ПУМБ (2004 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 12931294129512961297 ... 3462>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

ПУМБ (2004 - 2021) 3.2 5 852
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
23%
196
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
95
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
15%
128
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
28%
235
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
23%
198
Всього голосів : 852
Повідомлення Додано: Пон 02 лис, 2015 17:13

  PUMB написав:
  Козак-характерник написав:А на інших гілках...

Звертаємо увагу, що на цій гілці ми також неодноразово допомагали нашим клієнтам з вирішенням питань.

1. Будуть зроблені відповідні висновки та вчинені необхідні дії. Зауважимо, що питання поки не вирішено остаточно.
2. ПУМБ завжди діяв та діє з дотриманням чинного законодавства. Робити подальші висновки можна буде лише після завершення дій, викладених у відповіді на питання №1.

У будь-якому разі препрошуємо за можливі непорозуміння.

Дякуємо за розуміння!

Я задоволений вашою відповіддю! )) Думаю тепер ви розумієте, що не можна ображати козаків із нашої профспілки золотогоршочників... Ми можемо за себе постояти і знаємо закони! А також іноді розбираємося в нюансах банківських продуктів краще, ніж співробітники банків...)) Сподіваюся, що ви не забудете прозвітувати нам публічно по результатам цього прикрого випадку...))

П.С. Дякуємо за розуміння! Покращимо ПУМБ разом!
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28840
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2245 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 лис, 2015 17:25

  PUMB написав:
  ulya написав:На жаль, машини часу...

Перепрошуємо за можливе непорозуміння. Будемо вдячні за опис вашої проблеми з вказанням подробиць про дати, місце, ваших ПІБ та контактних даних будь-яким зручним способом із перерахованих за таким посиланням: http://pumb.ua/ua/pravda/feedback/

Управлінням якості ПУМБ буде проведене розслідування та вчинені необхідні дії.
Дякуємо за зворотний зв'язок!

1. Скільки часу розглядається звернення?
2. Які правила видачі кредитних карток у загальних рисах?
ulya
 
Повідомлень: 61
З нами з: 16.01.12
Подякував: 10 раз.
Подякували: 7 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 лис, 2015 17:35

Re: ПУМБ

  ulya написав:1. Скільки часу розглядається звернення?
2. Які правила видання кредитних карток у загальних рисах?


1. Залежно від складності питань. Зазвичай від кількох днів до 2 робочих тижнів.
2. Про загальні умови відкриття кредитних карток в ПУМБ та відповіді на поширені питання можна дізнатись на сайті банку за таким посиланням: http://retail.pumb.ua/ua/products/credits/
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3336
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 лис, 2015 17:44

PUMB
Чи повинен працівник банку ознайомити клієнта з договором по кредитній картці перед її видачею?
ulya
 
Повідомлень: 61
З нами з: 16.01.12
Подякував: 10 раз.
Подякували: 7 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 лис, 2015 17:46

Re: ПУМБ

  ulya написав:Чи повинен...

Звичайно, перед підписанням клієнту надаються документи для ознайомлення.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3336
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 лис, 2015 17:50

  PUMB написав:
  ulya написав:Чи повинен...

Звичайно, перед підписанням клієнту надаються документи для ознайомлення.

Гммм, я теж так думала...
ulya
 
Повідомлень: 61
З нами з: 16.01.12
Подякував: 10 раз.
Подякували: 7 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 лис, 2015 20:32

Re: ПУМБ

Кто интересуется акцией 10тыс в течении года, может посмотреть на розыграш: с 35минуты
http://ranok.kanalukraina.tv/ru/video/39959/ Кому лень- выиграл № 261381799
lel
 
Повідомлень: 3543
З нами з: 10.12.13
Подякував: 1106 раз.
Подякували: 407 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 лис, 2015 22:25

  PUMB написав:
  Козак-характерник написав:ПУМБа... я не зрозумів...

По таким випадкам впливає управління якості банку, а не колеги, які займаються комунікаціями.

Щодо
випадку з форумчанином ВиктОром
ми надали всю необхідну допомогу, яка в нашій компетенції.

Дякуємо за розуміння.


Я не знаю кому саме ви надавали допомогу , але явно не мені , ви мене активно направляли з банківського форуму у відділення звідки я власне приніс сюди проблему , бо ніхто її вирішувати там і не збирався . Нагадаю що я звертався в банк по усіх каналах комунікації через колцентр ( півтора місяці ніякої відповіді) через сайт банку(жодної відповіді) через банківський форум - ви розписались в тому що у вас немає повноважень, тобто нічого не вирішуєте . Після цього я подав зареєстровану заяву згідно закону про звернення громадян , але ПУМБ продовжив свою лінію ігнорування мене як клієнта і ігнорування факту обману у відділенні менеджером при оформленні продукту клієнту . Оскільки банк зайняв глуху позицію , то і відповідь від банку була в стилі відписки.." ми не можемо відключити страховку..." і той факт що на ситуацію не вплинула моя заява про шахрайські дії вашої працівниці тільки говорить про те ,що це генеральна лінія банку і всіх служб - усіма можливими способами оформляти клієнтам непотрібні їм страховки , порушуючи при цьому законодавство. Підсумовуючи бачимо що жодним чином банк не повів себе як порядний фінансовий партнер і ніяк не приклався для врегулювання ситуації , за вирішенням питання з припиненням дії страховки ( користуючись пунктом договору який дає мені право таке) я звернувся у Страхову компанію з вимогою про припинення страхового договору - заявні вимоги були задоволені згідно чинного законодавства, про що є письмова відповідь , копія надана банку.
Мені прикро , що на етапі знайомства з банком я отримав стільки негативу , тричі прикро що усі причетні служби до яких були мої звернення замість лояльного розгяду ситуації і її врегулювання на початковому етапі направили свою енергію на невизнання провини працівником і банком . Я маю уже досить великий досвід ведення справ з банківськими установами , але вперше я бачу щоб з новим клієнтом починали співпрацю з брехні і обману якщо це візитка бвнку - то я прикро вражений .

P\S до вас як працівника банку більше питань не маю ,звернень не буде - ви ж нічого не вирішуєте ...то який сенс , своє питання я вирішив самостійно і вважаю його закритим. Бажаю банку зробити правильні висновки , брехня на порозі банку , якою зустрінуть клієнта - перекреслює подальшу можливу взаємовигідну співпрацю.
PP\S..щоб ви правильно розуміли ситуацію..наголошую, питання власне не в наявності чи відсутності страховки , додаткових комісій не буде якщо нема заборгованості на кінець місяця..мене обурило те що клієнта зустрічають цинічною брехнею , а банк замість того щоб виправити ситуацію продовжив лінію на за будь-яких обставин таки втулити цю непотрібну страховку.
-VICTOR-
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7342
З нами з: 15.08.12
Подякував: 406 раз.
Подякували: 1338 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 03 лис, 2015 11:42

Re: ПУМБ

  -VICTOR- написав:Я не знаю...

Перепрошуємо за можливе непорозуміння. Дякуємо за зворотний зв'язок, який допоможе покращити роботу банку!
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3336
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 03 лис, 2015 11:47

наивняк

  lel написав:выиграл № 261381799
а есть такой вообще? лотерейка-то частная :D :D :D
да и лотерейщик там (не в видео) - профи :wink:
Хутін Пуй
Аватар користувача
 
Заблокований
Повідомлень: 3092
З нами з: 06.03.14
Подякував: 181 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 12931294129512961297 ... 3462>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15898215
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5158307
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) 1 ... 1801, 1802, 1803
Anonymous » Нед 28 лис, 2004 14:35
18025 366027
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:03
klug
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама