Ринок цінних паперів, аналітика фондового ринку, покупка і продаж акцій, котирування і дивіденди, а також акції-неліквіди. Інтернет-трейдинг на фондовій біржі і брокерські послуги.
Не зміг навіть зареєструватися а ні в МЗ (не приходить СМС), а ні у ВЕБ (не генерує запит док-ів у Дії). Якось вийшло лише через Банк-ІД, але просить ще копії док-тів з КЕП. У підтримці тупуватий підтримщик лише з 5-го пояснення записав претензію (не певен, що правильно, бо не міг зрозуміти). Проте так і не передзвонили, як обіцяв, і нічого не зробили. У ПМ безліч аналогічних відгуків. Йдуть роки, покращень немає
Visky написав:Не зміг навіть зареєструватися а ні в МЗ (не приходить СМС), а ні у ВЕБ (не генерує запит док-ів у Дії). Якось вийшло лише через Банк-ІД, але просить ще копії док-тів з КЕП. У підтримці тупуватий підтримщик лише з 5-го пояснення записав претензію (не певен, що правильно, бо не міг зрозуміти). Проте так і не передзвонили, як обіцяв, і нічого не зробили. У ПМ безліч аналогічних відгуків. Йдуть роки, покращень немає
доєднайтесь в тг групу Універ, там є жива підтримка, але є але
Хороша, якісна, оперативна (ЖИВА! не штучно-жопетішна) підтримка це дуже великий актив будь-якої кантори..
важлива інфа щодо лімітів і фінмону (із тг каналу Універа) ============
Наразі можете скористатись стандартною процедурою збільшення ліміту або звернутись в контакт центр. Активи ми прийняти зможемо, але буде обмежено використання, бо на УНІВЕР покладена функція фінмоніторингу. Також спеціально для клієнтів ФФУ ми розширимо період за який приймаємо документи на збільшення ліміту, а саме 5 років до введення санкцій та період після. Автоматизовану процедуру збільшення ліміту для клієнтів ФФУ реалізуємо найближчим часом.