Гройсман прогнозує якісні зміни в українській освіті...
+Додати тему
Відповісти на тему
Обговорення матеріалів з фінансово-економічних та політичних тем. Новини економіки, наукові статті з економіки, ціни на золото, податковий кодекс, кредит МВФ та інші. Для обговорення Новин, Статей та Оглядів, розміщених на FINANCE.UA
warlamp написав:У национального образования уже действительно "новое качество" - половина выпускников на ВНО не смогло решить простейшую задачу : упростить дробь ( 2а -2)/2=
Вы уверены, что не справились именно с этим примером?
В. Бахрушин: про показові приклади тестів ЗНО Автор: Володимир Бахрушин, головний експерт групи «Освіта» Реанімаційного пакету реформ.
Останнім часом багато коментарів з приводу результатів цьогорічного ЗНО. Але переважно вони стосуються лише одного з прикладів, який навів директор УЦОЯО Вадим Карандій на презентації звіту. Тому додам ще декілька показових прикладів лише з декількох тестів, які свідчать, що проблеми є не лише з математикою, та ілюструють необхідність термінових комплексних заходів із забезпечення якості нашої освіти:
Понад 65% учасників тестування з української мови та літератури не побачили лексичну помилку у словосполученні «на наступній неділі»; Майже всі учасники тестування визначали, у якому з наведених слів (позначка, центнер, довідник, каталог) наголос падає на другий склад, методом сліпого вгадування. Більшість (37,6%) віддала перевагу слову «центнер»; 48% учасників тестування з математики не змогли скоротити дроб (2а +2)/2; Майже 69% учасників не змогли знайти найбільше значення функції за наведеним графіком; Майже 69% учасників тесту з географії не змогли відрізнити картосхему з басейнами річок від картосхем з їх долинами та типами живлення, а також з густотою річкової мережі; 56% учасників не знають, що сила вітру залежить від різниці атмосферного тиску, а не від інших зазначених факторів; Понад 30% учасників тестування розташували Гвінейську затоку у Тихому океані; Понад 19% учасників тестування вважають, що айсберги можуть рухатися материковою частиною Антактиди; Майже 30% учасників тестування вважають, що Україна є федерацією, конфедерацією або союзною державою; Майже 63% учасників тестування вважають, що відмінності між сумарною кількістю сонячної радіації між західними та східними областями України зумовлені не кількістю хмарних днів, а відмінностями кутів падіння сонячного проміння, тривалості світлового дня чи запиленості атмосфери. https://osvita.ua/blogs/61662/
Думаю, що і раніше, якщо би всі здавали ЗНО картина була би подібна. Але в нас більше любили сміятися з учнів США, які там щось не могли знайти на глобусі чи порахувати-написати.
Ой+ написав:Думаю, що і раніше, якщо би всі здавали ЗНО картина була би подібна. Але в нас більше любили сміятися з учнів США, які там щось не могли знайти на глобусі чи порахувати-написати.
Скоріш за все так і є. Просто поки не ввели ЗНО, не було змоги оцінити проблему в масштабах країни.
warlamp написав:У национального образования уже действительно "новое качество" - половина выпускников на ВНО не смогло решить простейшую задачу : упростить дробь ( 2а+2)/2=
это как раз показатель того, что "новое качество" нужно было уже вчера. действия с дробями эти выпускники учили еще при яныке. зачем нужно уметь сокращать на два, если можно эти два раза отсидеть, украв шапку, и стать президентом.
zРадио написав:А через 5 лет, это Гройсман, вероятно, о следующем документе. А почему нет? Астрономию уже отменили - церковь благодарна. А после объединения всех научных дисциплин в один аморфный предмет будет вообще рукоплескать власти!
это кстати хороший и правильный подход, практикуемый в мире. именно благодаря ему этот предмет становится не аморфным сферическим конем в вакууме, а формирует целостное представление о мире. в любом случае, старая система давно себя изжила.
проблема в том, насколько будут готовы педагоги работать по комлексным предметам.
Понад 65% учасників тестування з української мови та літератури не побачили лексичну помилку у словосполученні «на наступній неділі»; Майже всі учасники тестування визначали, у якому з наведених слів (позначка, центнер, довідник, каталог) наголос падає на другий склад, методом сліпого вгадування. Більшість (37,6%) віддала перевагу слову «центнер»;
заслуга переходного периода от русскоязычия к украиноязычию. не очень критично.
48% учасників тестування з математики не змогли скоротити дроб (2а +2)/2; Майже 69% учасників не змогли знайти найбільше значення функції за наведеним графіком;
это конечно стыдно. по моему, даже человек с явно гуманитарными талантами должен уметь такие простые вещи.
Майже 69% учасників тесту з географії не змогли відрізнити картосхему з басейнами річок від картосхем з їх долинами та типами живлення, а також з густотою річкової мережі;
Понад 30% учасників тестування розташували Гвінейську затоку у Тихому океані;
на это я бы сам не факт что ответил. причем совершенно не вижу необходимости в запоминании подобной инфы, которую можно нагуглить.
Майже 30% учасників тестування вважають, що Україна є федерацією, конфедерацією або союзною державою;
подозреваю что эти 30% более сконцентрированы на Востоке. пора бы перекрыть краник медведчуковской пропаганде.
Майже 63% учасників тестування вважають, що відмінності між сумарною кількістю сонячної радіації між західними та східними областями України зумовлені не кількістю хмарних днів, а відмінностями кутів падіння сонячного проміння, тривалості світлового дня чи запиленості атмосфери. https://osvita.ua/blogs/61662/[/quote]
не то, чтобы стыдно, но плоховато. как раз из тех вопросов, где важно не зазубрить, а понимать
Цього року вперше тестувались випусники ПТУ та ВНЗ 1-2 рівня акредит. І вони суттєво погіршили загальну картину, в деяких не набрали 100 балів мінімуму понад 70 % тестованих.