Обговорення галузей: промисловість, сільське і лісове господарство, будівництво, транспорт і зв'язок, торгівля і громадське харчування, матеріально-технічне забезпечення (логістика), культура, освіта, охорона здоров'я, соціальне забезпечення, наука, управління, житлово-комунальне господарство, побутове обслуговування населення.
А вот электрокары я бы на время ВП и год после запретилл бы нафиг. Когда состояние системы требует постоянных отключений, ездить на электричестве - преступление.
мне кажется, те электрокары весят незначительно в общем потреблении. доли процента в этом году уже додумались включать вовремя ЦО, чтоб уменьшить расход на обогреватели
Можна на пальцях прикинути 1 Станом на 2025 рік в Україні 193 000 електрокарів (98+% це легкові) 2 Середнє авто проїзжає в рік 5000 км ( середній електрокар наїзжає менше бо як правило в нього відсутні дальні поїздки) 3 5000 км * 0,2квт*год/км*193000=193 000 000 квт*год 4 Обєм річної генерації в 2021 році - 158 000 000 000 квт*год
Як бачите , 0,15% від загального обєму генерації беруть електромобілі
А тепер давайте з другого боку Скільки при цих самих умовах електромобілі зекономили бензину( тобто на скільки менше ми купили палива) 5 5000 км * 0,1літра * 193 000 =96 500 тонн палива 6 Загальний імпорт моторного палива 6 млн тонн(+/-) що становить +/-1,6%
budivelnik написав:Можна на пальцях прикинути 1 Станом на 2025 рік в Україні 193 000 електрокарів (98+% це легкові) 2 Середнє авто проїзжає в рік 5000 км ( середній електрокар наїзжає менше бо як правило в нього відсутні дальні поїздки) 3 5000 км * 0,2квт*год/км*193000=193 000 000 квт*год 4 Обєм річної генерації в 2021 році - 158 000 000 000 квт*год
Среднегодовой пробег выглядит слишком скромным, даже для электрички. К калькулятору претензий нет
budivelnik написав:2 Середнє авто проїзжає в рік 5000 км ( середній електрокар наїзжає менше бо як правило в нього відсутні дальні поїздки) 3 5000 км * 0,2квт*год/км*193000=193 000 000 квт*год 4 Обєм річної генерації в 2021 році - 158 000 000 000 квт*год
2. Где вы видели средний пробег 14 км/день для обычных легковых авто? Средний пробег - 1 тыс км / месяц для не коммерческого использования и 10 тыс км/месяц для коммерции. Вы точно владелец автопарка? 4.
У 2024 році енергетичний сектор України зіткнувся з кількома ключовими викликами, зумовленими переважно наслідками воєнної агресії країни-терориста. Торік Україна втратила понад 9 ГВт генерувальної потужності електростанцій, згідно з даними НЕК «Укренерго».
Итого 16 ГВт - 9 ГВт = 7 ГВт.И непонятно входит ли генерация ЗАЭС в эти 9 ГВт. Если нет - то это еще + 4 ГВт. Обновите расчет))
Сибарит написав:Вы полагаете, что монетарные методы могут действовать избирательно? Нет хороших решений, но среди доступных облегчение импорта мне видится наименьшим злом.
А вот электрокары я бы на время ВП и год после запретилл бы нафиг. Когда состояние системы требует постоянных отключений, ездить на электричестве - преступление.
мне кажется, те электрокары весят незначительно в общем потреблении. доли процента в этом году уже додумались включать вовремя ЦО, чтоб уменьшить расход на обогреватели
Это где додумались? Во Львове? В Харькове (и не только) пока не включили. Попадалась несколько дней назад цифра, что потребление ээ выросло на 20%.
budivelnik написав:Можна на пальцях прикинути 1 Станом на 2025 рік в Україні 193 000 електрокарів (98+% це легкові) 2 Середнє авто проїзжає в рік 5000 км ( середній електрокар наїзжає менше бо як правило в нього відсутні дальні поїздки) 3 5000 км * 0,2квт*год/км*193000=193 000 000 квт*год 4 Обєм річної генерації в 2021 році - 158 000 000 000 квт*год
Як бачите , 0,15% від загального обєму генерації беруть електромобілі
А тепер давайте з другого боку Скільки при цих самих умовах електромобілі зекономили бензину( тобто на скільки менше ми купили палива) 5 5000 км * 0,1літра * 193 000 =96 500 тонн палива 6 Загальний імпорт моторного палива 6 млн тонн(+/-) що становить +/-1,6%
Среднегодовой пробег выглядит слишком скромным, даже для электрички. К калькулятору претензий нет
1 Хто заважає ЗБІЛЬШИТИ в три рази пробіг? Отримаєте замість 0,15% генерації - 0,45% 2 Як я розумію - а частину повідомлення про паливо для ДВС -Ви викинули свідомо , бо тоді і його треба враховувати в порівнянні 3 Кількість електромобілів в 2025 в порівнянні з 2021 - збільшилась більше ніж впала генерація в 2025 в порівнянні з 2021... Тому я використав те що знайшов за перших 30 секунд пошуку. Якщо Вам потрібно точніше - що заважає використати для цього СВОЇ хвилини(години) ?
