Агропросперис Банк (Астра Банк) (2008 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 1314151617 ... 257>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Агропросперис Банк (Астра Банк) (2008 - 2021) 3.6 5 51
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
22%
11
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
4%
2
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
4%
2
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
33%
17
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
37%
19
Всього голосів : 51
Повідомлення Додано: Пон 02 сер, 2010 16:31

Van Golo
Спасибо за предметную информацию. Всегда приятно, когда банк реагирует на сложности своих клиентов. На этот раз, приятно удивлена. :)
Хло
 
Повідомлень: 494
З нами з: 13.02.09
Подякував: 7 раз.
Подякували: 2 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 02 сер, 2010 22:09

Хло написав:Van Golo
Спасибо за предметную информацию. Всегда приятно, когда банк реагирует на сложности своих клиентов. На этот раз, приятно удивлена. :)


Van Golo, працюючи в Хрещатику, теж завжди оперативно реагував на побажання, зауваження та прохання клієнтів. Так що в першу чергу тут відграє роль особистість. "Дрім..." - розширена "Ліга успіху". Хочеться побажати Van Golo стабільної роботи в Астрі, тоді є надія, що "Дрім..." залишеться кращим на ринку!
І чому "Астри" немає в обласних центрах... :( ?
Betis_ck
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1167
З нами з: 15.04.09
Подякував: 1109 раз.
Подякували: 112 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 06 сер, 2010 19:11

Van Golo написав:Лимит дневной активности - ........
. Данный параметр... может быть свободно изменен клиентом ...... на постянной основе путем оформления соотв. заявления в отделении.


А нельзя ли поподробней об изменении лимита в отделении, кто и где "физически" должен это cделать после написания заявления?
А то замкнутый круг какой-то - зашел в отделение, написал заявление на изменение лимита на весь срок карты, обещали что все сделают.
Через неделю ничего не изменилось, и теперь в отделении сначала сказали, что лимит вообще нельзя изменить, потом советуют звонить в call centr , где говорят, что тоже ни бум-бум в данном вопросе и переключают на процессинговый центр, а те благополучно предлагают решать вопрос в отделении. :evil:
S_ergio
 
Повідомлень: 23
З нами з: 06.08.10
Подякував: 2 раз.
Подякували: 2 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 07 сер, 2010 16:29

Если Вы оформили универсальное заявление на изменение лимита - то это в общем то и все что требуется. После этого его передают в Головной офис где мы его обрабатываем и устанавливаем необходимые значения. В колл-центре лимит меняется только до конца текущих суток. Если требуется помощь - напишите в личку свои данные, проверю.
Van Golo
 
Повідомлень: 352
З нами з: 29.08.08
Подякував: 5 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 07 сер, 2010 18:24

Van Golo написав:Если Вы оформили универсальное заявление на изменение лимита - то это в общем то и все что требуется. После этого его передают в Головной офис где мы его обрабатываем и устанавливаем необходимые значения. В колл-центре лимит меняется только до конца текущих суток. Если требуется помощь - напишите в личку свои данные, проверю.


А не подскажите, почему мне не пришла выписка на имаил?
При оформление указал имаил и девушка заверила, что каждый месяц будет приходить...
Мне лучше сходить в отделение или можно в тел. режиме все решить?
ПозитифчеГ
 
Повідомлень: 888
З нами з: 10.12.08
Подякував: 1 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 09 сер, 2010 09:16

А не подскажите, почему мне не пришла выписка на имаил?
При оформление указал имаил

Вы указали email в анкете на открытие счета? эти данные используются сугубо для идентификации и вносятся в базу для оперативной связи с Вами в случае надобности.
Для подключения любого сервиса необходимо заполнить универсальное заявление, где указать необходимую информацию, далее по вышеописанной процедуре сервис активируется.

девушка заверила, что каждый месяц будет приходить

девушки такие девушки :) сделаем сегодня вброс информации для лучшего понимания

Мне лучше сходить в отделение или можно в тел. режиме все решить?

сходить и оформить универсальное заявление
Van Golo
 
Повідомлень: 352
З нами з: 29.08.08
Подякував: 5 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 09 сер, 2010 14:05

Van Golo написав:
А не подскажите, почему мне не пришла выписка на имаил?
При оформление указал имаил

Вы указали email в анкете на открытие счета? эти данные используются сугубо для идентификации и вносятся в базу для оперативной связи с Вами в случае надобности.
Для подключения любого сервиса необходимо заполнить универсальное заявление, где указать необходимую информацию, далее по вышеописанной процедуре сервис активируется.

