UNIQA

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг страхових компаній, що діють в Україні. Відгуки клієнтів про діяльність українських страхових компаній. Вислови свою думку про рівень обслуговування в українських страхових компаніях.
  #<1 ... 31323334

ОЦІНІТЬ обслуговування в цій СК (або її філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

UNIQA 3.4 5 121
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
20%
24
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
10%
12
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
14%
17
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
21%
25
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
36%
43
Всього голосів : 121
Повідомлення Додано: Сер 28 лис, 2018 14:31

Не отримав відшкодування від компанії "Уника" з 15.05.18, як заніс документи на відшкодування після ДТП. Дивлячись на позитивні відгуки компанії "Уника" не розумію, чому в мене все до навпаки? Чи то я попав не туди, чи то так званий експерт попався лінивий і незацікавлений у вирішенні питання? Чи можливо у експерта мала заробітня плата і вона чекає ,щоб я її взятку дав, для зрушення з місця справи?
Пів року не можна вирішити питання, при чому так як я перший раз потрапляю в ДТП і всіх нюансів не знаю, куди йти і що робити, але допомогти ніхто з Уники не зацікавлений. Потрібно оббивати пороги, ледь не щодня, дзвонити, що б нагадати про свою справу.
Три місяці назад, а саме 20.08.18.підписав документ на виплату, місяць назад узгодили суму виплати, і тут кінці кінців мені кажуть, що потрібно документ, який підтверджує дійсність мого доручення, це абсурд! Тобто за 5 місяців їм не потрібно було ніякого документу , а в кінці кінців їм ще й потрібно не існуючий документ.
В мене таке враження склалось за цих пів року , що ті позитивні відгуки всього навсього фейк.
ЛЮДИ НЕЙДІТЬ В ЦЮ ШАРАШКІНУ КАНТОРУ, БУДЕТЕ МАТИ ТІЛЬКИ ПРОБЛЕМИ І ГОЛОВНИЙ БІЛЬ. ЛЮДИ ЩО ТАМ ПРАЦЮЮТЬ ЗНАЮТЬ ЯК ТІЛЬКИ БРАТИ ГРОШІ, А НЕ ВИПЛАЧУВАТИ ЗАКОННИМ ШЛЯХОМ! 28.11.2018
yarikpavlenko1990
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1
З нами з: 28.11.18
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: П'ят 15 лют, 2019 11:27

К сожалению я тоже не получил выплат по страховомуслучаю. Скажите, как вы боролись? Я сейчас готовлюсь к суду
An73
 
Заблокований
Повідомлень: 2
З нами з: 15.02.19
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 25 лют, 2019 17:29

UNIQA (Кредо-Классик)

Мав один страховий випадок по автоцивілці. Трошки була затримка з підготовкою розрахунків, але загалом від СК Уніка я отримав максимально можливу сумму. Декілька разів переглядали сумму, трошки сперчались з головним офісом, але спеціаліст компанії на місці ішов на зустріч і я отримав гроші. Офісу компанії у Львові звичайно ще є куди досконалюватись, але загалом я задоволений, свої гроші отримав!
Dmytron
 
Повідомлень: 1
З нами з: 25.02.19
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 18 лип, 2019 12:53

Вкрай незадоволені

Мали ОСЦПВ та повне КАСКО в Уніці. По КАСКО були 2 страхові події і по кожній з них досвід співпраці з цією компанію був незадовільний.
По першій події виплата була здійснена майже через 2 місяці, хоча цей "лідер ринку" в рекламі свого КАСКО обіцяє "середній строк виплати 7 днів". Звичайно ж про цю обіцянку забувають одразу після того, як отримали гроші за поліс, і при реальному настанні події риторика змінюється на "по Закону 60 днів", "по Закону 90 днів" - різні строки були озвучені різними співробітниками.
По другій події (00298357) виплати досі немає, хоча подія відбулася 3 місяці тому, а всі необхідні документи були нами подані напротязі тижня з момнету події. "Відповідальний по справі" не може пояснити причин затримки. Кожного разу відповідає, що виплата буде або наступного тижня, або завтра, або ще колись. В один прекрасний момент він взагалі зняв з себе будь-яку відповідальність та порадив дзвонити на гарячу лінію, бо він інформації ніякої не має. Подзвонивши на гарячу лінію, отримали відповідь, що наше звернення зафіксоване, його направили до відповідального за нашу справу в київському офісі, і він подзвонить вам сьогодні-завтра. З того моменту пройшло більше тижня - ні виплати, ні дзвінка від "невідповідального" відповідального. На багатьох ресурсах, зокрема на даному, представники Уніки у відповідь на будь-які скарги радять написати листа на quality@uniqa.ua і вказати номер справи, і от там-то точно розберуться в ситуації і допоможуть вам. Звернення за цією адресою було таким же безрезультатним, як і всі звернення по іншим каналам зв'язку. Листа було написано 4 липня, в той же день прийшла відповідь, що наше звернення зареєстровано в системі обробки скарг та передано в роботу до фахівців, а строк прийняття рішення за скаргою 5 робочих днів з дня рєєстрації. З того моменту пройшло рівно 2 тижні, тобто 10 робочих днів. Ані виплати, ані навіть будь-якої відповіді на скаргу, просто нічого.
Ми в Уніці більше страхуватись не будемо, і не радимо нікому
tetiana86
 
Повідомлень: 1
З нами з: 18.07.19
Подякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
  #<1 ... 31323334
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: ТупУм, Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
Реклама