|
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 20 лют, 2017 16:16
Козак-характерник написав: VetalUA написав:Лучше на проссрочку не выходить
Пані Алла, треба люлєй виписати цим недобрим хлопчикам та дівчаткам! 
Козак-характерник, доброго дня! Ця ситуація відома керівництву Банку. В даному випадку співробітники розмовляли і поводилися некоректно, але також мають місце і провокації з боку Клієнта. Зі співробітниками проведена робота. З Клієнтом зв’язалися та принесли вибачення. На даний момент переглядається стратегія роботи відділу по роботі з простроченою заборгованістю. Ряд змін очікують погодження з керівництвом.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13155
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1417 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Пон 20 лют, 2017 16:17
clientage написав:И нужно учитывать, шо это НАРЕЗКА моментов. Тут частично опущены преамбулы/подводки тех или иных моментов, сам материал сделан красиво и грамотно, но предубеждённо -- чувствуется, шо Алекс специально заострял моменты -- материал это позволяет  Однозначно можно сделать вывод, шо Управ-е Взыскания специально натаскивает своих сотрудников на такой тон разговора, т.е. это некая фишка, которую поощряют в Альфе, что чести Альфе не делает, но, наверное, позволяет добиваться неких рез-ов в выбивании долгов. Я выводы сделал -- буду вырабатывать аналогичную фишку если не дай бог прийдётся столкнуться с Управ-ем Взысканий Альфы 
Нарєзка, нє нарєзка...А не треба вестися! І не створювати приводи, щоб на грамотєїв не потрапити...  Грамотно зробив, то й молодець! Нехай і пані Алла грамотно поводиться... 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2246 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 20 лют, 2017 16:20
Alfa_Bank написав: Козак-характерник написав: VetalUA написав:Лучше на проссрочку не выходить
Пані Алла, треба люлєй виписати цим недобрим хлопчикам та дівчаткам! 
Козак-характерник, доброго дня! Ця ситуація відома керівництву Банку. В даному випадку співробітники розмовляли і поводилися некоректно, але також мають місце і провокації з боку Клієнта. Зі співробітниками проведена робота. З Клієнтом зв’язалися та принесли вибачення. На даний момент переглядається стратегія роботи відділу по роботі з простроченою заборгованістю. Ряд змін очікують погодження з керівництвом.
Це правильно! Вчить співробітників, не вестися на провокації, бо в тому і полягає професіоналізм. А такі непрофесійні дії ваших співробітників, що виявилися не професіоналами, мене лякають...  І ганьблять пані Аллу, яку я люблю! 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2246 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 20 лют, 2017 16:29
Головне, щоб внаслідок змін не збільшилась кількість проблемної заборгованості й не погіршилась якість кредитного портфелю. Саме завдяки роботі відділу роботи з боржниками досягнуто поточних показників. А от градація клієнтів потрібна. 5 днів просрочки це швидше спонсорство, а не злісний боржник.
-
BBC
-
-
- Повідомлень: 14395
- З нами з: 12.08.10
- Подякував: 1105 раз.
- Подякували: 1199 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Пон 20 лют, 2017 16:32
BBC написав:5 днів просрочки це швидше спонсорство
Ну да, его пока мона пестыть и лелеять 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Пон 20 лют, 2017 16:32
BBC написав:Головне, щоб внаслідок змін не збільшилась кількість проблемної заборгованості й не погіршилась якість кредитного портфелю. Саме завдяки роботі відділу роботи з боржниками досягнуто поточних показників. А от градація клієнтів потрібна. 5 днів просрочки це швидше спонсорство, а не злісний боржник.
Я за! Але й злісних спонсорів треба "мочити у сортирі" за законом! Філігранно, культурно і з посмішкою! 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2246 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 20 лют, 2017 16:33
clientage написав:Ну да, его пока мона пестыть
Моя брудна фантазія малює... 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2246 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 20 лют, 2017 16:39
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Пон 20 лют, 2017 16:41
Цього Алекса мона винайняти для боротьби з конкурентами... 
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2246 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 20 лют, 2017 17:19
Вчера пополнил Сберегательный картой другого банка. Все нормально прошло. Сегодня снова пополняю с этой карты, но уже Ультру - в итоге появилось сообщение, что отправлен проверочный код, за которым нужн звонить в банк либо придет на телефон, если телефон подкдючен к смс-банкингу. Так как телефон не подключен к смс, а звонить в КЦ было влом, пришлось снова пополнять через Сберегательный... Что это за проверочный код? Ранее такого не было, и через Сбер ничего не запрашивает... И лимит, как я понимаю, на дебетовые карты - 25К, а не 50К, как было ранее  Нахрен такие изменения? Какой смысл - на Сберегательный - 50, на карты - 25?? Короче - "улучшили" в очередной раз...
-
la9
-
-
- Повідомлень: 2745
- З нами з: 02.07.09
- Подякував: 544 раз.
- Подякували: 91 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7801642 |
|
|
38157 |
5164474 |
|
|
18025 |
367134 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|