Райффайзен Банк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 194195196197198 ... 214>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Райффайзен Банк 3.5 5 37
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
19%
7
2- Погане. Некомпетентне.
5%
2
3- Задовільне. Хотілося б краще.
11%
4
4- Добре. Як і повинно бути.
38%
14
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
27%
10
Всього голосів : 37
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2024 17:27

  Boundless написав:
  ShtormK написав:Чи правильно я зрозумів: перелік з 6 категорій, що є у додатку MyRaif, діє також для кредитної картки "Два кешбеки" з 1.10, так?

Для всіх карток крім карток Exclusive і Fun картка

Невже для кредитки FishBack 2.0 також?
Кочевник
 
Повідомлень: 2447
З нами з: 16.02.17
Подякував: 395 раз.
Подякували: 182 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2024 17:40

Re: Райффайзен Банк

Отримуйте максимум від бізнесу разом з Райфом

https://news.finance.ua/ua/otrymuyte-ma ... m-z-rayfom

з 1.10.24 по 31.03.25
Assistant_Portal
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3023
З нами з: 01.09.17
Подякував: 79 раз.
Подякували: 6 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2024 17:58

quadro_tony_da Вітаємо!
Дійсно з 01.10.2024 року Райф запровадив можливість вибору категорій кешбеку. Так, Ви можете обрати 2 категорії із 6 можливих в застосунку MyRaif. Інформування щодо новини про кешбек надходить у вигляді push-повідомлень в додатку MyRaif чи у вайбер.
Хочемо зазначити, що Ви можете відкривати віртуальну картку яку забажаєте. Під час відкриття застосунок Вам запропонує варіанти доступних карток. Вони не будуть однаковими із вже існуючими, оскільки це буде новий рахунок та окрема картка до нього. За бажанням можна її закрити, звернувшись до Чату (значок "навушників" в правому верхньому куточку).
Ми б хотіли проаналізувати смс, яке Вам надійшло, а тому будемо вдячні, якщо надасте скріншот нам в приватні повідомлення Facebook/Instagram. Чекаємо на Вас!
З повагою і турботою, фахівець Інна.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 128
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 7 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2024 18:01

  RaifHelp написав:quadro_tony_da Вітаємо!
Дійсно з 01.10.2024 року Райф запровадив можливість вибору категорій кешбеку. Так, Ви можете обрати 2 категорії із 6 можливих в застосунку MyRaif. Інформування щодо новини про кешбек надходить у вигляді push-повідомлень в додатку MyRaif чи у вайбер.
Хочемо зазначити, що Ви можете відкривати віртуальну картку яку забажаєте. Під час відкриття застосунок Вам запропонує варіанти доступних карток. Вони не будуть однаковими із вже існуючими, оскільки це буде новий рахунок та окрема картка до нього. За бажанням можна її закрити, звернувшись до Чату (значок "навушників" в правому верхньому куточку).
Ми б хотіли проаналізувати смс, яке Вам надійшло, а тому будемо вдячні, якщо надасте скріншот нам в приватні повідомлення Facebook/Instagram. Чекаємо на Вас!
З повагою і турботою, фахівець Інна.

Коли акційний депозит під 2% по акційному курсу?
sens
Аватар користувача
 
Повідомлень: 17990
З нами з: 12.09.13
Подякував: 34 раз.
Подякували: 945 раз.
 
Профіль
 
3
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2024 19:30

citramon Вітаємо!
Відверто кажучи, нам шкода, що Ви залишились не задоволені візитом до відділення Райфу. Ми вдячні, що залишили зворотній зв’язок, адже саме фідбек наших Клієнтів допомагає нам розвиватися та покращувати сервіс.
Хочемо пояснити, що відділення працюють згідно графіку роботи, який є заздалегідь затверджений. Робота каси також має бути згідно регламенту. Звертаємо увагу, що для зручності Клієнтів є можливість записатися на певний час у відділення в Чаті підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку "навушників/повідомлення". Або ж можете зателефонувати за номером 0 800 500 500 чи з Вайберу. Є кілька варіантів:
1. Необхідно знайти у Viber наш аккаунт “Raiffeisen” та зайшовши в нього вам буде доступна кнопка виклику.
2. Відкрийте сервіс дзвінків Viber та натисніть коротку, але таку вже знайому комбінацію *521.
Наші колеги призначать зустріч, щоб не було потреби очікувати в черзі.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому будемо вдячні, якщо вкажете у приватних повідомленнях, до якого відділення звертались.
З повагою і турботою, фахівець Оксана.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 128
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 7 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2024 19:40

sens
Добрий день!
Ми постійно запроваджуємо нові акції, щоб досвід співпраці з нами приносив виключно позитивні емоції.Відстежувати всі акції які діють в Райфі можливо в додатку MyRaif, на сайті Банку (https://raiffeisen.ua/stores) або в соціальних мережах.
З повагою і турботою, фахівець Оксана.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 128
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 7 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2024 19:42

  RaifHelp написав:sens
Добрий день!
Ми постійно запроваджуємо нові акції, щоб досвід співпраці з нами приносив виключно позитивні емоції.Відстежувати всі акції які діють в Райфі можливо в додатку MyRaif, на сайті Банку (https://raiffeisen.ua/stores) або в соціальних мережах.
З повагою і турботою, фахівець Оксана.

