Обговорення галузей: промисловість, сільське і лісове господарство, будівництво, транспорт і зв'язок, торгівля і громадське харчування, матеріально-технічне забезпечення (логістика), культура, освіта, охорона здоров'я, соціальне забезпечення, наука, управління, житлово-комунальне господарство, побутове обслуговування населення.
kluychkooleg написав:И сегрегация при посещении зоопрарка и раньше была - местным бесплатно, не местным - за деньги.
это в какие годы человек с харьковской пропиской мог попасть в зоопарк бесплатно?
В 2021-м. Как после реставрации открылся, так сразу. Сегрегация по ИПН в автомате. "Раньше" - имелось вввиду "до карточки харьковчанина". Не вырывайте фразы из контекста.
stryzhko написав:Злітайте хоч на каву у Відень, де річний абонемент на громадський транспорт для місцевих коштує 365€ на рік, а разова поїздка 2,4€ для "понаїхів" і туристів. )
Трохи порівняння:
У Відні, як, схоже, і в усій Австрії, не існує заторів автотранспорту. Максимум, кілька хвилин на світлофорі — і автомобіль мчить далі. Причин кілька. Головна — основні вулиці навіть у самому центрі міста вже планувалися з величезним запасом «міцності». Практично всі основні транспортні артерії міста мають по 12–16 смуг, включно з велосипедними та пішохідними. Крім цілком комфортної й порівняно недорогої оплати проїзду в розвиненому громадському транспорті міста, приємно здивували і ціни на деякі продукти в основних мережах (наведено ціни у гривневому еквіваленті на якісні, хоча й акційні товари): 1 кг цукру — трохи менше 30 грн, 1 л рослинної олії — трохи менше 40 грн, шоколад відомої швейцарської фірми — на 50% дешевше, ніж в Україні. Відоме своєю якістю місцеве австрійське пиво коштує близько 13 грн, що вочевидь дешевше, ніж досить невибагливі аналоги нашого розливу (в Україні баночка того самого виробника коштує близько 30 грн). Півторалітрова пляшка їхньої мінералки коштує близько 8 грн (за такою ціною в нас хіба що вода «з-під крана»). Ні в Австрії, ні в будь-якій іншій цивілізованій країні Європи неможлива ситуація, як в Україні, коли середня зарплата рядових працівників компанії становить 200 дол., а дохід керівника держкомпанії — десятки тисяч доларів щомісяця. Замість буквально «вилизаних» історичних будівель — розвалений архітектурний спадок, замість реального (не косметичного) зростання економіки та промисловості — стагнація й перманентні фінансово-економічні кризи, замість стержня економіки у вигляді середнього класу — паразитування на фінансах гастарбайтерів і нескінченна піраміда боргів. https://zn.ua/ukr/finances/lvivviden-ve ... ivuje.html
Ой+ написав:І що в європейських країнах є якісь карти місцевого жителя з пільгами напроїзд і т.д.?
Конечно. Есть всякие местные скидочные карты, пусть не по городу, но по стране. И местные платят за проезд в Метро, поездах и т.д. часто на 50% меньше, чем туристы.
ніт, там просто різниця в разовому квитку і проїзному, і то не скрізь по замовчуванням разові квитки купують туристи
Если вы будете год жить в Австрии, что вы сделать не сможете пока вы не ее гражданин, вам никогда не платить за проезд так же дешево, как австрийцам. Какая разница как устраивать преференции местным - открыто или завуалированно? Результат-то не меняется от этого. Не говоря у же о том, что некооторые из местной молодежи ездят на метро (U-bahn) бесплатно - контродлеры попадаются пару раз в год. Для иностранца же штраф по крайней мере ранее был чреват возможными проблемами при следующем получении визы (но может и нет).
Востаннє редагувалось kluychkooleg в Нед 05 гру, 2021 20:58, всього редагувалось 1 раз.
kluychkooleg написав: Конечно. Есть всякие местные скидочные карты, пусть не по городу, но по стране. И местные платят за проезд в Метро, поездах и т.д. часто на 50% меньше, чем туристы.
ніт, там просто різниця в разовому квитку і проїзному, і то не скрізь по замовчуванням разові квитки купують туристи
flyman написав:І що, тільки для тих хто має реєстрацією у Відні? А шкільна карта до чого?
Читайте выше, я отредактировал комментарий и на все ответил. Факт остается фактом - вы не сможете ездить на транспорте так же дешево, как коренной австриец.
flyman написав:І що, тільки для тих хто має реєстрацією у Відні? А шкільна карта до чого?
Читайте выше, я отредактировал комментарий и на все ответил. Факт остается фактом - вы не сможете ездить на транспорте так же дешево, как коренной австриец.
При чому тут корінний австрієць, якщо мова по корінний куянин. Це як з європейськими тарифами на комуналь і цінами на продукти харчування - догнати та перегнати.
Автор77 Депопуляция работает скорее на экономику а не против, рабочих мест для всех нет, а безработных (как и детей с пенсами) надо кормить. Кобыла с возу, сами знаете , не подумайте что я поддерживаю такую постанову, но и спорить с математикой не готов. Если страна не может обеспечить все трудоспособное население работой депопуляция неизбежна, потому что системе нужен баланс. Нет работы, не будет и людей чтобы один работающий кормил не 5 а хотя бы 2 человека.
vitaliian написав:Автор77 Депопуляция работает скорее на экономику а не против, рабочих мест для всех нет, а безработных (как и детей с пенсами) надо кормить. Кобыла с возу, сами знаете , не подумайте что я поддерживаю такую постанову, но и спорить с математикой не готов. Если страна не может обеспечить все трудоспособное население работой депопуляция неизбежна, потому что системе нужен баланс. Нет работы, не будет и людей чтобы один работающий кормил не 5 а хотя бы 2 человека.
В этом году убыль населения будет 400 тысяч. За первые 8 месяцев уже 269.
За год минус 1% населения это серьезный звоночек, несмотря на ковид. Минус один Николаев.