Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
PUMB PUMB online не работает. Сначала было подряд две ошибки при входе, а потом, когда с третьего раза удалось войти, ИБ закрылся после выполнения только одной операции с сообщением: "Ваш сеанс роботи в системі закінчився. Дякуємо, що скористалися нашим сервісом. " (сеанс длился 1-2 мин. и я его не завершал).
Попробуйте, пожалуйста, осуществить ваши операции ещё раз.
На данный момент проблем с интернет-банкингом не наблюдаем. В случае, если у вас возникнут замечания/предложения, просим оперативно излагать их любым удобным способом из представленных по данной ссылке: http://pumb.ua/ru/pravda/feedback/
Основная проблема в том что когда нужно оно не работает и глючит. И ситуация последним часом уже входит в традицию. Поэтому то что у Вас работает здесь и сейчас никак не поможет другим.
PS. "Все работает" - а все ли? Успели и депозит открыть? И со свободного снять? И платеж провести? Очень часто зайти в список депозитов или карт можно без проблем. А вот дальше уже начинаются чудеса.
Основная проблема в том что когда нужно оно не работает и глючит. И ситуация последним часом уже входит в традицию. Поэтому то что у Вас работает здесь и сейчас никак не поможет другим.
PS. "Все работает" - а все ли? Успели и депозит открыть? И со свободного снять? И платеж провести? Очень часто зайти в список депозитов или карт можно без проблем. А вот дальше уже начинаются чудеса.
Если бы я просто открыла-закрыла сайт, я бы не писала... Пополнила карту и оплатила услугу с картсчета... с депозитом ничего не делала, еще не срок
Коміcія за будь-які послуги, як і раніше, стягується у національній валюті - гривні. Якщо у вас виникли питання щодо зняття будь-яких комісій - радимо звернутись до вашого відділення банку або Центру обслуговування клієнтів ПУМБ за тел. 0 800 500 490 (безкоштовно з будь-яких телефонів в Україні): колеги зможуть вас ідентифікувати і дадуть відповіді на питання. Перепрошуємо за незручності. Дякуємо!
У відділені нічого не знають. Ну, у нас якась нова програм, здається у травні і тепер комісія списується автоматично У мене була грн, але списали з валютного рахунку, на якому не було грошей. Виник мінус і прийшлося бігти у банк, вит рачати час і поповняти карту, щоб не було % за овердрафт.
До того ж, у виписці не вказано, за що списали валюту. От і уявіть ситуацію: зникли кошти - призначення плоатежу не віломе, колл-центр не відповідає, треба витачати час, щоб прийти у відділення і почути нісенітницю від новенької співробітниці про нову програму, яка мабуть не знає, що в Україні за послуги оплачується у національній валюті.
Заради різниці в якихось 10 грн - не варто витрачати час на вирішення питання, але дуже не приємно коли з карти зникли кошти і не відомо за що, поки не підеш у банк і там скажуть, що це комісія.
Тому і пишу, що якість обслуговування - погіршується. І пишу для того, щоб на це звертали увагу. Раніше можна було залишити заявку і передзвонювали протягом доби і вирішували проблему. Зараз не дзвонять, ніхто нічого не знає і не може відповісти.
JamesBond написав:ПУМБ, а чому за банківські послуги почали брати у валюті, а не у гривні? У попередні роки я платив у грн, а зараз за обслуговування валютного рахунку оплата була здійснена у валюті. В Україні все ж повинно оплачуватися у гривні. Треба писати у Нацбанк. Працівники у банкові не знають нічого і не можуть пояснити. У кол-центр не додзвонитися годинами (це проблема виникла недавно, ще пару тижнів тому можна було додвзонитися швидко).... Якість обслуговування у банку погіршується швидкими темпами, персонал швидко змінюється і не може дати відповіді на елементарні питання.
Никакие банки не берут в валюте комиссии. Некоторые банки , при наличии у клиента только валютного счета , продают валюту с этого счета и берут комиссию гривной, полученной от продажи. А клиенту кажется что это была комиссия в валюте.
Так і є, але назва операції відобразилася через пару днів і зразу було незрозуміло чому зникли гроші, навіть не зникли, бо на рахунку не було грошей, а банк списав і стало мінус. І головне - гроші були на гривневому рахунку. Для чого списувати комісію в мінус з валютного рахунку і продавати валюту без дозволу клієнта за курсом, який може і не влаштовує клієнта?
ау колл-центр! "Ваш дзвiнок дуже важливий для нас" - провисел 3+ минуты и оборвалось. набрал второй раз - вот жду уже еще 3 минуты. еще немного и Вы догоните колл-центр Ощадбанка - такое сравнение Вас не огорчает?
Дозвонился. Мне нужно было поднять количество транзакций в ПУМБ онлайн, чтобы сделать коммунальные платежи и другие переводы. В ПУМБ онлайн выдало превышен лимит, обратитесь в колл-центр. Обратился. Суммарно прождал 7 минут, прошел квест ответив на все вопросы (авторизовался так сказать). И узнал от оператора, что он НЕ МОЖЕТ ПОДНЯТЬ ЛИМИТ ПО КОЛИЧЕСТВУ ТРАНЗАКЦИЙ, только сумму платежей. Занавес...