Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Может, частные исполнители более эффективно решат проблему отношений банков и ИА? ПС. Ту женщину скоринг зарубил при вводе ИНН, а код ИА даже не вводят: отказывают в КК на стадии входа в отделение.
guntherhouse777 написав:Может, частные исполнители более эффективно решат проблему отношений банков и ИА? ПС. Ту женщину скоринг зарубил при вводе ИНН, а код ИА даже не вводят: отказывают в КК на стадии входа в отделение.
персона нон-грата в банківській системі кредитування
Доброго ранку, BBC! Шкода, що Ви вирішили поставити нашому Банку саме таку оцінку
BBC написав:
Квесторе_поверніться написав:Самий кращий подарунок банку це конструктивна критика. Можете подарувати?
За час, що минув з початку моєї співпраці можу поділитися косяками. 1) Вкрай некомпетентний персонал, їх інформація немає нічого спільного з реальними параметрами продукта
Інциденти надання некоректної консультації, звичайно, можливі, але Банк зацікавлений в покращенні якості обслуговування і завжди працює над цим питанням, тому ми завжди беремо до уваги відгуки наших Клієнтів.
BBC написав:2) Відкриття продуктів "в навантаження" якими клієнт й не планував користуватись
Єдиним таким продуктом, який ми можемо віднести до такої категорії, була картка в тарифному плані "Приватний", яка випускалася разом з відкриттям пакету банківських послуг, але, як Ви самі нижче відзначили, 04.12.16 буде проведена оптимізація лінійки карткових продуктів Банку, що істотно її спростить та покращить.
BBC написав:3) Картки не відрізняються валютна й гривнева. Навіть USD & UAH ембосувати не здатні. Ще й на платну "платівку" переводять
Так, раніше на картах така інформація була відсутня, але Банк звернув увагу на це питання і з виходом нових продуктів дана ситуація буде виправлена - на картці "Платівка" код валюти буде відображений в зазначеному Вами форматі. "Платівка" буде зручним і вигідним продуктом, ось побачите.
BBC написав:4) економія на тонері, текст договору практично нечитабельний
Звернемо увагу наших колег на те, щоб надалі стежили за цим
P.S. Сподіваємося, що у Вас буде можливість змінити оцінку на більш позитивну.