Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Sergion написав:По кредитке "Все можу" есть 2 страховки: 1) 1,2% - списывается если на конец месяца есть задолженность по кредитке 2) 20 (или 25) грн - списывается независимо от суммы - фиксированный платеж.
Вопрос: какую из них можно отменить (кредитку получил полтора месяца назад)??? В отделении говорят что № 1 и № 2, а оператор в чате - можно отменить только № 2.
Где правда??
реально отменить обе..., но вам надо настроится на реальный бой с жадными до бонусов сотрудниками пумба, и понимать, что после отказа от всех платных услуг шанс получить лимит понижается
Sergion написав:По кредитке "Все можу" есть 2 страховки: 1) 1,2% - списывается если на конец месяца есть задолженность по кредитке 2) 20 (или 25) грн - списывается независимо от суммы - фиксированный платеж.
Вопрос: какую из них можно отменить (кредитку получил полтора месяца назад)??? В отделении говорят что № 1 и № 2, а оператор в чате - можно отменить только № 2.
Sergion написав:По кредитке "Все можу" есть 2 страховки: 1) 1,2% - списывается если на конец месяца есть задолженность по кредитке 2) 20 (или 25) грн - списывается независимо от суммы - фиксированный платеж.
Вопрос: какую из них можно отменить (кредитку получил полтора месяца назад)??? В отделении говорят что № 1 и № 2, а оператор в чате - можно отменить только № 2.
Где правда??
Від 1) на протязі 14 днів. Від 2) довільно.
В ИБ где-то видно отменена ли страховка № 2 или это только по факту видно снимут или нет ??)))
PUMB ПУМБа...послухай козака... Ти що не бачиш, що клієнти не задоволені зворотнім зв'язком в банку? Оці "дурочки", що постійно запускаються і перфутболювання - ганьба! І не важливо, що ви думаєте, а важливо, що думають клієнти. Ви ж позиціонуєте себе як комфортна банка? То робіть комфорт! Хто там відповідає за зворотній зв'язок у вас? Розберіться...погані керівники, раз процес налагодити не можуть! Бо немає результату! Одні скарги читаю останнім часом тут... Клієнта не повинна цікавити ваша внутрішння кухня і механізм взаємодії структурних підрозділів банку. Даю безкоштовну( ) ідею: будь який канал в банку фіксує звернення, скаргу і т.п. і самостійно передає у відповідний підрозділ, а не клієнта перефутболює. Клієнту важливий результат, а не процес! Працюйте...
Козак-характерник написав:PUMB ПУМБа...послухай козака... Ти що не бачиш, що клієнти не задоволені зворотнім зв'язком в банку? Оці "дурочки", що постійно запускаються і перфутболювання - ганьба! І не важливо, що ви думаєте, а важливо, що думають клієнти. Ви ж позиціонуєте себе як комфортна банка? То робіть комфорт! Хто там відповідає за зворотній зв'язок у вас? Розберіться...погані керівники, раз процес налагодити не можуть! Бо немає результату! Одні скарги читаю останнім часом тут... Клієнта не повинна цікавити ваша внутрішння кухня і механізм взаємодії структурних підрозділів банку. Даю безкоштовну( ) ідею: будь який канал в банку фіксує звернення, скаргу і т.п. і самостійно передає у відповідний підрозділ, а не клієнта перефутболює. Клієнту важливий результат, а не процес! Працюйте...
Дякуємо за пропозиції! Хочемо зазначити, що відповідальні менеджери ПУМБ уважно слідкують за коментарями на цьому форумі, аналізують та беруть їх до уваги для покращення роботи банку.
А для зворотного зв'язку клієнти можуть використовувати будь-який зручний канал із запропонованих за таким посиланням на сайті ПУМБ: http://pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Управління якості ПУМБ ретельно аналізує всі звернення. На цій основі приймаються ті чи інші рішення, які дозволяють врегулювати ситуацію або внести зміни в існуючі процеси для їх покращення. Після чого клієнтам обов'язково надається зворотний зв'язок.
ПУМБ завжди вдячний клієнтам за всі зауваження та пропозиції.
PUMB написав: А для зворотного зв'язку клієнти можуть використовувати будь-який зручний канал із запропонованих за таким посиланням на сайті ПУМБ: http://pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Можуть то вони можуть, але результату немає. Тут же ж не процес важливий, а результат. То механізм бракований. Треба часовщика міняти.
П.С. Мона взяти на роботу екс-працівників Дельти. Готові кадри. Повчитися у Таськи і пані Алли. Там все як швейцарський годинник працює.
Вы наверное думаете что клиенту нечем заняться как "попробовать еще раз"? Завтра мне позвонит оператор колл-центра и скажет что я могу выполнить свою операцию? Вопрос будет "А захочу ли?"
Почему нигде в ИБ не указано что ничего не работает, приходите завтра?