредитку. От вони вже 2 рази попросили в мене пробачення і сказали, що моє питання дуже складне і потребує багато часу для вирішення.
Скупердяй написав:Пишіть офіційного листа, там є можливість на сайті ... думаю так швидше Вашу проблему розглянуть, ну і лице роблять понахабніше ... вимагайте строки виконання і розгляду заявки і можливо щось зрушиться з мертвої точки
Я їм вже 2 офіційних листа написав. У другому грозився закрити кредитку. От вони вже 2 рази попросили в мене пробачення і сказали, що моє питання дуже складне і потребує багато часу для вирішення.
Ну багато часу - це асбтракне поняття, взагалом на розкшляд і вирішення питань всюди є свої строки, спочатку дійзнайтеся строк розгляду, а далі вже постійно пинайте їх лякаючи написанням кляюуз по всіх інстанціях
cdj2 написав:На счёт карты эти деньги попадают как минимум на следующий рабочий день после 13:00. Неужели так сложно понять что счет и карта существуют раздельно?
Вы ПУМБ и БРК не сравнивайте, по ПУМБ в 9 утра уже всё есть на счетах. И да, понять сложно, т.к. в некоторых случаях изменения счет-карта происходят мгновенно.
А по выписке? У меня в выписке светится после 13:00. Но у меня и карта не до конца пумбовская.
4 марта 2016 года Фидобанк В нарушение требования статьи 14.10 закона Украины о платежных системах украл у своих клиентов деньги, которые отказывается вернуть до сих пор.
Как я и предполагал где то , что то как всегда настроено не так. Специально через хаб оплатил теплокомуненерго. Сбрило комиссию три гривна. Тоесть данная информация:
Скупердяй написав:Пишіть офіційного листа, там є можливість на сайті ... думаю так швидше Вашу проблему розглянуть, ну і лице роблять понахабніше ... вимагайте строки виконання і розгляду заявки і можливо щось зрушиться з мертвої точки
Я їм вже 2 офіційних листа написав. У другому грозився закрити кредитку. От вони вже 2 рази попросили в мене пробачення і сказали, що моє питання дуже складне і потребує багато часу для вирішення.
Скупердяй написав:Пишіть офіційного листа, там є можливість на сайті ... думаю так швидше Вашу проблему розглянуть, ну і лице роблять понахабніше ... вимагайте строки виконання і розгляду заявки і можливо щось зрушиться з мертвої точки
Я їм вже 2 офіційних листа написав. У другому грозився закрити кредитку. От вони вже 2 рази попросили в мене пробачення і сказали, що моє питання дуже складне і потребує багато часу для вирішення.
Andrew75, то Ви щось дуже поспішаєте. Банчик ще не пересвідчився остаточно що Ви добросовісний позичальник. Принамні 3 місяці слід почекати....а краще півроку.
Квесторе_поверніться написав:Andrew75, то Ви щось дуже поспішаєте. Банчик ще не пересвідчився остаточно що Ви добросовісний позичальник. Принамні 3 місяці слід почекати....а краще півроку.
Півроку почекати, щоб мою кредитку було видно в Пумб Онлайн? Це Ви напевно по моєму другому питанню відповідаєте. Основна проблема, що я відкрив кредитку, а її не видно в інтернет-банкінгу, а банк морозиться.
Квесторе_поверніться написав:Andrew75, то Ви щось дуже поспішаєте. Банчик ще не пересвідчився остаточно що Ви добросовісний позичальник. Принамні 3 місяці слід почекати....а краще півроку.
Півроку почекати, щоб мою кредитку було видно в Пумб Онлайн? Це Ви напевно по моєму другому питанню відповідаєте. Основна проблема, що я відкрив кредитку, а її не видно в інтернет-банкінгу, а банк морозиться.
А карта робоча? В чаті ПумБ онлайн писали їм про цю халепу?