Анонс на тиждень є?
sens
Аватар користувача
 
Повідомлень: 17990
З нами з: 12.09.13
Подякував: 34 раз.
Подякували: 945 раз.
 
Профіль
 
3
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2024 21:53

Re: Райффайзен Банк

категорії кешбеків не змінились? чи це єдиний банк який тормозить з цим?
quadro_tony_da
Аватар користувача
 
Повідомлень: 259
З нами з: 05.04.24
Подякував: 4 раз.
Подякували: 13 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 01 жов, 2024 22:15

  RaifHelp написав:citramon Вітаємо!
Відверто кажучи, нам шкода, що Ви залишились не задоволені візитом до відділення Райфу. Ми вдячні, що залишили зворотній зв’язок, адже саме фідбек наших Клієнтів допомагає нам розвиватися та покращувати сервіс.
Хочемо пояснити, що відділення працюють згідно графіку роботи, який є заздалегідь затверджений. Робота каси також має бути згідно регламенту. Звертаємо увагу, що для зручності Клієнтів є можливість записатися на певний час у відділення в Чаті підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку "навушників/повідомлення". Або ж можете зателефонувати за номером 0 800 500 500 чи з Вайберу. Є кілька варіантів:
1. Необхідно знайти у Viber наш аккаунт “Raiffeisen” та зайшовши в нього вам буде доступна кнопка виклику.
2. Відкрийте сервіс дзвінків Viber та натисніть коротку, але таку вже знайому комбінацію *521.
Наші колеги призначать зустріч, щоб не було потреби очікувати в черзі.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому будемо вдячні, якщо вкажете у приватних повідомленнях, до якого відділення звертались.
З повагою і турботою, фахівець Оксана.


Фахівець Оксана, ви були хоч раз у відділенні?
То сходіть подивіться
Клієнт з призначеною зустріччю в касу (тільки дебіл міг придумати називати замовлення готівки - призначенням зустрічі) не має ніяких привілей. Він повинен ставати в загальну чергу - так кажуть спеціалісти банку у відділенні.

То з вашої відповіді я зрозумів, що це нормальний регламент в вашому банку, коли людина відстояла годину в черзі в касу, а потім їй пропонують просто вийти з приміщення, бо цей іноваційний банк не додумався, що потрібно контролювати потік клієнтів в самому відділенні, наприклад, за допомогою електронної черги, як зроблено в інших нормальних банках? Коли людина заходячи в банк реєструється на терміналі, обирає послугу і отримує свій номер в черзі. Касир за допомогою електронної знає скільки клієнтів до нього прийшли, прискорює свою роботу, щоб встигнути всіх прийняти або кличе колег, щоб допомогли на іншому робочому місці обслужити клієнтів. Ні? У вас так не прийнято? У вас діджиталізація - це лише інколи працюючий та нікому не потрібний вай-фай?

Фахівець Оксана, вкотре звертаюсь до вас і інщих фахівців підтримки на цьому форумі, мені не потрібні ваші коментарі-шкодування. Але якщо вже надумали писати якусь відповідь, то треба в свою відповідь включати текст співрозмовника, на який реагуєте. Це називається цитування і це є правилом хорошого тону і виявом поваги до співрозмовника, а також це допомагає іншим учасникам форуму бути в курсі всього діалогу, а не читати якісь незрозумілі уривки.
citramon
 
Повідомлень: 768
З нами з: 30.07.13
Подякував: 27 раз.
Подякували: 73 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 02 жов, 2024 03:35

Re: Райффайзен Банк

Питання до представника банку, чи плануєте брати участь в програмі національного кешбеку. Чи можливо зараз підключити карту до програми, через оператора, чат, онлайн банкінг тощо.
ternofond
Аватар користувача
 
Повідомлень: 18
З нами з: 25.08.22
Подякував: 0 раз.
Подякували: 6 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 194195196197198 ... 214>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: vitaliy1111 і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Львів Банк 1 ... 14, 15, 16
V2 » П'ят 28 січ, 2022 14:34
153 61611
Переглянути останнє повідомлення
Чет 12 гру, 2024 17:36
nighthawk5
Банк Альянс 1 ... 121, 122, 123
Igneus » Суб 01 січ, 2022 08:26
1227 611303
Переглянути останнє повідомлення
Чет 12 гру, 2024 00:15
quadro_tony_da
Банк Глобус 1 ... 146, 147, 148
cohan » Пон 10 січ, 2022 18:46
1479 687722
Переглянути останнє повідомлення
Сер 11 гру, 2024 23:51
flysoulfly
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама