Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
clientage , так, слушна думка. Але як закрите те, що не відкрите, себто не підписане мною, хоча якщо гроші нараховуються, то наче й відкрите. Якась "Аліса в Країні Чудес"
ulya написав:дєвочка зможе переграти вже щось, матиму час, то спробую з начальником відділення поговорити, подивимось, що вийде
Большая вероятность, что переиграть то, как оно уже прошло месяц назад не сможет никто и начальник отделения в том числе. Вариант решения сотрудница вам предложила, он реально хороший, т.к. стороны три. Банк, сотрудница и вы. И вы не со всех точек зрения выглядите как пострадавший т.к. деньги вообще-то банк теряет, а выгоду получаете вы, а не девочка. А продолжение да, требуйте закрыть страховку или закрыть со страховкой, открыть без, как им удобнее - закрытие только страховки у них может реально отсутствовать. Тут у вас все карты на руках.
Не зрозуміла, які гроші втрачає банк, я від зобов"язань повернути позичені гроші не відмовляюсь.
Загалом спільними зусиллями рішення знайдене, дякую. Подивимось, як розвиватиметься далі, постараюсь тримати в курсі.
DmitryZP написав: Кстати, не так давно помню вы радовались что кто-то ошибся в Михайловском, типа как козаку на медок. Называется если игра в ваши ворота, то все ок, а если в чужие, то ганьба? Задумайтесь.
Саме так! Люблю гру в свої ворота. Я на обєктивність не претендую... Мене власний горщик цікавить...)) Все субєктивно і часом емоційно... так що іноді сам собі можу заперечувати...)) А посягання на чужой горщик - то вважайте посягання на власний горщик...)) Тому кумівська профспілка - наше фсьо! )) Хто в нашій профспілці - той наш друк і брат! А про інтереси інших нехай вони самі турбуються..)) Я не проти, щоб банкстери на них медок заробляли нам! Це не виключає також той факт, що інтереси різних тред-юніонів можуть ситуативно співпадати... То є життя...Але наш інтерес то є наш інтерес! І ми його шануємо!
П.С. Не забуваймо про гумор... і не сприймаймо усьо дуже серйозно...)) Хоча іноді і в жарті є лише частина жарту...))
Вернуться в прошлое и взять так, как будто у вас было право это делать
На жаль, машини часу ще не придумали. Картку мене вмовляли взяти, при її отриманні я залишила закарлючку, на момент зняття грошей я вірила в компетентних працівників банку і була певна у своєму праві це робити на оголошених мені умовах.
ПУМБа! Ти де? Не ховайся! Ми тебе все одно вполюємо...)) Чекаємо публічних вибачень за знущання над ВиктОром і запевненнь, що далі ви так працювати не збираєтеся! )) Треба прагнути до високіх стандартів обслуговування, щоб гордо носити звання комфортної банки! А на сьогодні ви НЕкомфортна банка!
Для точної відповіді на ваше питання необхідна ідентифікація. Радимо звернутись до Центру обслуговування клієнтів ПУМБ будь-яким зручним способом із запропонованих за таким посиланням: http://pumb.ua/ua/pravda/feedback/