на лицо мошенничество со стороны кредитного инспектора, надо заявление в ОБЭП писать, похоже банк не в курсе, что вы не брали кредит.
|
|
![]() buldog
ЗАКОН УКРАЇНИ Про звернення громадян Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку. Стаття 24. Відповідальність посадових осіб за порушення законодавства про звернення громадян Особи, винні у порушенні цього Закону, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України.
![]() ДельтаПро все банк "в курсі". В заяві я детально описав дії інспектора, просив розібратися в цій ситуації. Мені все продовжують телефонувати, я пояснюю ситуацію щоразу детально. Вони знають, що є заява на розірвання угоди, яку ігнорують, ф те, що є інша заява - скарга на дії працівника і прохання вирішити ситуацію - ніхто ні духом.
![]()
Шановний buldog, вочевидь, обставини, про які йдеться у Вашому повідомленні, не є характерними для Дельта Банку. Тим не менше, ми готові в оперативному порядку провести розслідування будь-якої ситуації, що склалася, для чого просимо надати до Банку уточнюючу інформацію щодо номеру Вашого договору, у зручний для Вас спосіб: • Consultant&deltabank.com.ua чи Info&deltabank.com.ua • або в скриньку приватних повідомлень Delta official Заздалегідь вдячні Вам за оперативний зворотній зв’язок.
![]() Вот и представители банка появились. Прекрасно понимают, что если данный гражданин обратиться в суд на неправомерные действия со стороны представителей банка, то банк на 100% проиграет данное дело и выплатит клиенту моральный ущерб.
Можно также обратиться в общество защиты по правам потребителей в Вашем регионе.
![]() Игорь Алексеевич
вы реальный тролль. 1. Материальный ущерб, который можно возместить...ну максимум 1 гривен по суду ![]() Кого пугаете? ![]() 2. В действиях именно сотрудника Банка просматривается мошенничество, но не в действиях Банка. При этом, наверное, этот менеджер уже не работает в Банке ![]() Такие мошенники могут быть в любом Банке и то, что ситуация случилась именно в Дельте и именно с buldog,это скорее случайность, чем закономерность.
![]() ДельтаЯ не знаю номеру кредитної угоди, оскільки, свого примірника договору на руки не отримав. Кредитний інспектор мені його не віддала, сказавши, що в ньому немає потреби, бо він вже анульований згідно моєї заяви про розірвання договору,яку я підписав разом з договором.
![]() Re: ДельтаBuldog, а копію чи оригінали документів на руках маєте?
Як Ви докажете, що була заява на анулювання кредитного договору? Для банку Ви злісний неплатник за договором, який свій екземпляр договору втратив. ![]() Re: ДельтаПеред тем, как идти в суд, советую написать жалобу в Нацбанк. Это орган - регулятор. По факту регулятор - это вышестоящая организация, осуществляющая надзор за банками. А сориться с регулятором - очень нехорошо. К примеру, вот на днях по просьбе Нацбанка устроили маски-шоу в банке "Диамант" (правда причины маски-шоу совсем другие).
У меня во время кризиса была проблема с возвратом одного депозита (ничего серьезного, просто в кассу забыли заказать наличку для выплаты депозита). Когда я позвонил на горячую линию областного управления НБУ, моя проблема моментально решилась.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
|
|