Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Альянс переходить на новий процесінг центр! тому 19го числа вночі (від 23 00 до ранку наступного дня) більшість операцій буде на стопі (новина із вайбера)
Вітаємо Хочемо повідомити, що з 19.04.23 23:00 по 20.04.23 08:00 відбудеться перехід Банку на новий процесинговий центр, для поліпшення нашої роботи та забезпечення ще вищого рівня обслуговування.
Протягом цього періоду, фінансові операції по банківській картці та використання банківського застосунка будуть недоступні, тож радимо підготуватись заздалегідь.
Хочемо зазначити, що протягом першого часу після переходу можуть спостерігатися перебої у роботі мобільного додатку, а також сповіщення про транзакції будуть приходити тільки за допомогою SMS.
Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння.
Альянс переходить на новий процесінг центр! тому 19го числа вночі (від 23 00 до ранку наступного дня) більшість операцій буде на стопі (новина із вайбера)
Смущают эти переходы, один уже переходил, правда он был "системно важным"
Інформуємо про успішний перехід нашого Банку на новий процесинговий центр. Після його завершення, виникла необхідність у стабілізаційних роботах. Як наслідок, протягом певного часу у вас можуть виникати складнощі під час користування банківським застосунком 💪
Але немає причин для хвилювань, адже незабаром застосунок відновить свою повноцінну роботу, а поки ви можете здійснювати перекази з карти на карту за допомогою нашого веб-сервісу - https://bit.ly/3MUYZIz 👍
Змінити ліміти по картці можна, звернувшись до служби підтримки Банку.
Для цього необхідно написати у чат, який знаходиться на сайті, або через телеграм @Alliancebank_Bot, а також за номером 0800602222 та для дзвінків з-за кордону +380442246676 з фінансового номера телефону 📞
Всі операції в касі банку та банкоматі, а також розрахунки платіжними картками в терміналах працюють коректно та без жодних проблем 👌
Хочемо зазначити, що потрібно увімкнути автооновлення застосунку, щоб у вас одразу ж усе синхронізувалось.
Alien написав:Інформуємо про успішний перехід нашого Банку на новий процесинговий центр. Після його завершення, виникла необхідність у стабілізаційних роботах. Як наслідок, протягом певного часу у вас можуть виникати складнощі під час користування банківським застосунком 💪
Дуже "успішний" перехід. В п'ятницю отримали персональну картку, ПІН автоматом в смс не прийшов. Довелося звонити на гарячу лінію і тільки піздно вечіром прислали смс з ПІНом. Операції внесення коштів через касу, перерахування коштів на купівлю валюти досі не відображені по картці, залишок показує 0, хоча він не такий. За словами підтримки в понеділок все відобразиться в мобільному додатку. Добре ще що хоч депозити відображаються.
Алик продлил по 31.05 акцию - премию за депо, даже улучшил по гривне. Сейчас дают 4.5% / 1.5% (грн/вал). Для карусельщиков - ничего не изменилось: премия 0.3%, то есть 301 грн