девушка заверила, что каждый месяц будет приходить

девушки такие девушки :) сделаем сегодня вброс информации для лучшего понимания

Мне лучше сходить в отделение или можно в тел. режиме все решить?

сходить и оформить универсальное заявление

Спасибо.
ПозитифчеГ
 
Повідомлень: 888
З нами з: 10.12.08
Подякував: 1 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 09 сер, 2010 14:43

Ліміт активності

Тут вже писали на рахунок цікавого пункту в договорі (

с. 5. форуму
в пункте 4.7 и 4.7г написано что если вы хотябы раз "за заявою збільшили розмір ліміт активності встановлений Банком" то банк не несет ответственности за пропажу денег со счета Shocked
)
Я також хотів би збільшити ліміт, але такі цікаві пункти договору поки що не сприяють підвищенню довіри до банку

S_ergio написав:
Van Golo написав:Лимит дневной активности - ........
. Данный параметр... может быть свободно изменен клиентом ...... на постянной основе путем оформления соотв. заявления в отделении.


А нельзя ли поподробней об изменении лимита в отделении, кто и где "физически" должен это cделать после написания заявления?
А то замкнутый круг какой-то - зашел в отделение, написал заявление на изменение лимита на весь срок карты, обещали что все сделают.
Через неделю ничего не изменилось, и теперь в отделении сначала сказали, что лимит вообще нельзя изменить, потом советуют звонить в call centr , где говорят, что тоже ни бум-бум в данном вопросе и переключают на процессинговый центр, а те благополучно предлагают решать вопрос в отделении. :evil:
andriyl
 
Повідомлень: 454
З нами з: 04.01.08
Подякував: 82 раз.
Подякували: 15 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 09 сер, 2010 14:47

Van Golo написав:
А не подскажите, почему мне не пришла выписка на имаил?
При оформление указал имаил

Вы указали email в анкете на открытие счета? эти данные используются сугубо для идентификации и вносятся в базу для оперативной связи с Вами в случае надобности.
Для подключения любого сервиса необходимо заполнить универсальное заявление, где указать необходимую информацию, далее по вышеописанной процедуре сервис активируется.

девушка заверила, что каждый месяц будет приходить

девушки такие девушки :) сделаем сегодня вброс информации для лучшего понимания

Мне лучше сходить в отделение или можно в тел. режиме все решить?

сходить и оформить универсальное заявление


Дуже цікаво, а працівники Вашого банку стверджують що отримувати виписку на мейл по дрім кард - НЕ МОЖЛИВО, Напишіть будь-ласка детальніше, як це можна зробити. І якщо це можливо - доведіть до відома працівників. ДУЖЕ потрібна штука!
andriyl
 
Повідомлень: 454
З нами з: 04.01.08
Подякував: 82 раз.
Подякували: 15 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 09 сер, 2010 14:56

Не сходяться баланс на рахунку та карточці

Van Golo
Розкажу про одну поки-що маленьку проблему по даній картці. Я досить часто купую товар і розраховуюсь карткою, але інколи товар приходиться і вернути. Так от: купив 17.07 товар, відбулось блокування на картці, в цей же день (за три години) його вернув в магазин назад. По виписці списання з рахунку не відбулось. Однак баланс на карточці та по рахунку тепер відрізняється на відповідну суму. Вже пройшло майже місяць - гроші на карточці не відображені (добре що є на рахунку) і працівники не знають що робити. Добре що сума не настільки вже велика.
Правда потім повернув інший товар (до моменту повернення списання коштів з рахунку вже відбулось), все ок, гроші поступили на карточку та є і на рахунку.

І ще будь-ласка проясніть ситуацію (можливо дасте якісь ссилки): проценти нараховуються на залишок на рахунку чи на залишок на картці.? якщо я розрахувався карткою в пятницю, гроші списали з рахунку в середу, - то за період з пятниці до середи проценти капають чи ні?
Наперед вдячний.
andriyl
 
Повідомлень: 454
З нами з: 04.01.08
Подякував: 82 раз.
Подякували: 15 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 1314151617 ... 257>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7783918
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15851244
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5145163
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама