Іноземці скуповують надлегкі українські літаки (відео)
+Додати тему
Відповісти на тему
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші. Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
Можно было бы предположить что кто-то попытается отжать бизнес или предложить крышевать, как это у нас умеют. Только мозги у основателя и тут так просто не хапнешь работающее предприятие. Хотя ой как кусают локти, в тройке лидеров! Одним словом, Молодцы!
papchik написав:Можно было бы предположить что кто-то попытается отжать бизнес или предложить крышевать, как это у нас умеют. Только мозги у основателя и тут так просто не хапнешь работающее предприятие. Хотя ой как кусают локти, в тройке лидеров! Одним словом, Молодцы!
papchik написав:Можно было бы предположить что кто-то попытается отжать бизнес или предложить крышевать, как это у нас умеют. Только мозги у основателя и тут так просто не хапнешь работающее предприятие. Хотя ой как кусают локти, в тройке лидеров! Одним словом, Молодцы!
Ты застрял в 13 году, со своим ламповым "отжать".
А что много изменений за четыре с половиной года "реформ "?
Масштаби корупції на українській митниці шокували німецьких журналістів 7 червня 2018 року контейнер потрапив на відділ митного оформлення номер шість митного поста "Одеса-Центральний", де його задекларували під відповідним номером. Тоннаж контейнера не змінився, але задекларований у ньому вантаж якимось дивом на папері перетворився на шнурки, голки для шиття та інші товари, що мають спільну рису - розмитнення цих товарних позицій обходиться в рази дешевше, ніж застібок-блискавок. У результаті, київська фірма сплатила за розмитнення 26-тонного контейнера близько 5170 доларів США в перерахунку. За чесного розмитнення цій столичній фірмі довелося б викласти 22,5 тисячі доларів. Загалом з 26 травня по 7 червня поточного року київське підприємство оформило на Одеській митниці 17 таких контейнерів. Втрати українського бюджету лише в цьому окремому випадку - близько 150 тисяч доларів США, порахували журналісти. А за день на Одеській митниці проходять митне оформлення близько тисячі контейнерів. --- Приміром, у розташованій у Софіївській Борщагівці поблизу Києва митниці три фірми розмитнили 293 контейнерів. Загальні втрати держбюджету від цього - 3,5 мільйона доларів. У іншому місті - Сумах - шість фірм провели розмитнення 340 контейнерів, втрати держбюджету - 5,75 мільйона доларів, порахували журналісти. https://www.dw.com/uk/масштаби-корупції-на-українській-митниці-шокували-німецьких-журналістів/a-44967713
А вотпри Яныке все было прозрачно и честно. О таких мелких оборудках даже не упоминали.
Хорошие самолёты. Цена, правда, тоже не плохая. А ещё надо растаможить... Но очень нравятся. Имхо - вполне конкуренты БУшным 150-м цеснам 70-х, но зато новые.
papchik написав:Можно было бы предположить что кто-то попытается отжать бизнес или предложить крышевать, как это у нас умеют. Только мозги у основателя и тут так просто не хапнешь работающее предприятие. Хотя ой как кусают локти, в тройке лидеров! Одним словом, Молодцы!
Ты застрял в 13 году, со своим ламповым "отжать".
Да, теперь все по честному - Турбоатом с порфелем заказов на несколько лет вперед уже два раза "рэхворматоры" пытались внести в список для приватизации