ТУР написав: 2. Где вы видели средний пробег 14 км/день для обычных легковых авто? Средний пробег - 1 тыс км / месяц для не коммерческого использования и 10 тыс км/месяц для коммерции. Вы точно владелец автопарка?
1 Ви київські реалії(або реалії мегаполісу) на всю Україну не натягуйте. 1000км-місяць=33км день ( я вказав 14 як середній по Україні) Так на хвильку - 1000км пробігу наприклад на ДВС=6000+ грн/місяць 2 В моєму автопарку за робочу зміну електромобіль пробігає 120км (взимку) і 150 км(влітку)... але так як на авто їздить ОДНА людина - то середній пробіг в день (на протязі року) менше 100 км Пояснень багато а - як правило пробіг на одному заряді в авто вартістю до 15000 доларів - не більше 200км б - ніхто не ризикне зарядити до 100 і розрядити до нуля, як правило це 70% ( від 90 во 20) , тобто це вже 150 в - так як електромобіль для обігріву(охолодження) використовує електроенергію , а робоча зміна 10 годин - то як мінімум 20-30% батареї йде не на їзду...
Сибарит написав:---------------------------------------- Shaman на 4й квартал не вистачало грошей через іншу причину, а не через курс. а курс так, влада штучно тримає, бо вважає, що об'єктивне зростання курсу буде надто хвилювати населення... ---------------------------- Или считает, что это отрицательно скажется на импорте, который сейчас почти весь критичен.
далеко не весь - умовно половина так. а друга половина - телефони, електрокари та багато чого іншого з мирного часу...
Вы полагаете, что монетарные методы могут действовать избирательно? Нет хороших решений, но среди доступных облегчение импорта мне видится наименьшим злом.
А вот электрокары я бы на время ВП и год после запретилл бы нафиг. Когда состояние системы требует постоянных отключений, ездить на электричестве - преступление.
В военное время многое стоило бы ограничить/запретить просто админ. решениями.
в массовую ответственность я отказываюсь верить категорически
Я тоже.
Может, ошибаюсь, но, по-моему, рост курса сегодня никого особо не взбудоражит. По-моему, людей больше удивляет стабильность курса.
Сибарит написав:Вы полагаете, что монетарные методы могут действовать избирательно? Нет хороших решений, но среди доступных облегчение импорта мне видится наименьшим злом.
А вот электрокары я бы на время ВП и год после запретилл бы нафиг. Когда состояние системы требует постоянных отключений, ездить на электричестве - преступление.
мне кажется, те электрокары весят незначительно в общем потреблении. доли процента в этом году уже додумались включать вовремя ЦО, чтоб уменьшить расход на обогреватели
Это где додумались? Во Львове? В Харькове (и не только) пока не включили. Попадалась несколько дней назад цифра, что потребление ээ выросло на 20%.
в Киеве писали что с вторника начали подключать дома. и типа за неделю примерно подключат на потребление энергии влияет и сокращение светового дня. но в целом обогреватели прилично жрут прошлые годы включали отопление чуть ли не в декабре уже, когда ночью уже было ниже нуля временами. а сейчас 7-9 градусов средняя температура за сутки, так что потребление энергии еще не стало критическим
budivelnik написав:1 Хто заважає ЗБІЛЬШИТИ в три рази пробіг? Отримаєте замість 0,15% генерації - 0,45% 2 Як я розумію - а частину повідомлення про паливо для ДВС -Ви викинули свідомо , бо тоді і його треба враховувати в порівнянні
Начнем с конца. Я совершенно сознательно избегаю оверквотинга, поэтому оставил именно тот фрагмент, в котором требовалось указать на нестыковки в цифрах. Потребление топлива меня, в данной ситуации волнует мало, поскольку явного дефицита топлива не наблюдается.
Увеличение в 3 раза пробега будет чрезмерным, ибо выйдем уже на средний пробег автомобиля, в 2 раза будет более реалистично. Однако, если учесть сокращение генерации, цифра может оказаться реалистичной. Остался только вопрос оценки этой цифры. В условиях жесточайшего физического дефицита, полпроцента излишнего потребления выглядят катастрофически. А постоянная тенденция роста количества электромобилей выглядит крайне пугающей.
И еще раз: речь сейчас идет не о деньгах. При подсчете расходов, даже одним процентом можно было бы пренебречь. А когда речь идет об аварийных отключениях, всегда есть "последний потребитель", включение которого сделало падение частоты критическим. И ему не обязательно быть слишком мощным.