Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Покопирсався. На момент зміни тарифів 19.05.2017 діяли Правила предоставления банковских продуктов и услуг физическим лицам в ПАО «БАНК ВОСТОК» Утверждены решением Правления № 19/2 от 28.02.17. Утратили силу согласно решения Правления №48 от 09.06.2017.
Тобто банка може змінити тарифи, але не втихаря заміною виключно самих тарифів на сайті, а й за умови розміщення відповідного оголошення на сайті за 30 днів. Ганьба! Пишу нову маляву!
Доброго дня! 11.07.2017 звертався через зворотній зв'язок на сайті з вимогою повернення неправомірно списаної комісії в розмірі 183 грн. за зняття готівки в банкоматах. Отримав відповідь вихідний номер ... від 19.07.2017 (у вкладенні), що не задовільнила мої вимоги. Так дійсно, банк має право змінити тарифи, але не просто самою заміною тарифів на сайті, а й розміщенням відповідного оголошення на сайті. Згідно правил надання банківських продуктів і послуг фізичним особам ПАТ «БАНК ВОСТОК» п.3.48.4. У разі ініціювання зміни Тарифів в сторону збільшення Банк зобов’язаний повідомити про це Клієнта шляхом розміщення відповідного оголошення та нового/зміненого тексту Тарифів у точках продажу та на офіційному сайті Банку за 30 календарних днів до вступу у дію таких змін.
Тарифи на сайті були змінені без розміщення відповідного оголошення на сайті, тому наполягаю на задоволенні свої попередніх вимог і поверненні комісії в розмірі 183 грн. Якщо я помиляюся і таке оголошення було розміщено своєчасно, то прошу дати посилання на офіційний сайт банку, де розміщена така новина? Дякую!