ПУМБ (2004 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 16791680168116821683 ... 3462>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

ПУМБ (2004 - 2021) 3.2 5 852
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
23%
196
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
95
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
15%
128
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
28%
235
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
23%
198
Всього голосів : 852
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2016 16:25

  Sergion написав:По кредитке "Все можу" есть 2 страховки:
1) 1,2% - списывается если на конец месяца есть задолженность по кредитке
2) 20 (или 25) грн - списывается независимо от суммы - фиксированный платеж.

Вопрос: какую из них можно отменить (кредитку получил полтора месяца назад)??? В отделении говорят что № 1 и № 2, а оператор в чате - можно отменить только № 2.

Где правда??

реально отменить обе..., но вам надо настроится на реальный бой с жадными до бонусов сотрудниками пумба, и понимать, что после отказа от всех платных услуг шанс получить лимит понижается
Stringer
 
Повідомлень: 11631
З нами з: 23.01.13
Подякував: 346 раз.
Подякували: 1629 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2016 16:30

  Sergion написав:По кредитке "Все можу" есть 2 страховки:
1) 1,2% - списывается если на конец месяца есть задолженность по кредитке
2) 20 (или 25) грн - списывается независимо от суммы - фиксированный платеж.

Вопрос: какую из них можно отменить (кредитку получил полтора месяца назад)??? В отделении говорят что № 1 и № 2, а оператор в чате - можно отменить только № 2.

Где правда??

Від 1) на протязі 14 днів. Від 2) довільно.
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2016 16:32

  Квесторе_поверніться написав:
  Sergion написав:По кредитке "Все можу" есть 2 страховки:
1) 1,2% - списывается если на конец месяца есть задолженность по кредитке
2) 20 (или 25) грн - списывается независимо от суммы - фиксированный платеж.

Вопрос: какую из них можно отменить (кредитку получил полтора месяца назад)??? В отделении говорят что № 1 и № 2, а оператор в чате - можно отменить только № 2.

Где правда??

Від 1) на протязі 14 днів. Від 2) довільно.


В ИБ где-то видно отменена ли страховка № 2 или это только по факту видно снимут или нет ??)))
Sergion
 
Повідомлень: 702
З нами з: 02.09.15
Подякував: 3 раз.
Подякували: 39 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2016 16:36

Sergion, не знаю, страхівками тут не користуюсь.
Квесторе_поверніться
 
Повідомлень: 38212
З нами з: 22.11.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 1918 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2016 17:09

PUMB ПУМБа...послухай козака... :P Ти що не бачиш, що клієнти не задоволені зворотнім зв'язком в банку? Оці "дурочки", що постійно запускаються і перфутболювання - ганьба! :twisted: І не важливо, що ви думаєте, а важливо, що думають клієнти. Ви ж позиціонуєте себе як комфортна банка? То робіть комфорт! Хто там відповідає за зворотній зв'язок у вас? Розберіться...погані керівники, раз процес налагодити не можуть! Бо немає результату! Одні скарги читаю останнім часом тут... 8) Клієнта не повинна цікавити ваша внутрішння кухня і механізм взаємодії структурних підрозділів банку. Даю безкоштовну( :!: ) ідею: будь який канал в банку фіксує звернення, скаргу і т.п. і самостійно передає у відповідний підрозділ, а не клієнта перефутболює. Клієнту важливий результат, а не процес! Працюйте... 8)
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2246 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2016 18:08

Re: ПУМБ

  Козак-характерник написав:PUMB ПУМБа...послухай козака... Ти що не бачиш, що клієнти не задоволені зворотнім зв'язком в банку? Оці "дурочки", що постійно запускаються і перфутболювання - ганьба! І не важливо, що ви думаєте, а важливо, що думають клієнти. Ви ж позиціонуєте себе як комфортна банка? То робіть комфорт! Хто там відповідає за зворотній зв'язок у вас? Розберіться...погані керівники, раз процес налагодити не можуть! Бо немає результату! Одні скарги читаю останнім часом тут... Клієнта не повинна цікавити ваша внутрішння кухня і механізм взаємодії структурних підрозділів банку. Даю безкоштовну( ) ідею: будь який канал в банку фіксує звернення, скаргу і т.п. і самостійно передає у відповідний підрозділ, а не клієнта перефутболює. Клієнту важливий результат, а не процес! Працюйте...

Дякуємо за пропозиції!
Хочемо зазначити, що відповідальні менеджери ПУМБ уважно слідкують за коментарями на цьому форумі, аналізують та беруть їх до уваги для покращення роботи банку.

А для зворотного зв'язку клієнти можуть використовувати будь-який зручний канал із запропонованих за таким посиланням на сайті ПУМБ: http://pumb.ua/ua/pravda/feedback/

Управління якості ПУМБ ретельно аналізує всі звернення. На цій основі приймаються ті чи інші рішення, які дозволяють врегулювати ситуацію або внести зміни в існуючі процеси для їх покращення. Після чого клієнтам обов'язково надається зворотний зв'язок.

ПУМБ завжди вдячний клієнтам за всі зауваження та пропозиції.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3336
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2016 18:21

PUMB

Вот если бы эти руководители еще и писали тут, что они могут сделать для улучшения было бы неплохо.
Ratatui
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7933
З нами з: 30.11.12
Подякував: 119 раз.
Подякували: 737 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2016 18:28

  PUMB написав:
А для зворотного зв'язку клієнти можуть використовувати будь-який зручний канал із запропонованих за таким посиланням на сайті ПУМБ: http://pumb.ua/ua/pravda/feedback/

Можуть то вони можуть, але результату немає. Тут же ж не процес важливий, а результат. То механізм бракований. Треба часовщика міняти.

П.С. Мона взяти на роботу екс-працівників Дельти. Готові кадри. Повчитися у Таськи і пані Алли. Там все як швейцарський годинник працює.
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2246 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2016 18:43

У ПУМбы тоже когда то поддержка была супер. Но увы сдулась.
Ratatui
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7933
З нами з: 30.11.12
Подякував: 119 раз.
Подякували: 737 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 20 жов, 2016 23:08

PUМB

1) пытаюсь открыть новый депозит "Свободный" (повторил еще раз, результат тот же)

Зображення

2) пытаюсь пополнить действующий депозит "Свободный"

Зображення

Вы наверное думаете что клиенту нечем заняться как "попробовать еще раз"? Завтра мне позвонит оператор колл-центра и скажет что я могу выполнить свою операцию? Вопрос будет "А захочу ли?"

Почему нигде в ИБ не указано что ничего не работает, приходите завтра?
DmitryZP
 
Повідомлень: 4579
З нами з: 04.11.11
Подякував: 19 раз.
Подякували: 835 раз.
 
Профіль
 
1
  #<1 ... 16791680168116821683 ... 3462>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15910287
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5163748
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 366924
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама