dimo_0n написав:Чим довше Європа не буде купувати носії за дешевим прайсом, тім більше буде падати виробництво та швидше зростуть ціни. Та сама Германія наростила закупівлю нафти в Індії, яка в свою чергу наростила закупівлю в рашці. Все що змінилася - логистика, тому для заводів бюргерландії це також не добре.
Тобто чим довше Європі гірше-тим краще Європі бо логістика...
Letusrock написав:Якщо звісно думати стратегічно то колись Україна переможе, і додаткові 300-500тис жертв виправдані, і чи буде війна 5 років чи 40 років теж не принципово, якщо врешті решт москва відступить та візьме чергову паузу на 70-100 років. Але я не маршал Жуков щоб не звертати уваги на ціну
Якщо війна закінчиться через рік і 100 000 загинувших в ЗСУ.. То це в рази краще , ніж коли капітулюють і цим створять ситуацію а-ля Голодомор... Скільки в Громадянську загинуло українців ? - 1 млн? ( думаю менше) а скільки внаслідок голодомору і другої світової війни?
ЛАД написав:Для форумных болтунов и борцунов с коррупцией.
Договора на ремонт дороги в Волчанск за 370 млн не было- Служба восстановления
Таак. А на єтом же сайте вот такое есть
Пишут что сейчас восстанавливают еще 20км:
В 2021 году на автомобильной дороге Т-21-04 было отремонтировано 40 километров дорожного покрытия, сейчас запланировано восстановить еще 20 километров.
А Укравтодор говорил в прошлом году такие вещи:
За розрахунками «Укравтодору» будівництво 1 кілометра дороги буде коштувати приблизно 42,8 мільйона гривень (трохи більше, ніж мільйон доларів). Водночас вартість реконструкції дороги становитиме майже 15 млн гривень за кілометр (майже, як і до війни).
ЛАД, сами перемножите, или дать ссылку на калькулятор?
Между будівництвом и реконструкцією и ремонтом/восстановлением (возможно, ямочным) разницу увидите сами или дать ссылку на словари? И, как Вы думаете, к примеру, снаряды к Волчанску подвозить не надо или это лучше делать по дорогам, изрытым ямами и, возможно, воронками от снарядов?
ЛАД написав:Между будівництвом и реконструкцією и ремонтом/восстановлением (возможно, ямочным) разницу увидите сами или дать ссылку на словари? И, как Вы думаете, к примеру, снаряды к Волчанску подвозить не надо или это лучше делать по дорогам, изрытым ямами и, возможно, воронками от снарядов?
Прекрасно вижу. Так договор то был или нет? Если договора небыло, откуда ремонт? ))) И картинки посмотрите, то реконструкция или ямочный ремонт то?
Ну и я не замечал чтоб снаряды возили на пузотерках.... к ЛБЗ снаряды подвозят на спорткарах тоже? Или как оно там работает?
Востаннє редагувалось dimo_0n в Сер 15 тра, 2024 15:54, всього редагувалось 1 раз.
budivelnik написав:Тобто чим довше Європі гірше-тим краще Європі бо логістика...
Тобто де там таке?
Як де - тут Чи чукча пісатель який сам не розуміє що пише Ось цитата- те що синім, мої коментарі
dimo_0n написав:Чим довше Європа не буде купувати носії за дешевим прайсом, тім більше буде падати виробництво та швидше зростуть ціни. - це для Європи гірше чи я не правильно зрозумів посил Та сама Германія наростила закупівлю нафти в Індії, яка в свою чергу наростила закупівлю в рашці. Все що змінилася - логистика, тому для заводів бюргерландії це також не добре.-це для Європи краще чи тут також не правильно?
Тому ще раз тим в кого рація на бронепоїзді Чим довше війна-тим довше санкції Чим довше санкції-тим гірше Європі економічно ( бо не може торгувати з педерацією) США стратегічно - бо підвищується ймовірність що частина сибіру відійде китаю
Востаннє редагувалось budivelnik в Сер 15 тра, 2024 15:58, всього редагувалось 1 раз.
budivelnik В обох випадках - погано. По закупівля нафти з Індії - це більш дорога логістика, ніж качнути по трубі. Якщо логістика дорожче - сировина дорожче на вході в завод. Ну це як на приклад ви будуєте в Ужгороді, а всі матеріали везете не з Львова, а з Дніпра. не думав що це тре розжувати людині з таким ніком.
budivelnik написав:Чим довше санкції-тим гірше Європі економічно ( бо не може торгувати з педерацією)
Вона не може а) продати кацапу нового мерсюка б) купити дешеву сировину, щоб маржу збільшити в своеї продукції під назвою - "высокая инженерная мысля"
Востаннє редагувалось dimo_0n в Сер 15 тра, 2024 16:03, всього редагувалось 3 разів.
ЛАД написав:Для форумных болтунов и борцунов с коррупцией.
Ещё раз - не исключаю воровство и коррупцию, они наверняка есть, но нельзя принимать на веру голословные утверждения каких-то "х******" и и на их основе устраивать хайп, поддерживая вражеские ИПСО.
А ось вам і "вражеське ІПСО" - посилання на тендер (от зебілам зручно так називати все, що їм не подобається).
Сума контракту 369 350 000,00грн. Дата 23 жовтня 2023 "Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2023 — 31 грудня 2024" І головне, що за вашим посиланням технічно не обманули: тендер на ремонт моста, а не дороги. На 370млн. Його б замінувати варто було, а зевлада навпаки, паркет калде, щоб московитам зручніше було
Вы сами написали - "тендер на ремонт моста, а не дороги". + здесь писали о заключённых договорах сейчас, а не выполненных в прошлом году. + прочитайте мой пост выше. Как Вы думаете, по разбитому мосту удобно подвозить снаряды и пр. к Волчанску? Или его надо просто отдать врагу? А заминировать его, возможно, заминировали. Простите уж, что ни Вам, ни мне не доложили.
dimo_0n написав:budivelnik В обох випадках - погано. По закупівля нафти з Індії - це більш дорога логістика, ніж качнути по трубі. Якщо логістика дорожче - сировина дорожче. Ну це як на приклад ви будуєте в Ужгороді, а всі матеріали везете не з Львова, а з Дніпра. не думав що це тре розжувати людині з таким ніком.
Я чужу жвачку -не жую... І що таке масло маслянисте-мені відомо А от чому ви не зрозуміли , вже втретє повторюю Для Європи і США вигідно якнайшвидше закінчити війну і при цьому щоб закінчення війни створило можливості по зняттю санкцій з росії. Якщо санкції не зняті то Європа програє бо не торгує США програє бо отримує Китай з ресурсами сибіру..