|
ПУМБ (2004 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Нед 01 лис, 2015 23:44
clientage , Horus Так, навряд чи дєвочка зможе переграти вже щось, і суть не в убитках, хоча як дуже бажатиме, то заперечувати не буду  Матиму час, то спробую з начальником відділення поговорити, подивимось, що вийде. Виконають те, що з самого початку обіцяли, то буде плюс їм у карму
Востаннє редагувалось ulya в Нед 01 лис, 2015 23:49, всього редагувалось 1 раз.
-
ulya
-
-
- Повідомлень: 61
- З нами з: 16.01.12
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 01 лис, 2015 23:48
ulya, требуйте закрыть договор страхования.
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Нед 01 лис, 2015 23:50
ulya написав:дєвочка зможе переграти вже щось, матиму час, то спробую з начальником відділення поговорити, подивимось, що вийде
Большая вероятность, что переиграть то, как оно уже прошло месяц назад не сможет никто и начальник отделения в том числе. Вариант решения сотрудница вам предложила, он реально хороший, т.к. стороны три. Банк, сотрудница и вы. И вы не со всех точек зрения выглядите как пострадавший т.к. деньги вообще-то банк теряет, а выгоду получаете вы, а не девочка. А продолжение да, требуйте закрыть страховку или закрыть со страховкой, открыть без, как им удобнее - закрытие только страховки у них может реально отсутствовать. Тут у вас все карты на руках.
-
Horus
-
-
- Повідомлень: 313
- З нами з: 09.12.14
- Подякував: 168 раз.
- Подякували: 120 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 01 лис, 2015 23:56
clientage , так, слушна думка. Але як закрите те, що не відкрите, себто не підписане мною, хоча якщо гроші нараховуються, то наче й відкрите. Якась "Аліса в Країні Чудес" 
-
ulya
-
-
- Повідомлень: 61
- З нами з: 16.01.12
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 лис, 2015 00:01
Horus написав: ulya написав:дєвочка зможе переграти вже щось, матиму час, то спробую з начальником відділення поговорити, подивимось, що вийде
Большая вероятность, что переиграть то, как оно уже прошло месяц назад не сможет никто и начальник отделения в том числе. Вариант решения сотрудница вам предложила, он реально хороший, т.к. стороны три. Банк, сотрудница и вы. И вы не со всех точек зрения выглядите как пострадавший т.к. деньги вообще-то банк теряет, а выгоду получаете вы, а не девочка. А продолжение да, требуйте закрыть страховку или закрыть со страховкой, открыть без, как им удобнее - закрытие только страховки у них может реально отсутствовать. Тут у вас все карты на руках.
Не зрозуміла, які гроші втрачає банк, я від зобов"язань повернути позичені гроші не відмовляюсь. Загалом спільними зусиллями рішення знайдене, дякую. Подивимось, як розвиватиметься далі, постараюсь тримати в курсі.
-
ulya
-
-
- Повідомлень: 61
- З нами з: 16.01.12
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 лис, 2015 00:07
ulya написав:Не зрозуміла, які гроші втрачає банк, я від зобов"язань повернути позичені гроші не відмовляюсь.
Но договора то нет, а без него вы не могли их брать.
-
Horus
-
-
- Повідомлень: 313
- З нами з: 09.12.14
- Подякував: 168 раз.
- Подякували: 120 раз.
-
-
Профіль
-
-
-
ulya
-
-
- Повідомлень: 61
- З нами з: 16.01.12
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 лис, 2015 00:16
Это усложнит будущее. Единственный выход - это вернуться в прошлое и взять так, как будто у вас было право это делать 
-
Horus
-
-
- Повідомлень: 313
- З нами з: 09.12.14
- Подякував: 168 раз.
- Подякували: 120 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 лис, 2015 00:17
DmitryZP написав: Кстати, не так давно помню вы радовались что кто-то ошибся в Михайловском, типа как козаку на медок. Называется если игра в ваши ворота, то все ок, а если в чужие, то ганьба? Задумайтесь.
Саме так! Люблю гру в свої ворота. Я на обєктивність не претендую... Мене власний горщик цікавить...)) Все субєктивно і часом емоційно... так що іноді сам собі можу заперечувати...)) А посягання на чужой горщик - то вважайте посягання на власний горщик...)) Тому кумівська профспілка - наше фсьо! )) Хто в нашій профспілці - той наш друк і брат! А про інтереси інших нехай вони самі турбуються..)) Я не проти, щоб банкстери на них медок заробляли нам! Це не виключає також той факт, що інтереси різних тред-юніонів можуть ситуативно співпадати... То є життя...Але наш інтерес то є наш інтерес! І ми його шануємо! П.С. Не забуваймо про гумор... і не сприймаймо усьо дуже серйозно...)) Хоча іноді і в жарті є лише частина жарту...))
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 02 лис, 2015 00:23
Horus написав:Вернуться в прошлое и взять так, как будто у вас было право это делать 
На жаль, машини часу ще не придумали. Картку мене вмовляли взяти, при її отриманні я залишила закарлючку, на момент зняття грошей я вірила в компетентних працівників банку і була певна у своєму праві це робити на оголошених мені умовах.
-
ulya
-
-
- Повідомлень: 61
- З нами з: 16.01.12
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
101069 |
15887030 |
|
|
38157 |
5155503 |
|
|
18025 |
364822 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|