| 
    
    ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) | 
    
       + Додати     тему 
     | 
    
       Відповісти на тему 
     | 
    
   
 
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  
    
      
      
         
        Додано: Сер 26 чер, 2019 23:29
        
        
          
          
        
        
            newbie написав:А Вы несете тут непонятно что и зачем. Кому и чем Вы помогли? Кстати, раз уж представяете себя экспертом по Тасу, то так, к сведению, gsm-инфорирование о выплате % не сообщает, а только о расходных операциях. 
 А якщо вимкнути емоції, а увімкнути мозок? СМС сповіщення працює і на вхід, і на вихід, але: - на момент, коли зайшли відсотки, послуга була підключена, але не активована, бо не була оплачена комісія за користування, тому не прийшло сповіщення про зарахування; - система виявила залишок на рахунку, достатній для списання комісії і активації підключеної послуги; - система списала комісію, послуга активувалася, про що і надійшло сповіщення. Було б дивно, яки разом з цим сповіщення прийшли і інші, за операціями, що були здійснені у минулому (до активації послуги). Впродовж наступного місяця будуть приходити повідомлення і про зарахування, і про списання, у томи числі відсотків, якщо до рахунку підв'язані і інші депозити. Чи прийшло б сповіщення про зарахування відсотків уже від цього депозиту у наступному місяці, залежало б від того, чи був би на рахунку до надходження відсотків залишок достатній для списання чергової абонплати за послугу. У вас не поодинокий випадок самопідключення СМС інформування, і такі історії у ТАСа трапляються періодично. З чим пов'язано не ясно, але на зле відділення я б думав у останню чергу. Як відключити його так, щоб потім можна було щось довести і повернути комісію, я вам вище вже два рази написав, а шепотіли ви у відділенні на вухо дівчині чи хлопцю - це ваша особиста справа і суті відповіді це не змінює.  
        
       
      
      
        - 
          klug
        
 
        - 
          
        
 
        
        -  
 
        
        - Повідомлень: 8947
 
        - З нами з: 18.08.14
 
        - Подякував: 375 раз.
 
        - Подякували: 1263 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
          
            
              1
            
           
          
          
            
              4
            
           
          
         
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Чет 27 чер, 2019 06:12
        
        
          
          
        
        
            stas_rst написав:П.С. Зі слів ГЛ, випуск Вікенд припинено, старі картки діють по старих тарифах до дати закінчення. Щодо переоформлення, то не питав, бо Вііки нема. Як наслідок, ніяких халявних не буде, бо й з абонкою 365 уже не видають. Пудру видають і далі. Таке от ранкове ... 
 Немного не понял. А мне карту дали со сроком действия 08/19. Так что, после этой даты я не получу новую? Выходит, я 365 грн заплатил за 4 месяца пользования картой, так, что ли? P.S. Сам спросил - сам отвечаю. Перезвонил на ГЛ, девушка Алена мне сказала: 1. Да, действительно, в скором времени Weekend оформлять перестанут. Так что, кому нужно, поторопитесь. 2. Карты, оформленные ранее, продолжат действовать. В частности, мне в августе перевыпустят новую. Т.е. просто не будут выдавать новым (!) клиентам.  
        
       
      
      
        - 
          Искатель
        
 
        - 
          
        
 
        
        -  
 
        
        - Повідомлень: 6442
 
        - З нами з: 22.02.16
 
        - Подякував: 1076 раз.
 
        - Подякували: 4876 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
          
            
           
          
          
            
              6
            
           
          
          
            
              13
            
           
          
          
            
              2
            
           
          
         
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Чет 27 чер, 2019 06:19
        
        
          
          
        
        
            Искатель написав:    stas_rst написав:П.С. Зі слів ГЛ, випуск Вікенд припинено, старі картки діють по старих тарифах до дати закінчення. Щодо переоформлення, то не питав, бо Вііки нема. Як наслідок, ніяких халявних не буде, бо й з абонкою 365 уже не видають. Пудру видають і далі. Таке от ранкове ... 
 Немного не понял. А мне карту дали со сроком действия 08/19. Так что, после этой даты я не получу новую? Выходит, я 365 грн заплатил за 4 месяца пользования картой, так, что ли? 
 Думаю,що заготовки ще є,переживати не варто  
        
       
      
      
        - 
          tarasum
        
 
        - 
          
          
 
          
         
        
         
        
        -  
 
        
        - Повідомлень: 722
 
        - З нами з: 16.10.18
 
        - Подякував: 94 раз.
 
        - Подякували: 34 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Чет 27 чер, 2019 06:19
        
        
          
          
        
        
            Искатель написав:    stas_rst написав:П.С. Зі слів ГЛ, випуск Вікенд припинено, старі картки діють по старих тарифах до дати закінчення. Щодо переоформлення, то не питав, бо Вііки нема. Як наслідок, ніяких халявних не буде, бо й з абонкою 365 уже не видають. Пудру видають і далі. Таке от ранкове ... 
 Немного не понял. А мне карту дали со сроком действия 08/19. Так что, после этой даты я не получу новую? Выходит, я 365 грн заплатил за 4 месяца пользования картой, так, что ли? 
 Вполне возможно!  
        
       
      
      
        - 
          clientage
        
 
        - 
          
          
 
          
        
          1
         
        
        
          1
         
        
         
        
         
        
        - Фінансовий гуру Finance.ua
 
        
        -  
 
        
        - Заблокований
 
        - Повідомлень: 34082
 
        - З нами з: 08.12.07
 
        - Подякував: 2686 раз.
 
        - Подякували: 4083 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
          
            
           
          
          
            
              2
            
           
          
         
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Чет 27 чер, 2019 07:47
        
        
          
          
        
        
        Это не по-тилимилитрямски! 
        
       
      
      
        - 
          guntherhouse777
        
 
        - 
          
        
 
        
        -  
 
        
        - Повідомлень: 4941
 
        - З нами з: 30.01.13
 
        - Подякував: 2 раз.
 
        - Подякували: 346 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Чет 27 чер, 2019 09:15
        
        
        
            klug написав:СМС сповіщення працює і на вхід, і на вихід 
 Где написано, что gsm-информирование сообщает и о приходных операциях, в частности о зачислении процентов? У меня 3 депо (с разными сроками) и таких сообщений я никогда не видел. В отделении грили, что gsm-информирование сообщает только о расходных операциях (покупках, комиссиях и т.д.). але:- на момент, коли зайшли відсотки, послуга була підключена, але не активована, бо не була оплачена комісія за користування, тому не прийшло сповіщення про зарахування; 
 Вы похоже не силько в курсе, как работает эта услуга и как за нее берется комиссия. Она берется не за само gsm-информирование (которого может и не быть, как в моем случае), а за подключение к данной услуге (именно так написано в назначении платежа - "за підключення"). Срок действия услуги - 30 дней. Т.е. в следующем месяце они Вам ее могут снова включить и т.д. пока не исчезнут деньги на счету. Тогда они приостановят "процесс подключения", но когда появятся деньги на счету, снова его возобновят. Вот где-то так, насколько я понял из "описания" услуги, приведенного в тарифах (самое подходящее место для описания продуктов, не правда ли   ).  - система виявила залишок на рахунку, достатній для списання комісії і активації підключеної послуги;- система списала комісію, послуга активувалася, про що і надійшло сповіщення. 
 Это часть процесса, описанного мною выше. Було б дивно, яки разом з цим сповіщення прийшли і інші, за операціями, що були здійснені у минулому (до активації послуги). 
 Я об этом не грил. А грил лишь, что комиссия берется за подключение. Вот они и начинают подключать, а Вы отключать, т.е. такой себе пинг-понг. При этом только в их пользу, т.к. комиссию они берут авансом (и гарантирванно). Что в этом случае делать клиентам? Как им от этого защищаться? Через АМКУ, НБУ или еще как-то? Насколько надежны заявления и где написано, что их можно и нужно подавать?  
        
        Востаннє редагувалось  newbie в Чет 27 чер, 2019 10:09, всього редагувалось 1 раз.
          
          
        
       
      
      
        - 
          newbie
        
 
        - 
          
        
 
        
        -  
 
        
        - Повідомлень: 6777
 
        - З нами з: 22.06.15
 
        - Подякував: 22 раз.
 
        - Подякували: 641 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Чет 27 чер, 2019 09:23
        
        
        
            klug написав:У вас не поодинокий випадок самопідключення СМС інформування, і такі історії у ТАСа трапляються періодично. З чим пов'язано не ясно, але на зле відділення я б думав у останню чергу. 
 Вы наивны. Это деньги и немалые. Включают, если не отделении, то в ГО. Причем возможно автоматически, поскольку 10 грн - это не деньги, а 10 млн (которые можно заработать за несколько секунд) - это уже кое-что. На случайность я бы грешил в самую последнюю очередь. В банковских информационных системах случайных операций не бывает.  
        
       
      
      
        - 
          newbie
        
 
        - 
          
        
 
        
        -  
 
        
        - Повідомлень: 6777
 
        - З нами з: 22.06.15
 
        - Подякував: 22 раз.
 
        - Подякували: 641 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Чет 27 чер, 2019 09:52
        
        
          
          
        
        
            newbie написав:    klug написав:У вас не поодинокий випадок самопідключення СМС інформування, і такі історії у ТАСа трапляються періодично. З чим пов'язано не ясно, але на зле відділення я б думав у останню чергу. 
 Вы наивны. Это деньги и немалые. Включают, если не отделении, то в ГО. Причем возможно автоматически, поскольку 10 грн - это не деньги, а 10 млн (которые можно заработать за несколько секунд) - это уже кое-что. На случайность я бы грешил в самую последнюю очередь. В банковских информационных системах случайных операций не бывает. 
 Напишите заяву на отключение в 2 екземплярах, подпишите оба в отделении, один оставте себе, другой отдать менеджеру. При аналогичных случаях - пишите заяву на возврат, аргументируя заявлением, вроде вертают в таком случае. Хватит уже флудить.  
        
       
      
      
        - 
          curiousobro
        
 
        - 
          
        
 
        
        -  
 
        
        - Повідомлень: 2800
 
        - З нами з: 21.07.17
 
        - Подякував: 56 раз.
 
        - Подякували: 432 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
          
            
              1
            
           
          
         
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Чет 27 чер, 2019 10:06
        
        
        
            curiousobro написав:Напишите заяву на отключение в 2 екземплярах, подпишите оба в отделении, один оставте себе, другой отдать менеджеру. Хватит уже флудить. 
 Я так и сделал, можно было не писать. Только писал в одном экземпляре и себе забрал ксерокопию зарегистрированного (с вх.№). Кому нравится, могут писать в 2-х     
        
       
      
      
        - 
          newbie
        
 
        - 
          
        
 
        
        -  
 
        
        - Повідомлень: 6777
 
        - З нами з: 22.06.15
 
        - Подякував: 22 раз.
 
        - Подякували: 641 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
    
      
      
         
        Додано: Чет 27 чер, 2019 11:19
        
        
          
          
        
        
            clientage написав:    Искатель написав:    stas_rst написав:П.С. Зі слів ГЛ, випуск Вікенд припинено, старі картки діють по старих тарифах до дати закінчення. Щодо переоформлення, то не питав, бо Вііки нема. Як наслідок, ніяких халявних не буде, бо й з абонкою 365 уже не видають. Пудру видають і далі. Таке от ранкове ... 
 Немного не понял. А мне карту дали со сроком действия 08/19. Так что, после этой даты я не получу новую? Выходит, я 365 грн заплатил за 4 месяца пользования картой, так, что ли? 
 Вполне возможно! 
 на горячке уточнил, говорят новым клиентам  болт, старым клиентам перевыпускают через кУлцентр по сроку  
        
       
      
      
        - 
          Banki
        
 
        - 
          
        
 
        
        -  
 
        
        - Повідомлень: 603
 
        - З нами з: 07.05.13
 
        - Подякував: 32 раз.
 
        - Подякували: 32 раз.
 
        
        -  
 
        - 
            
            Профіль
            
        
 
        -  
 
        - 
          
        
 
       
      
      
    
   
  
    
  
    
   
  
  
  
    
      | 
        
	
       | 
      
         + Додати     тему 
       | 
      
         Відповісти на тему 
       | 
      
     
   
  
  
  
    
   
  
  
    
      Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей 
      Модератори:
       Ірина_,  Модератор
     
   
  
  
    
      
        Схожі теми
       | 
     
    
      
      
      
      
     
    
    
      | 
        
         
         
       | 
      34619 | 
      7923519 | 
      
        
        
        
       | 
     
    
    
      | 
        
         
         
       | 
      101069 | 
      16165287 | 
      
        
        
        
       | 
     
    
    
      | 
        
         
         
       | 
      18025 | 
      403065 | 
      
        
        
        П'ят 31 гру, 2021 23:03  klug 
       | 
     
    
   
   
                
				
             | 
            
                
                
                    
                        
        
    
	
		Топ відповідей
	 
	
		Топ користувачів
	 
 
	Найкращі відповіді за минулий тиждень 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 
    
    
    
    
     | 
                     
                    
                         | 
                     
                 
                
             |