ПриватБанк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 499500501502>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

ПриватБанк 3.2 5 84
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
11%
9
2- Погане. Некомпетентне.
15%
13
3- Задовільне. Хотілося б краще.
30%
25
4- Добре. Як і повинно бути.
30%
25
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
14%
12
Всього голосів : 84
Повідомлення Додано: П'ят 15 сер, 2025 19:37

Re: ПриватБанк

Не входит в приват24 без смс на оккупированных территориях, добиться от бота чтобы тот позвал человека не вышло, как вызвать нормального человека?
Да ладно, и вот два часа я срался с ботом, а тут так, классически?
Зображення
wild2006
Аватар користувача
 
Повідомлень: 519
З нами з: 05.01.15
Подякував: 22 раз.
Подякували: 45 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 16 сер, 2025 01:52

sens

Давно закрыл и уже безработный... так сейчас сбережения вывожу по нужде, так что лишний 1$ при делах, вижу что приват начал активно мелочь по карманам тырить... ну ничего.
vpchelko
Аватар користувача
 
Повідомлень: 945
З нами з: 05.07.17
Подякував: 19 раз.
Подякували: 51 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 16 сер, 2025 01:56

  wild2006 написав:Не входит в приват24 без смс на оккупированных территориях, добиться от бота чтобы тот позвал человека не вышло, как вызвать нормального человека?
Да ладно, и вот два часа я срался с ботом, а тут так, классически?
Зображення


Хаха супер - реально достал Шмарный Интелект! Типо экономит время клиента - а по делу факает минут 5-10 пока пробъешся с нестандартным вопросом.

У меня не получалось сменить пароль, гоняли по кругу раза 2 - сначала мол серверы обслуживали, потом вроде сменил - но хотели чтобы пластик вставил в банкомат или терминал - а карты только виртуальные....

К стати я уже научился правильно материть ШИ - и он начал понимать свою недееспособность.

Только кожаные мешки тут решать могут...
vpchelko
Аватар користувача
 
Повідомлень: 945
З нами з: 05.07.17
Подякував: 19 раз.
Подякували: 51 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 19 сер, 2025 20:59

Re: ПриватБанк

Уже около месяца настойчиво требует подписать какие-то документы с помощью простой эл подписи. Объясните, пожалуйста, что это и стоит-ли подписывать?

ЗображенняЗображення
Boriss
 
Повідомлень: 24
З нами з: 25.03.15
Подякував: 1 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 20 сер, 2025 10:51

Re: ПриватБанк

Boriss, на втором скрине есть ссылка на документ, который подписываете. Если не подпишите, то возможно будите отбивать пороги отделения :)
Howl
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6357
З нами з: 08.03.18
Подякував: 581 раз.
Подякували: 1140 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: Сер 20 сер, 2025 19:24

Re: ПриватБанк

Хто в курсі, шо то за замануха така, типу дзвонять з банку і просять З ПЕРШОГО РАЗУ підтвердити участь в "акції" (типу подумати не можна, або так або ні - відразу скажи) Суть акції: переказати з кредліму на Універсальній від 10кгрн на будь-яку картку українських банків з 0 комісією на переказ і отримати 3% кешбек "НА ФСЬО" протягом 6 місяців.

Оце дружині таке втюхали одним дзвінком, у П24 навіть світиться сповіщення про підключення того тарифу 0 грн за переказ. Але ж це бєгєм...ЗЛот, не дає мені спокою така думка, де подстава? :mrgreen:

За чий щьот банкєт? іксплейн бітте, воно не попадає у пільговий період і ЗЛ обстриже наївну блондінку за красівою ставкою 50-60% річних? :mrgreen:

ЗЫ: Звісно відправив її дзвонити на гарячку, але краще ще тут спитаю у бувалого файнорильского панства :wink:
pharus
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1155
З нами з: 05.12.08
Подякував: 3095 раз.
Подякували: 132 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 20 сер, 2025 20:28

Зіткнувся з надзвичайно поганим, відсталим та важким сервісом заміни фінансового номеру. Порівняно з он-лайн сервісами інших банків, ПриавБанк залишився на рівні 15 річної давнини. Так, 15 років тому, я був клієном банку. Зараз захотів відкрити рахунок дистанційно. І цей процес у ПриватБанку просто неймовіно жахливий. Ясно, що за 15 років змінився номер телефону. Щоб замінити номер в системі ПриваБанку маєш пройти сім кіл аду і не факт що вдало. Вони відправляють на фотоідентифікацію. Там немає оператора як в інших просунутих банках, і ніхто не скаже як розмістити все так, щоб їх влаштовувало. Ти маєш робити сам, а вони кожного разу бракують твою фотографію не кажучи конкретно що їх не влаштовує. Це таке абсолютне неподобство, хто з тим стикався. Це настільки відстало і не раціонально. Вони забирають твій час і безглуздо витрачають час праціників хто перевіряє це. Нібито проста процедура дистанційної заміни номеру, простіше бути не може, а ти її не можеш пройти і вони тебе кожного разу відправляють у відділення банку. Це неймовірно. Те що в інших банках проходиш за секунди, в ПриватБанку ти не можеш пройти і вони тебе відправляють у відділення. Тут ти розумієш, що ПриватБанк в своєму розвитку давно зупинився і залишився далеко позаду просунутих банків в Україні. Є всі документи, є цифровий підпис, Їх це не цікавить, у них якась дурна, відстала за сенсом і своїм змістом процедура, за якою ти не можеш змінити свій номер телефону дистанційно і не можеш користуватися послугами цього банку. Жахливо - це навіть не тк слово.
І це ще не кажучи як жахливо у них поставлено зв'язок з оператором. Це окрема тема, але думаю, що багато розуміють різницю в серсвісах з іншими банками, де зв'язатися з оператором немає жодних проблем у будь-який час.
Востаннє редагувалось Hill_78 в Сер 20 сер, 2025 20:47, всього редагувалось 1 раз.
Hill_78
 
Повідомлень: 545
З нами з: 02.04.09
Подякував: 3 раз.
Подякували: 196 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 20 сер, 2025 20:41

  pharus написав:ЗЛот, не дає мені спокою така думка, де подстава? :mrgreen:

Жодних підстав нема. Можна сміливо користуватись.
ramzes4
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1174
З нами з: 29.08.13
Подякував: 2543 раз.
Подякували: 318 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Чет 21 сер, 2025 06:39

  pharus написав:Хто в курсі, шо то за замануха така

Це більш-менш типова замануха для "сплячих" карток, щоб людина знайшла її у дальній шухляді і почала користуватися. Умови конкретної пропозиції у різних людей можуть дещо відрізнятися. Мені, наприклад, пропонували КБ на 3 міс і там було якесь обмеження на місяць, 300 грн чи щось таке. Тому, коли надходить така пропозиція, їм потрібно влаштовувати допит про усі деталі.

Щодо переказу, то у пропозиції для мене був нюанс, що ставка 0% - це на один переказ засобами П24, який максимум дає переказати 29999 грн/раз. Тобто, протестувати на 1 грн, а потім зайти на всю не вийде - потрібно одразу пірнати. При спробі так різко розбудити "сплячу" картку, прокидається антифрод: починають дзвонити і допитуватися, що за переказ, чи часом не дзвонили з банку і не просили його зробити. Доводиться детально пояснювати, що з банку таки дзвонили, але вони можуть верифікувати у себе в системі, що такий дзвінок був, що переказ іде між власними рахунками, гроші у мене під контролем і я повністю усвідомлюю, що роблю, а також згадувати скільки мала троюрідних сестер двоюрідна бабця.

Якщо антифрод виявиться спроможним почути не лише частину, де клієнт каже, що з банку дзвонили і він тепер хоче переказати гроші, а і решту тексту, то є непоганий шанс, що операцію вони таки відпустять і переказ завершиться успішно. Якщо спілкування з антифродом буде не дуже переконливим, то є шанс отримати гемор з розблокуванням рахунків через відділення, тому треба чітко, спокійно та впевнено на все відповідати. Переказані кошти потрібно повернути до 25 числа наступного місяця. Інших нюансів ніби не було.
klug
 
Повідомлень: 8893
З нами з: 18.08.14
Подякував: 375 раз.
Подякували: 1252 раз.
 
Профіль
 
1
4
Повідомлення Додано: Вів 26 сер, 2025 17:40

  klug написав:
  pharus написав:Хто в курсі, шо то за замануха така

Це більш-менш типова замануха для "сплячих" карток, щоб людина знайшла її у дальній шухляді і почала користуватися. Умови конкретної пропозиції у різних людей можуть дещо відрізнятися. Мені, наприклад, пропонували КБ на 3 міс і там було якесь обмеження на місяць, 300 грн чи щось таке. Тому, коли надходить така пропозиція, їм потрібно влаштовувати допит про усі деталі.

Щодо переказу, то у пропозиції для мене був нюанс, що ставка 0% - це на один переказ засобами П24, який максимум дає переказати 29999 грн/раз. Тобто, протестувати на 1 грн, а потім зайти на всю не вийде - потрібно одразу пірнати. При спробі так різко розбудити "сплячу" картку, прокидається антифрод: починають дзвонити і допитуватися, що за переказ, чи часом не дзвонили з банку і не просили його зробити. Доводиться детально пояснювати, що з банку таки дзвонили, але вони можуть верифікувати у себе в системі, що такий дзвінок був, що переказ іде між власними рахунками, гроші у мене під контролем і я повністю усвідомлюю, що роблю, а також згадувати скільки мала троюрідних сестер двоюрідна бабця.

Якщо антифрод виявиться спроможним почути не лише частину, де клієнт каже, що з банку дзвонили і він тепер хоче переказати гроші, а і решту тексту, то є непоганий шанс, що операцію вони таки відпустять і переказ завершиться успішно. Якщо спілкування з антифродом буде не дуже переконливим, то є шанс отримати гемор з розблокуванням рахунків через відділення, тому треба чітко, спокійно та впевнено на все відповідати. Переказані кошти потрібно повернути до 25 числа наступного місяця. Інших нюансів ніби не було.

Дуже дякую, саме так і сталося - не випускали той переказ, поки не пройшла відеоверифікацію. З допиту про деталі акції, кешбек обіцяли підключити протягом трьох робочих днів після здійснення переказу, але по факту сповіщення у П24 прийшло всже наступного дня (неробочого). В ньому ж повідомили, що повернуто стандартний тариф на перекази кредитних коштів на картки інших банків. Ліміт нарахування КБ 500 грн на календарний місяць, а не за 30 днів з дати підключення акції.

І так все виглядало б пречудово, якби... таки не виліз таки шмат ЗЛ :evil: ... попри те, що і в КЦ озвучували кілька разів, і у застосунку світилося у сповіщенні підключення КБ на 6 міс. - після спроби з'ясувати, як саме рахувати ті 6 міс. (чи 180 днів, чи 183, чи як?) - тупо зрізали термін нарахування КБ до 3 міс. і на звернення/фіксацію скарги про введення клієнтки в оману прислали у П24 відписку типу "у нас акція виключно на 3 міс., ніяких індивідуальних пропозицій не було" :evil:

От думаю св...та, скріни ж не горять, де чорним по білому є підтвердження про строк 6 місяців - куди їх правильно викласти/надіслати, щоб таки прижучили тих брехунів?
pharus
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1155
З нами з: 05.12.08
Подякував: 3095 раз.
Подякували: 132 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 499500501502>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: ВIВ і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама