Я не мать тереза та і сам страдаю такою фігнею, але підкреслю що саме Ви не одноразово писали про проблеми із здоров'ям від 45 років, зараз Ви пишите
Игорь Алексеевич написав:Можно каждый день выбирать разные продукты и кушать то, что захочется именно в этот день
Игорь Алексеевич написав:не лучшая пища для
Бо просто я точно знаю що НЕ має таких трудящих людей які готують собі кожен день та ще і здорову їжу, а напів фабрикати(які я також люблю) це набагато гірша їжа ніж
Игорь Алексеевич написав:на одной картохе, но по разному приготовленной
Зробіть добру справу - купіть в атб напередодні Нового року 20(а краще 30) видів продуктів і збережіть чек, а через рік - знову купіть тих же 20/30 видів продуктів. Буде дуже цікаво тут порівняти ріст цін!
В ідеалі - було б класно, якщо б декілька форумчан таке зробили - але вже не в атб, а в інших тц/магазинах.
Realist написав:потрібно вчитись захищати свого власного виробника. Але саме виробника.
Угу от я зараз напишу що відкрив нове виробництво, то долярчик знову на лайно зійде , правда воно "специфічне" - скільки продаю - стільки і роздаю - в результаті маю глибокий мінус, але виріб дуже якісний (я по іншому не можу). Хто "в темі" той оцінить характеристики:
Востаннє редагувалось Василь-Рівне в П'ят 13 гру, 2024 08:04, всього редагувалось 1 раз.
Успіх написав:В ідеалі - було б класно, якщо б декілька форумчан таке зробили - але вже не в атб, а в інших тц/магазинах.
Зачем эти косвенные методы? Может форумчанам сразу раскрыть свой уровень доходов? 😁
Даже если не перечислять состав корзины, что делает информацию бесполезной, по проценту удорожания можно будет примерно вычислить ценовой уровень приобретенной корзины.
ЗЫ в среднем ивыше ценовых сегментах ассортимент столь стремительно сокращается, что возможность повторить покупку через год выглядит маловероятной.
sergey_stasyuk555 написав:що саме з зображеного на фото ви виробили? може просто перепродаєте готовий китайський виріб? так "ето другоє".
Так кажуть лише ті хто в житті навіть собачої будки не зробив, ні це не китайський виріб, а наш, з китайського тут лише термоусадка, та роз'єми, ну може нікелева стрічка, але я не впевнений. І відразу зустрічне питання а Ви що, особисто, для бійців зробили-робите? Чи лише хейт тих, хто паше з ранку і до ночі наближаючи час припинення війни та рятуючи своїми виробами життя та здоров'я воїнів? А може Ви бажаєте задонатити на такий виріб, він не дорогий - потягнете мінімум на 10 одиниць без шкоди для свого фінансового стану? Га? А я на них напишу Ваш нік і черговий раз безкоштовно віддам у 3-у штурмову з фотодоказами та словами вдячності від бійців. То як, згода? Чи лише бла бла бла та хейт?
Успіх написав:В ідеалі - було б класно, якщо б декілька форумчан таке зробили - але вже не в атб, а в інших тц/магазинах.
Зачем эти косвенные методы?
Там просто не вистачає розуму зрозуміти що різниця в цінах може бути не лише наслідком інфляції, а і наслідком урожаю-неврожаю в сільському господарстві,температурних коливань,стану справ на фронті, стану енергосистеми та інших факторів які прямо чи непрямо на це впливають
Сибарит написав:... ЗЫ в среднем ивыше ценовых сегментах ассортимент столь стремительно сокращается, что возможность повторить покупку через год выглядит маловероятной.
"Сто-пудово!", касается всего сегмента, идет не только рост цен (особенно заметный срравнивая с до-военными ценами), НО и заметное сокращение, замена ассортимента на более дешевые аналоги (И/ИЛИ - с более дешевыми ингредиентами), А ТАКЖЕ - с удорожанием ценника (в т.ч., и за счет уменьшения упаковки: был литр - стало 850 мл, встречается уже понижение и до 720, напр.; или - 500 г. - стало 360)...
ХОТЯ, рост цен - НЕ удивляет с учетом роста очевидных издержек/расходов, курса инвалюты и падения внутреннего производства.
В том же "метро" - ассортимент процентов на 50 - обновился, часть привычного ассортимента - пропала, у них появились уже "лишние" площади для сдачи в аренду... Напр., перед войной посуда из нержавейки была и индийская, и китайская, сейчас индию - не вижу...
Сибарит написав:... ЗЫ в среднем ивыше ценовых сегментах ассортимент столь стремительно сокращается, что возможность повторить покупку через год выглядит маловероятной.
"Сто-пудово!", касается всего сегмента, идет не только рост цен (особенно заметный срравнивая с до-военными ценами), НО и заметное сокращение, замена ассортимента на более дешевые аналоги (И/ИЛИ - с более дешевыми ингредиентами), А ТАКЖЕ - с удорожанием ценника (в т.ч., и за счет уменьшения упаковки: был литр - стало 850 мл, встречается уже понижение и до 720, напр.; или - 500 г. - стало 360)... ХОТЯ, рост цен - НЕ удивляет с учетом роста очевидных издержек/расходов, курса инвалюты и падения внутреннего производства. В том же "метро" - ассортимент процентов на 50 - обновился, часть привычного ассортимента - пропала, у них появились уже "лишние" площади для сдачи в аренду... Напр., перед войной посуда из нержавейки была и индийская, и китайская, сейчас индию - не вижу...
На початку повномасштабної взагалі спочатку було обмеження на витрати валюти на споживчий імпорт, а потім тільки на віскі млрд $ витрачали. Але парадокс в тому, що цього року більше підскочили ціни на борщовий набір ніж на хамони-ікри. Так що інфляція для бідніших верств значно потужніша.