Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Звертаємо увагу, що на цій гілці ми також неодноразово допомагали нашим клієнтам з вирішенням питань.
1. Будуть зроблені відповідні висновки та вчинені необхідні дії. Зауважимо, що питання поки не вирішено остаточно. 2. ПУМБ завжди діяв та діє з дотриманням чинного законодавства. Робити подальші висновки можна буде лише після завершення дій, викладених у відповіді на питання №1.
У будь-якому разі препрошуємо за можливі непорозуміння.
Дякуємо за розуміння!
Я задоволений вашою відповіддю! )) Думаю тепер ви розумієте, що не можна ображати козаків із нашої профспілки золотогоршочників... Ми можемо за себе постояти і знаємо закони! А також іноді розбираємося в нюансах банківських продуктів краще, ніж співробітники банків...)) Сподіваюся, що ви не забудете прозвітувати нам публічно по результатам цього прикрого випадку...))
Перепрошуємо за можливе непорозуміння. Будемо вдячні за опис вашої проблеми з вказанням подробиць про дати, місце, ваших ПІБ та контактних даних будь-яким зручним способом із перерахованих за таким посиланням: http://pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Управлінням якості ПУМБ буде проведене розслідування та вчинені необхідні дії. Дякуємо за зворотний зв'язок!
1. Скільки часу розглядається звернення? 2. Які правила видачі кредитних карток у загальних рисах?
ulya написав:1. Скільки часу розглядається звернення? 2. Які правила видання кредитних карток у загальних рисах?
1. Залежно від складності питань. Зазвичай від кількох днів до 2 робочих тижнів. 2. Про загальні умови відкриття кредитних карток в ПУМБ та відповіді на поширені питання можна дізнатись на сайті банку за таким посиланням: http://retail.pumb.ua/ua/products/credits/
Козак-характерник написав:ПУМБа... я не зрозумів...
По таким випадкам впливає управління якості банку, а не колеги, які займаються комунікаціями.
Щодо
випадку з форумчанином ВиктОром
ми надали всю необхідну допомогу, яка в нашій компетенції.
Дякуємо за розуміння.
Я не знаю кому саме ви надавали допомогу , але явно не мені , ви мене активно направляли з банківського форуму у відділення звідки я власне приніс сюди проблему , бо ніхто її вирішувати там і не збирався . Нагадаю що я звертався в банк по усіх каналах комунікації через колцентр ( півтора місяці ніякої відповіді) через сайт банку(жодної відповіді) через банківський форум - ви розписались в тому що у вас немає повноважень, тобто нічого не вирішуєте . Після цього я подав зареєстровану заяву згідно закону про звернення громадян , але ПУМБ продовжив свою лінію ігнорування мене як клієнта і ігнорування факту обману у відділенні менеджером при оформленні продукту клієнту . Оскільки банк зайняв глуху позицію , то і відповідь від банку була в стилі відписки.." ми не можемо відключити страховку..." і той факт що на ситуацію не вплинула моя заява про шахрайські дії вашої працівниці тільки говорить про те ,що це генеральна лінія банку і всіх служб - усіма можливими способами оформляти клієнтам непотрібні їм страховки , порушуючи при цьому законодавство. Підсумовуючи бачимо що жодним чином банк не повів себе як порядний фінансовий партнер і ніяк не приклався для врегулювання ситуації , за вирішенням питання з припиненням дії страховки ( користуючись пунктом договору який дає мені право таке) я звернувся у Страхову компанію з вимогою про припинення страхового договору - заявні вимоги були задоволені згідно чинного законодавства, про що є письмова відповідь , копія надана банку. Мені прикро , що на етапі знайомства з банком я отримав стільки негативу , тричі прикро що усі причетні служби до яких були мої звернення замість лояльного розгяду ситуації і її врегулювання на початковому етапі направили свою енергію на невизнання провини працівником і банком . Я маю уже досить великий досвід ведення справ з банківськими установами , але вперше я бачу щоб з новим клієнтом починали співпрацю з брехні і обману якщо це візитка бвнку - то я прикро вражений .
P\S до вас як працівника банку більше питань не маю ,звернень не буде - ви ж нічого не вирішуєте ...то який сенс , своє питання я вирішив самостійно і вважаю його закритим. Бажаю банку зробити правильні висновки , брехня на порозі банку , якою зустрінуть клієнта - перекреслює подальшу можливу взаємовигідну співпрацю. PP\S..щоб ви правильно розуміли ситуацію..наголошую, питання власне не в наявності чи відсутності страховки , додаткових комісій не буде якщо нема заборгованості на кінець місяця..мене обурило те що клієнта зустрічають цинічною брехнею , а банк замість того щоб виправити ситуацію продовжив лінію на за будь-яких обставин таки втулити цю непотрібну страховку.