Мені особисто як власнику електромобіля - буде краще, бо менше стоятиму в заторах, бо в любителів великів джипів точно буде менше можливостей покататися по місту, а більше буде часу задуматися над купівлею якоїсь Тесли.
zРадио написав:Из-за нее, несмотря на рекордный урожай и хорошие цены на ЖРС и сталь, не сбылись ваши мечты о гривне по 25 - внешнеторговый баланс перманентно ухудшается с начала осени.
З послугами та заробітчанами баланс - позитивний. Винуваті олені в т.ч. нерезиденти, які злякалися що ПТН ПНХ нападе. Загалом зі здорожчанням нафти дорожчає вся сировина включаючи їжу та залізорудні концентрати.
zРадио написав:Из отопительного сезона выйдем с ПХГ, наполненными одним техническим газом - импортировать придется не менее 6-8 млрд кубов.
Запаси на кінець сезону відбору будуть орієнтовано 8,5 млрд. куб.м. Імпорт для закачки буде 3-4 млрд. куб.м.
zРадио написав:Посевную придется проводить с высокими ценами на ГСМ и космическими - на химические удобрения... Вот радости то...
Аграріям знадобиться більше гривні.
zРадио написав:PS: высокие цены на энергоносители не гарантируют отложенные на полгода высокие цены на продовольствие - это миф. Только если успеть законтрактовать по форвардам будущий урожай. Но этот инструмент у нас нишевый
Високі ціни на енергоносії гарантують високі ціни на врожай, бо: - 100% буде використана мінімальна кількість добрив, що знизить врожай і зменшить пропозицію. - менший врожай та дороге пальне призведе до 90% перевезень залізницею та не буде роздувати ціни на транспортування, а от конкуренти по всьому світу все одно більшу частину врожаю возитимуть дорогим автотранспортом. - менший врожай буде менше тиснути на сільгоспвиробників через нестачу елеваторів.
Високі ціни на енергоносії змусять "корисних ідіотів" (спонсорів тероризму (ПТН ПНХ), залежних на 75% від імпорту енергії) таких як колишній уряд Німеччини менше "выделываттся" а реально зайнятися енергетичним переходом.
Тобто як економіці України так і гривні з закупівлею енергетичних ресурсів під виробництво експорту (того ж зерна або чавуну) буде майже все одно.
Забув написати, що в Україні лишилося ще десь 29 млн.т. неекспортованого зерна. https://minagro.gov.ua/ua/investoram/mo ... a-boroshna З них залізницею (недорого) можна вивезти ще десь 24-25 млн. т. Решта створює непогану сировинну базу для виробництва біоетанолу як автопалива. Спиртзаводи вже приватизовано.
Denik написав:З послугами та заробітчанами баланс - позитивний
А с дивидендами, ПИИ, нетто-заимствованиями и прочими составляющими платежного баланса? Вы сами на днях давали ссылку на НБУ-шный репрогноз, где, среди прочего, было и ухудшение сальдо текущего счета (-3,3% от ВВП в 2022-м против -1,9% в 2021-м и +3,4% в 2020-м)
Denik написав:Загалом зі здорожчанням нафти дорожчає вся сировина включаючи їжу та залізорудні концентрати
Нет, неправильно. Между нефтью и остальным сырьем есть корреляционная связь, но не причинно-следственная. На общую динамику цен оказывает влияние один и тот же глобальный фактор - стоимость денег
Denik написав:Запаси на кінець сезону відбору будуть орієнтовано 8,5 млрд. куб.м. Імпорт для закачки буде 3-4 млрд. куб.м.
Скорее 7, а не 8,5. И профицит внутренней добычи весной-летом минимальный - неоткуда там взяться 4 миллиардам кубов для закачки в ПХГ. Импортировать придется 6-8, а не 3-4
Denik написав:Високі ціни на енергоносії гарантують високі ціни на врожай, бо: - 100% буде використана мінімальна кількість добрив, що знизить врожай і зменшить пропозицію. - менший врожай та дороге пальне призведе до 90% перевезень залізницею та не буде роздувати ціни на транспортування, а от конкуренти по всьому світу все одно більшу частину врожаю возитимуть дорогим автотранспортом. - менший врожай буде менше тиснути на сільгоспвиробників через нестачу елеваторів
Напомню, что доход = объем реализации * цену. Невысокий урожай, может, и удержит цены, несмотря на ужесточение ДКП ФРС (хотя я все равно в этом сомневаюсь), но на меньших натуральных объемах, так, или иначе, уменьшится объем кэша
zРадио написав:А с дивидендами, ПИИ, нетто-заимствованиями и прочими составляющими платежного баланса? Вы сами на днях давали ссылку на НБУ-шный репрогноз, где, среди прочего, было и ухудшение сальдо текущего счета (-3,3% от ВВП в 2022-м против -1,9% в 2021-м и +3,4% в 2020-м)
А зараз таеий момент, що ті хто розуміють що ПТН ХЙЛО, а не крутий чувак скуплять з дисконтом у "оленів" бізнеси, або те що приносить купони або дивіденди.
zРадио написав:Нет, неправильно. Между нефтью и остальным сырьем есть корреляционная связь, но не причинно-следственная. На общую динамику цен оказывает влияние один и тот же глобальный фактор - стоимость денег
Зв'язок стає все більш лінійним через зростання виробництва біопалива. Крім вартості грошей є більш вагомі фактори - кількість ротів та автомобілів, які весь час стрімко зростають.
zРадио написав:Скорее 7, а не 8,5. И профицит внутренней добычи весной-летом минимальный - неоткуда там взяться 4 миллиардам кубов для закачки в ПХГ. Импортировать придется 6-8, а не 3-4
Залишок 7, а не 8,5 означає що щодня до 15 квітня відбір с ПХГ буде 75 млн. куб.м. Але такий відбір відповідає середній температурі -5, а середня температура -5 протягом 45 днів березня квітня - неможлива. Тут Ви розбираєтесь приблизно так як влітку прогнозували врожай.
zРадио написав:Напомню, что доход = объем реализации * цену. Невысокий урожай, может, и удержит цены, несмотря на ужесточение ДКП ФРС (хотя я все равно в этом сомневаюсь), но на меньших натуральных объемах, так, или иначе, уменьшится объем кэша
Мої спостереження за останні 5-7 років показує, що об'єм грошей в аграрії суттєво не залежить від врожаю, але він потроху зростає зі зростанням середнього врожаю, інфляції та закінчення сланцевого буму в США. Коротко кажучи - якшо неврожай, то космічні ціни.
Denik написав:Мені особисто як власнику електромобіля - буде краще, бо менше стоятиму в заторах, бо в любителів великів джипів точно буде менше можливостей покататися по місту, а більше буде часу задуматися над купівлею якоїсь Тесли.
Полный переход на электро - это утопия. Очень хороший маркетинговый ход для производителей. Не более. И чем больше будет электриков, тем дороже будет э/энергия и по отношению к нефти тоже. 1. Жители человейников не могут заряжать своих брошенных вдоль улиц коней. 2. Для дальних путешествий - пока не видно даже чисто теоретических решений по практичному увеличению емкости батарей. 3. Когда все пересядут - где энергию брать будем? На пальцах: бензин и дизель=12квт/л, т.е. усредняя расход 10/100 это 120кВт на 100км. Электрик - примерно 20кВт на 100км, т.е. грубо в 5 раз энергоэффективней. Бензина спалили в 2020 – 1,8 млн тонн, дизеля - 6, но это комм. транспорт, возьмем цифру в 1млн т. Итого (1.8+1)*10x9 тонн=2.8*1.3*10x9 литров/5=728МВт (в тонне в среднем 1300л) Украина выработала в 2021 ~150МВТ. Где будем столько энергии брать, как доставлять, как распределять? Палить газ для выработки как фрицы собираются? Вот их и попердолило на этой теме. И это я не считал LPG/LNG. Одесса в воскресенье отличилась 28.1-28.19
upravdom написав:3. Когда все пересядут - где энергию брать будем? На пальцах: бензин и дизель=12квт/л, т.е. усредняя расход 10/100 это 120кВт на 100км. Электрик - примерно 20кВт на 100км, т.е. грубо в 5 раз энергоэффективней. Бензина спалили в 2020 – 1,8 млн тонн, дизеля - 6, но это комм. транспорт, возьмем цифру в 1млн т. Итого (1.8+1)*10x9 тонн=2.8*1.3*10x9 литров/5=728МВт (в тонне в среднем 1300л) Украина выработала в 2021 ~150МВТ. Где будем столько энергии брать, как доставлять, как распределять?
Щось у Вас з пальцями поганенько.... Отже ( 1+1,8)млн тонн*1300л/тонна / 10 л * 100км =36,4 млрд км 150 млрд Квт*годин/20Квт*год*100км =750 млрд км Отже Нам потрібно всього - 5% від нашої сьогоднішньої генерації щоб забезпечити пальним весь ПРИВАТНИЙ легковий транспорт - або 18% від нашої електрогенерації щоб повністю замінити бензин/дизель на всьому транспорті (приватний+комерційний(вантажний))
Denik написав:Мені особисто як власнику електромобіля - буде краще, бо менше стоятиму в заторах, бо в любителів великів джипів точно буде менше можливостей покататися по місту, а більше буде часу задуматися над купівлею якоїсь Тесли.
Полный переход на электро - это утопия. Очень хороший маркетинговый ход для производителей. Не более. И чем больше будет электриков, тем дороже будет э/энергия и по отношению к нефти тоже. 1. Жители человейников не могут заряжать своих брошенных вдоль улиц коней. 2. Для дальних путешествий - пока не видно даже чисто теоретических решений по практичному увеличению емкости батарей. 3. Когда все пересядут - где энергию брать будем? На пальцах: бензин и дизель=12квт/л, т.е. усредняя расход 10/100 это 120кВт на 100км. Электрик - примерно 20кВт на 100км, т.е. грубо в 5 раз энергоэффективней. Бензина спалили в 2020 – 1,8 млн тонн, дизеля - 6, но это комм. транспорт, возьмем цифру в 1млн т. Итого (1.8+1)*10x9 тонн=2.8*1.3*10x9 литров/5=728МВт (в тонне в среднем 1300л) Украина выработала в 2021 ~150МВТ. Где будем столько энергии брать, как доставлять, как распределять? Палить газ для выработки как фрицы собираются? Вот их и попердолило на этой теме. И это я не считал LPG/LNG. Одесса в воскресенье отличилась 28.1-28.19
я по секрету скажу, что уже разработан и сертифицирован "реактор" позволяющий питать машину, и не только в течении 10 лет... Запорожье 28,20/28,28