Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 10931094109510961097 ... 1464>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Sense Bank 3.5 5 106
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
12%
13
2- Погане. Некомпетентне.
8%
9
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
18
4- Добре. Як і повинно бути.
40%
42
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
23%
24
Всього голосів : 106
Повідомлення Додано: Нед 14 січ, 2024 14:59

Re: Sense Bank

nord написав:Прямо так и сказала?

В кінці дня можуть і кричати :)
Zochan
 
Повідомлень: 1169
З нами з: 22.10.14
Подякував: 189 раз.
Подякували: 148 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Нед 14 січ, 2024 15:00

  Zochan написав:
nord написав:Прямо так и сказала?

В кінці дня можуть і кричати :)

Тепер буду приходити зранку. :wink:
nord
 
Повідомлень: 597
З нами з: 25.07.22
Подякував: 20 раз.
Подякували: 34 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Нед 14 січ, 2024 15:25

serg1974 Все вирішують люди. Після націоналізації в Сенсі масові скорочення і дуже суттєво погіршилось обслуговування.
Дюрі-бачі
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5598
З нами з: 29.07.22
Подякував: 891 раз.
Подякували: 639 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Нед 14 січ, 2024 17:20

  Amethyst написав:
  mephala написав:а що за останній час змінилося в консерваторії?
сьогодні в мене РД - зайшов подивитися скільки потрібно погасити.
додаток не пише заборгованність саме на РД. пише тільки загальну яка не цікава так як є розстрочки

Так так завжди і було -- за день до РД Алка пишить вже ЗАГАЛЬНУ заборгованість під РКО...
Треба було ще позавчора виписати на ладошку грейс-заборгованість.
Ну і суму розстрочки треба руцями відмінусувати від будь-якої заборгованості.
Ну а як по іншому? ДРС Алка постійно підтримує на належній висоті :P :P

ПС. А ви щоо, таки платите Алюсі оті 100грн за грейс :shock:
Чи думаєте перекрити все розстрочками :roll:
ППС. В принципі, грейс-заборгованість можна отримати через Чат. Ну спробувати -- раптом не набрешуть

а ви кожен раз вираховуєте оті 20 грн? :D
чи Сенс лише для покупок у розстрочку?
Shaman
Аватар користувача
 
Повідомлень: 9330
З нами з: 29.09.19
Подякував: 772 раз.
Подякували: 1631 раз.
 
Профіль
 
1
3
5
Повідомлення Додано: Нед 14 січ, 2024 17:28

  serg1974 написав:
  Sense Bank написав:serg1974 Зі свого боку повністю розумію вас, але такі дані потрібні для розблокування. Як я зрозумів з чату, то Юлія вже подала запит і залишається очікувати.

*Андрій

Я могу, как клиент, узнать причину такой инициативы от отдела финмониторинга? Ни с того не сего, именно после жалобы на горячую линию.
Мы не вносили ни одной копейки в 2024м, вообще не проводили операций в интернете и розничной сети с использованием карт Сенса. Это обычная месть от начальника отделения доступными ему средствами.

оце у вашому випадку найнахабніще.

звісно банк не відповість, але як на мене має провести внутрішню перевірку такої ситуації - а взагалі були хоч формальні підстави для перевірки. бо колір банкнот - то таке, важко щось довести. а от коли начальник відділення може попросити фінмон перевірити незручного клієнта, він же наступного разу може попросити НЕ ПЕРЕВІРЯТИ потрібного клієнта - а як же незалежність фінмону? хоча якщо начальник відділення має контакти з керівництвом - то якось відмажеться.

життя як є. якщо не продадуть вчасно банк, то загублять його.
Shaman
Аватар користувача
 
Повідомлень: 9330
З нами з: 29.09.19
Подякував: 772 раз.
Подякували: 1631 раз.
 
Профіль
 
1
3
5
Повідомлення Додано: Нед 14 січ, 2024 17:30

Re: Sense Bank

  Shaman написав:а ви кожен раз вираховуєте оті 20 грн?
чи Сенс лише для покупок у розстрочку?
Тааак, або Розтрочка на 3 міс, або Легка Розстрочка, або покупка від 6215 з КБ 2%. А у всіх інших випадкаХ -- на полці відпочиває 8) :lol:
Треба ж ще і інші КК вигулювати :)
Amethyst
Аватар користувача
Фінансовий гуру Finance.ua
 
Повідомлень: 6607
З нами з: 05.05.21
Подякував: 508 раз.
Подякували: 1311 раз.
 
Профіль
 
4
1
1
10
Повідомлення Додано: Нед 14 січ, 2024 17:33

Shaman Думаю, що це просто збіг обставин. Навряд директор відділення міг би щось подібне зробити.

*Андрій
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13137
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Нед 14 січ, 2024 17:54

Re: Sense Bank

  Shaman написав:звісно банк не відповість, але як на мене має провести внутрішню перевірку такої ситуації - а взагалі були хоч формальні підстави для перевірки. бо колір банкнот - то таке, важко щось довести. а от коли начальник відділення може попросити фінмон перевірити незручного клієнта, він же наступного разу може попросити НЕ ПЕРЕВІРЯТИ потрібного клієнта - а як же незалежність фінмону? хоча якщо начальник відділення має контакти з керівництвом - то якось відмажеться.
Взагалі то будь-хтооо може попросити фінмон перевірити клієнта. Для цього є спеціальна форма (від НБУ, від ДержФінмона?) для... наклепа :)
А от для попросити НЕ перевіряти потрібен неформальний канал з'вязку з фінмоном :)
От щось подібне Форма повідомлення у сфері ПВК/ФТ
Треба уточнити у саппорта де ця форма на сайті у Аллюсіка :mrgreen:
Amethyst
Аватар користувача
Фінансовий гуру Finance.ua
 
Повідомлень: 6607
З нами з: 05.05.21
Подякував: 508 раз.
Подякували: 1311 раз.
 
Профіль
 
4
1
1
10
Повідомлення Додано: Нед 14 січ, 2024 19:48

  Shaman написав:
  serg1974 написав:
  Sense Bank написав:serg1974 Зі свого боку повністю розумію вас, але такі дані потрібні для розблокування. Як я зрозумів з чату, то Юлія вже подала запит і залишається очікувати.

*Андрій

Я могу, как клиент, узнать причину такой инициативы от отдела финмониторинга? Ни с того не сего, именно после жалобы на горячую линию.
Мы не вносили ни одной копейки в 2024м, вообще не проводили операций в интернете и розничной сети с использованием карт Сенса. Это обычная месть от начальника отделения доступными ему средствами.

оце у вашому випадку найнахабніще.

звісно банк не відповість, але як на мене має провести внутрішню перевірку такої ситуації - а взагалі були хоч формальні підстави для перевірки. бо колір банкнот - то таке, важко щось довести. а от коли начальник відділення може попросити фінмон перевірити незручного клієнта, він же наступного разу може попросити НЕ ПЕРЕВІРЯТИ потрібного клієнта - а як же незалежність фінмону? хоча якщо начальник відділення має контакти з керівництвом - то якось відмажеться.

життя як є. якщо не продадуть вчасно банк, то загублять його.

Плюсую. Именно потому и вынес ситуацию на форум. Не из-за «цвета».

Выходит что Сенс построил систему где с одной стороны якобы принимают на горячей линии жалобы на например обслуживание, каким-то образом затем реагируют…
А с другой — того кто осмелился — например заблокирует финмон ( с подачи того на кого жалоба) и как минимум немного поиздевается вопросами типа «А где вы хранили?»
serg1974
 
Повідомлень: 924
З нами з: 27.10.10
Подякував: 45 раз.
Подякували: 73 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 14 січ, 2024 20:00

  serg1974 написав:А с другой — того кто осмелился — например заблокирует финмон ( с подачи того на кого жалоба) и как минимум немного поиздевается вопросами типа « А где вы хранили?»

Ачотакова? :roll: "Доносчику первый кнут" - принцип, проверенный временем.
moveton
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5823
З нами з: 23.03.18
Подякував: 67 раз.
Подякували: 712 раз.
 
Профіль
 
1
6
  #<1 ... 10931094109510961097 ... 1464>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: l_e_x і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
О.Bank 1 ... 124, 125, 126
Фантом » Вів 24 гру, 2019 15:30
1257 308115
Переглянути останнє повідомлення
Нед 06 лип, 2025 01:04
flysoulfly
Universal Bank 1, 2
zoawlhxc » Вів 15 лют, 2022 11:52
16 25927
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 тра, 2025 14:27
yverstiuk
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама