|
Універсал (Universal Bank) (2009 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 18 лип, 2017 16:56
mephala написав:в связи с отсутствием выписки по счету КК за июнь месяц стал резонный вопрос - как банк обязан меня известить сколько я ему должен? в юридическом плане. смска о минимальном платеже как то не тянет на эту роль... к этой всей чехарде еще добавляется и отсутствие отделения в городе. вообще западло(
А не может быть такого, что это делается сознательно? Чтобы потом начислить неустойку за просрочку. С меня же банк взял комиссию за проведение "бумажных" платежей, хотя я ВЫНУЖДЕН был это сделать по вине самого банка...
-
kvitalgo
-
-
- Повідомлень: 24
- З нами з: 29.06.17
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 19 лип, 2017 15:27
Stringer написав:после всех возвратов - недоплаченного кешбека и возвращеной непонятно за что списанной комиссии - вчера вечером позвонил и оставил заявку (пля, ЗАЯВКУ, Карл!) на вычисление суммы задолженности за прошлый период. сегодня утром позвонили - назвали. первый раз услышал сумму приблизительно похожую на реальную
Сегодня позвонил назвали сразу без всяких заявок. Сумма совпадает с моими подсчетами.
-
Aps
-
-
- Повідомлень: 3879
- З нами з: 24.06.15
- Подякував: 81 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 19 лип, 2017 15:39
Сегодня даже появилась первая запись в истории операций в иб... я так понимаю, что всю предыдущую мы уже не увидим
-
Stringer
-
-
- Повідомлень: 11631
- З нами з: 23.01.13
- Подякував: 346 раз.
- Подякували: 1629 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Сер 19 лип, 2017 16:53
Шановні клієнти Universal Bank!
У зв’язку з Вашими численними заявами про неможливість дізнатися суму заборгованості за кредитними картками, нами уточнена наступна інформація. Отримати суму заборгованості Ви можете в Центрі клієнтської підтримки за номером телефону 0 800 300 200 або відвідавши відділення банку. При зверненні в робочий час з 9:00 до 18:00 Ваш запит буде оброблено протягом години. У разі звернення до Центру клієнтської підтримки у неробочий час з 18:00 до 9:00 Ваш запит буде оброблено до 10:00 першого робочого дня після звернення. Для отримання суми заборгованості необхідно попередньо пройти процедуру ідентифікації клієнта, повідомити номер кредитної картки та контактний номер телефону для зворотнього зв’язку. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Наш Банк активно працює над функціоналом з відображення інформації по кредитних картках (грейс-період, мінімальний платіж, історія та ін.). Про відновлення даного функціоналу Вас буде додатково повідомлено.
З повагою, Ваш Universal Bank
-
Universal Bank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 107
- З нами з: 26.06.17
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 6 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 19 лип, 2017 17:01
Aps написав: Сегодня позвонил назвали сразу без всяких заявок. Сумма совпадает с моими подсчетами.
А вот при пересчете от суммы мин.платежа из СМС совпадения нет. Может они туда как в ТАСе стали что то добалять типа на комиссии? Надо гасить с запасом. 
-
Aps
-
-
- Повідомлень: 3879
- З нами з: 24.06.15
- Подякував: 81 раз.
- Подякували: 433 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 19 лип, 2017 17:31
Universal Bank написав:Шановні клієнти Universal Bank! ... Про відновлення даного функціоналу Вас буде додатково повідомлено. З повагою, Ваш Universal Bank
Странно, почему не написали "Про покращення даного функціоналу". Уже вынуждены хоть отчасти говорить правду?.. 
-
kvitalgo
-
-
- Повідомлень: 24
- З нами з: 29.06.17
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 19 лип, 2017 17:54
Universal Bank написав:Шановні клієнти Universal Bank! У зв’язку з Вашими численними заявами про неможливість дізнатися суму заборгованості за кредитними картками, нами уточнена наступна інформація. Отримати суму заборгованості Ви можете в Центрі клієнтської підтримки за номером телефону 0 800 300 200 або відвідавши відділення банку. При зверненні в робочий час з 9:00 до 18:00 Ваш запит буде оброблено протягом години. У разі звернення до Центру клієнтської підтримки у неробочий час з 18:00 до 9:00 Ваш запит буде оброблено до 10:00 першого робочого дня після звернення. Для отримання суми заборгованості необхідно попередньо пройти процедуру ідентифікації клієнта, повідомити номер кредитної картки та контактний номер телефону для зворотнього зв’язку. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Наш Банк активно працює над функціоналом з відображення інформації по кредитних картках (грейс-період, мінімальний платіж, історія та ін.). Про відновлення даного функціоналу Вас буде додатково повідомлено. З повагою, Ваш Universal Bank
мне не могут ее уже 2 недели назвать
-
IMPRINTER
-
2
1
- Свинорил 100 lvl
-
- Повідомлень: 38795
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 228 раз.
- Подякували: 6253 раз.
-
-
Профіль
-
-
9
5
2
Додано: Сер 19 лип, 2017 17:56
kvitalgo написав: Universal Bank написав:Шановні клієнти Universal Bank! ... Про відновлення даного функціоналу Вас буде додатково повідомлено. З повагою, Ваш Universal Bank
Странно, почему не написали "Про покращення даного функціоналу". Уже вынуждены хоть отчасти говорить правду?.. 
-
IMPRINTER
-
2
1
- Свинорил 100 lvl
-
- Повідомлень: 38795
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 228 раз.
- Подякували: 6253 раз.
-
-
Профіль
-
-
9
5
2
Додано: Чет 20 лип, 2017 03:29
Сходил за паролем от ИБ.
Зашел в него. А там тупо ***** нет. Только настройки пользователя. и пустой блок остатков на главное. И все... Чудненько.
-
makor06
-
-
- Повідомлень: 1267
- З нами з: 21.05.14
- Подякував: 19 раз.
- Подякували: 137 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 20 лип, 2017 11:06
Universal Bank написав:Шановні клієнти Universal Bank! У зв’язку з Вашими численними заявами про неможливість дізнатися суму заборгованості за кредитними картками, нами уточнена наступна інформація. Отримати суму заборгованості Ви можете в Центрі клієнтської підтримки за номером телефону 0 800 300 200 або відвідавши відділення банку. При зверненні в робочий час з 9:00 до 18:00 Ваш запит буде оброблено протягом години. У разі звернення до Центру клієнтської підтримки у неробочий час з 18:00 до 9:00 Ваш запит буде оброблено до 10:00 першого робочого дня після звернення. Для отримання суми заборгованості необхідно попередньо пройти процедуру ідентифікації клієнта, повідомити номер кредитної картки та контактний номер телефону для зворотнього зв’язку. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Наш Банк активно працює над функціоналом з відображення інформації по кредитних картках (грейс-період, мінімальний платіж, історія та ін.). Про відновлення даного функціоналу Вас буде додатково повідомлено. З повагою, Ваш Universal Bank
Ходил к вашему представителю сидящему в отделении ТАСа еще 07-07-2017 с целью получить выписку. Так до сих пор и нет ее. Звонил в ваш центр поддержки пользователей 17-07-2017 с целью узнать уже хотя бы просто баланс на начало месяца. Было обещано оператором как узнает что перезвонит и сообщит. Сегодня в 10-30 звонок из центра и девушка называет мне сумму задолженности спустя ТРИ дня а не как вы пишите что через час. И что мне теперь делать если у меня НЕТ отделения в городе ??? КАК мне пополнить карту что бы провелось по счету день в день??? ЗЫ прошел уже месяц как объявили что переходят на новую программу а эти мастера все чинят и чинят до сих пор что то. Месяц, Карл!!!!
Востаннє редагувалось mephala в Чет 20 лип, 2017 11:11, всього редагувалось 1 раз.
-
mephala
-
-
- Повідомлень: 9233
- З нами з: 07.04.14
- Подякував: 333 раз.
- Подякували: 1024 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7788728 |
|
|
101069 |
15866903 |
|
|
38157 |
5149553 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|