а влада звідки взялася? з неба впала що їй потрібно противовіс мати?
ми цю владу і обрали.
|
|
![]() а влада звідки взялася? з неба впала що їй потрібно противовіс мати? ми цю владу і обрали. ![]()
дякую. не знав що таки дійсно було регулювання. але тепер читаємо що було в старому законі: "у місцях проживання більшості громадян інших національностей" тобто не 10% не 20% і не 30%. а БІЛЬШОСТІ. тепер удемо далі: "компактно проживає кілька національностей, жодна з яких не становить більшості населення даної місцевості, в роботі названих органів і організацій може використовуватись українська мова або мова, прийнята для всього населення" тобто все населення повинне погодитись на якусь іншу мову окрім української. тільки не зрозуміло як визначити цю згоду всього населення. але якщо хоч один буде проти - то українська мова повинна використовуватись. то те що я і казав. закон 2012 порушив статус кво а не вирішив проблему. ![]() По данным социологических опросов 93% населения Украины считают себя украинцами. Я думаю никому не хочется ассоциировать себя с русским, чтоб тебя во всем мире презирали, плевали в след и называли русской свиньей. С удовольствием выучат и тотально заговорят. Я уже писал, что на момент получения независимости Италии только 3% населения знали итальянский. Чере 100 лет - уже 100%. Тем более что через 100 лет России уже не будет и в помине, а на ее территориях будут доминировать китайский и английский. ![]() ![]()
я завжди казав і ще раз повторюю. регіон може вважатися моноязичним, двоязичним або навіть більше. але головне як прописано використання - тобто де і як. от міська рада. там працює дві людини. одна представник фінів друга шведів. хто з них повинен перейти на іншу мову? ![]() Тонкий тролінгVolodymyr Omelyan
Як Ви знаєте, я дуже люблю аналізувати заяви новообраного Президента України. Нарешті я почув фундаментальні речі, які конкретно зміни нас очікують. Звісно, шкода, що українським громадянам доводиться дізнаватися про це з бізнес-форуму в Стамбулі, але головне, що нарешті є. Отже, з позитиву: - в 2019 парламент затвердить ринок землі, з 2020 він запрацює. Який це ринок, які принципи і умови - ніхто достеменно не знає, але це точно плюс. - буде проведена велика приватизація - конкуренція на енергетичному ринку і спрощення умов ведення бізнесу, реформа трудових відносин і руху капіталу - легалізація азартних ігор в п’ятизіркових готелях - впровадження 5G - потроєння військово-промислового комплексу - схвалення восени 2019 закону про концесію (до речі, цей закон, як і багато інших реформ, розроблені теж «корупціонерами і бандитами». А виявився - харош! ) Можна довго дискутувати, як це все краще зробити, але сказав А - скаже Б, тоді і дамо остаточну оцінку. Спірні моменти: Безумовно, озвучений ріст економіки в 5-7% - благий намір. Обіцяли і до нього. На жаль, цього росту недостатньо. Щоб зміни були відчутні кожному, щоб ми змогли вирватися з проклятого кола - рости потрібно на 10-15 % на рік мінімум. Нагадаю, останні роки ростемо 3,5% - «епоха бідності триває», «тотальне зубожіння», «змін ніхто не побачив». І, звісно, треба вирішити щось з «податком на ріст» - реструктуризованими боргами 2015 року, виплати за якими суттєво зростають після досягнення росту більше 4%/рік. А, тепер моє улюблене, інфраструктура. Відверто, тішить, що хто б не виграв, який би діджитал не був, все одно тягне до доріг, летовищ, портів. По порядку: Президентом обіцяно «збільшити» кількість реально діючих аеропортів до 15. Зараз їх вже 16, Транспортною стратегією до 2030 передбачено 50. Тобто, ми скоротимо їх кількість? До відома, зараз найбільша проблема - наявність достатньої кількості літаків в українських авіакомпаній для здійснення внутрішніх авіаперевезень. Шляхи два: відкрити внутрішнє небо для іноземних авіаперевізників, вбивши вітчизняних, або запровадити державну програму нарощення флоту національних авіакомпаній, принагідно запустивши підтримку будівництва регіональних літаків на АНТОНОВі. Так, летовища теж треба відбудовувати. Ми це вже робимо в Одесі та Дніпрі. Але не за дивною схемою: бізнес за невідому суму будує, а держава всі витрати компенсує. А є затверджена програма розвитку регіональних летовищ: платники податків фінансують будівництво злітних смуг, бізнес на умовах концесії будує термінали та супутню інфраструктуру і компенсує державі її інвестиції. Я не знаю, що таке президентське «забезпечити розвиток п’яти морських портів», але хотів би нагадати: в Україні 13 морських портів. І ще 5 в анексованому Криму. І ще один у В’єтнамі. П`ять розвиваємо, а решта: закриваємо, забуваємо, продаємо, тіряємо?! «Впродовж п’яти років ми витратимо 20 мільярдів доларів на інфраструктуру», - стверджує Президент. Ок, але тією ж Транспортною стратегією передбачено витратити мін 60 млрд дол на інфраструктуру до 2030 року. 60 ділимо на 2 = 30! Ми хочемо витратити на інфраструктуру на 10 млрд дол менше, аніж планували??! «Ми приведемо до ладу 24 тисячі км доріг!». Не буду досікуватися, як зрозуміти «приведемо до ладу». В Кончі-Заспі завжди були хороші дороги, в Миколаївській області їх бачили лише на фото. Хвилює інше. Всього в Україні 179 000 км доріг. І ще близько 200 000 км комунальних. 24 000 км - ок, а решта що за 5 років?! У 2019 році, маючи Дорожній Фонд у грубо 50 млрд грн, ми відремонтуємо близько 4000 км. З наступного року Дорожній Фонд має бути близько 70 млрд грн і ще 10 млрд грн на територіальні дороги. Себто, в рік можна робити мін 10 000 км. 24 000 ділимо на 5 = 4 800 км доріг на рік. Тобто, вдвічі менше від запланованого???? «ГдєДарогі?!». Традиційно, питань більше, аніж відповідей. Пишемо листи П.С. Як написало моє улюблене, суворе, інколи несправедливе Слово і Діло, фіксуючи зобов’язання Президента: « зрозуміло, що такі обіцянки часто дає Міністр інфраструктури...». ![]()
Так ? А чого ж тоді зовсім недавно купу народу не розуміла , про що в українській інструкції на ліки написано ? ( це така собі цитатка з недавнього минулого ) ... В Криму взагалі - немає про що говорити . Варіанти - коли діти (маленькі ) перекладали батькам - зовсім не поодинокі ... Так що не треба про це ... До речі - це вже на яке коло по цьому питанню пішли ? ![]() Re: Політичні дискусіїтут також є з кого складеється російськомовне населення також цікаво зміна етнічного складу починаючи з початку минулого століття. ![]()
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератор: Модератор |
|