Водії на єврономерах відмовилися від податкових пільг:...
+Додати тему
Відповісти на тему
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші. Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
SMOKE написав:Узаконить ввоз автомобилей по дешевке-это неплохо. Не понимаю противников. Что плохого, если можно будет относительно дешево ввезти нормальный автомобиль и легально поставить его на учет. Это омолодит возраст машин на дорогах, больше людей купит себе авто, государство получит доход- где минусы?! б*** раздражают своей нелегальностью и проблемами в случаях ДТП и прочего. Нужно сделать ввоз дешевым, легальным. Про автохлам когда говорят польский и литовский-даже не знаю- на дорогах вижу мовсем не старые, неплохие бехи, мазды, фольцы на б***. Но, естественно, авто должно быть оформлено на владельца
Тоді вже потрібно зменшувати податки на нові машини, які продаються в Україні. А то нечесно буде, що перші податки не платять, а з других луплять по повній
На нові авто податки найнижчі. Нові авто майже не відрізняються по ціні від аналогічних у Польщі/Німеччині. Просто автоімпортери втрачають через "Євробляхи" мільйони доларів прибутків .
Вы не правы. 13500 - это цена нетто (без налогов), причем на авто с двигателем аж на 85 л.с. А в Украине за 540 000 грн. по той ссылке, что вы скинули можно купить авто получше. Насколько я вижу по акц. цене за 550 тыс. получается авто с 150 л.с и с DSG. Такие в Германии (опять же по Вашей ссылке) идут больше 24 тыс. евро (брутто). https://autopoisk24.net/poisk/swodnye-dannye?ad=8721756
mixail19 написав:Рішення просте, як двері - з закону 3251 прибрати "евро 5" і "2010 рік", максимум поставити 2000 рік і все, проблема вирішена. Тільки от треба було за це воювати коли приймали 3251. Після бою руками не махають Імхо, до 2019 нічого не зміниться, катайтесь.
Это 100% правда. КОгда принимали тот закон, то никого не смутило Евро 5. А то что ртутные лампы, моторное масло просто у нас на свалке, хотя по докам его утилизируют. Страна зас*ана по яйцы, но тачки будем ввозить только самые кошерные. Чтобы воздух был чище и полнее карманы тех, кому невыгодна растаможка.
lenta19 Так вони ж хочуть купляти по ціні нетто і в Україні нічого не платити. Саме через це багато людей незадоволені "литовцями". Власник нової машини, в т.ч. української збірки, платить. Якщо не платити мито+ПДВ - то всім, а не лише їм преференсії.
Розцінки мають бути однакові для всіх. Можна дати лише невеличку пільгу для авто української збірки нормальної якості(маю на увазі ту ж Шкоду і т.п., а не сміття якесь)
valme написав:anton_gms Где ты видел растаможку в Европе за 200 евро??? Поинтересуйся сколько будет стоить в той же Польше растаможить авто, ввезенное из-за пределов ЕС.
Вот реальный факт:
"Вартість ввезеного автомобіля для українців у 10 разів дорожча за вартість ввезення цього ж автомобіля для поляків. Про це свідчить реальний експеримент групи активістів, які вимагають у влади права вільного ввезення авто в Україну"
«Запорожець купили за 5500 гривень (близько 200 доларів). У договорі купівлі-продажу вказано суму еквівалентну 500 доларів (цей документ потрібен нам для розмитнення). Оцінка відбувалась по каталогу, а на реальний стан авто ніхто навіть не дивився. Розмитнення в Польщі відбувалося відштовхуючись саме від вартості вказаної в договорі і середньої ціни такого авто в Польщі, що в кінцевому результаті збільшило вартість авто до 500 доларів. Водночас окрім розмитнення, ми оплатили вартість першої реєстрації, видачу техпаспорту і номерів – 150 доларів. Ця сума є фіксована та не залежить від вартості. Отже, повне розмитненння Миколи в Польщі обійшлось приблизно у 50% (!!!) від його оціночної вартості».
«Щоб розмитнити цей самий запорожець назад в Україну (незважаючи на обмеження в Євро-5 і 2010 рік випуску, бо це можливо, адже цей автомобіль вже був на українській реєстрації раніше) нам слід оплатити додатково 3000 (!!!) доларів лише митних платежів ( 600% від оціночної вартості)».
Відтак переїзд «Запорожця» із України у Польщу обійшовся у 250 доларів митних платежів для гаманців поляків. Та сама процедура із Польщі в Україну – 3000 доларів, що є у 10 разів дорожче!
Так что вывод один - нас держат (все еще продолжают держать) за тупое, послушное бы***. Эти му*** немного боялись в начале 2014, но уже через пол года, вместе со своим паханом "циничним баригою" продолжают святое дело Хвьодоровича.
SMOKE написав:Узаконить ввоз автомобилей по дешевке-это неплохо. Не понимаю противников. Что плохого, если можно будет относительно дешево ввезти нормальный автомобиль и легально поставить его на учет. Это омолодит возраст машин на дорогах, больше людей купит себе авто, государство получит доход- где минусы?! б*** раздражают своей нелегальностью и проблемами в случаях ДТП и прочего. Нужно сделать ввоз дешевым, легальным. Про автохлам когда говорят польский и литовский-даже не знаю- на дорогах вижу мовсем не старые, неплохие бехи, мазды, фольцы на б***. Но, естественно, авто должно быть оформлено на владельца
Дык вот именно! Нужно сделать растаможку дешевле. Но! Сначала пишем закон, потом под него ЛЕГАЛЬНО приганяем авто. Понимаете, чем это отличается от нынешней ситуации, которая как раз наоборот - пригнали НЕЛЕГАЛЬНО б***, потом извольте нас легализировать. Это как сначала ограбил магазин - потом идешь митинговать под Раду типа "амнистию всем ворам! прекратите преследование воров! Даешь закон по защите грабителей!"
Василь_Васильович написав:онимаете, чем это отличается от нынешней ситуации, которая как раз наоборот - пригнали НЕЛЕГАЛЬНО б***,
Как раз они пригнали и используют легально.
Но проблема в том, что раньше ломали(лобировали) законы под автосалоны. А сейчас схема их не работает. Вот и бесятся. Никто не против легализации, но закрыли легализацию не еврономера. Если что я не имею еврономеров. Но они мне выгодны.