Юнекс Банк (2008 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 150151152153154 ... 312>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Юнекс Банк (2008 - 2021) 3.6 5 23
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
13%
3
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
13%
3
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
17%
4
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
17%
4
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
39%
9
Всього голосів : 23
Повідомлення Додано: П'ят 14 вер, 2018 19:24

  IMPRINTER написав:Зображення

Знакомьтесь
Литвин Алла Александровна - Пляка в юбке - фальсификаторша документов.

Я так понимаю, не по-православному за 30 дней предупреждать клиента о смене тарифов?Поп с револьвером, одним словом...
_Slava_
Аватар користувача
 
Повідомлень: 683
З нами з: 30.11.12
Подякував: 76 раз.
Подякували: 76 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 14 вер, 2018 22:25

https://unexbank.ua/user_file/%D0%9F%D1 ... _2018_.pdf

6.3.41.Змінювати умови обслуговування Поточного рахунку з використанням ПК і Тарифи на свої послуги після
розміщення відповідного повідомлення про майбутні зміни на Офіційному сайті Банку та/або надіславши Клієнту
відповідне СМС-повідомлення за номером фінансового телефону, вказаним Клієнтом у Анкеті-Заявіта/або повідомлення
за адресою електронної пошти (e-mail), вказаної Клієнтом у Анкеті-Заявіта/або у Виписці за таким Рахунком та/або на
інформацінийх стендах в приміщеннях Банку про таку зміну не пізніше, ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати
введення в дію таких змін, а для змін щодо умов та Тарифів обслуговування Поточних рахунків - не пізніше, ніж за 10
(десять) календарних днів до дати введення в дію таких змін.
При цьому в Публічній пропозиції умови комунікації Банку з клієнтом за допомогою СМС-повідомлень, мають на
увазі, в тому числі, використання повідомлень у додатках «Viber», «Telegram» тощо.


верните деньги, ворье !!!

unex_bank_press

на каком основании ваш банк, который утвердил изменения к тарифам 31.08.2018 г. ввел их в действие уже 03.09.2018 г., не выжидая положенные 30 дней ?

на каком основании ваш сотрудник Алла Литвин сфальсифицировала официальную дату оглашения новых тарифов по картам?

покайтесь пока не поздно !!!
вы забыли заповедь - НЕ укради ... ваш банк украл деньги у своих клиентов.

Яша, введи ВА.
IMPRINTER
Аватар користувача
2
1

Свинорил 100 lvl
 
Повідомлень: 38795
З нами з: 06.08.09
Подякував: 228 раз.
Подякували: 6253 раз.
 
Профіль
 
9
5
2
Повідомлення Додано: П'ят 14 вер, 2018 22:38

Re: Юнекс Банк

Чекаємо офпреда з сповіддю!
korovas2
 
Повідомлень: 463
З нами з: 06.03.15
Подякував: 161 раз.
Подякували: 57 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 14 вер, 2018 22:39

korovas2

офпред давно не заходил

memberlist.php?mode=viewprofile&u=61114
IMPRINTER
Аватар користувача
2
1

Свинорил 100 lvl
 
Повідомлень: 38795
З нами з: 06.08.09
Подякував: 228 раз.
Подякували: 6253 раз.
 
Профіль
 
9
5
2
Повідомлення Додано: П'ят 14 вер, 2018 22:42

Re: Юнекс Банк

IMPRINTER написав:korovas2

офпред давно не заходил

memberlist.php?mode=viewprofile&u=61114
Чує гріх на душі?

Надіслано від мого Lenovo TAB 2 A10-70L, використовуючи Tapatalk
korovas2
 
Повідомлень: 463
З нами з: 06.03.15
Подякував: 161 раз.
Подякували: 57 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 14 вер, 2018 23:36

  IMPRINTER написав:на каком основании ваш банк, который утвердил изменения к тарифам


это шо, первый банк который такое проворачивает?
скорей всего скажут, что возле касс месяц как висело уже.
дальше на мой взгляд они делятся на две категории - одни быстро всё возвращают в индивидуальном порядке и вопрос собственно закрывается сам собой, но неприятный осадок остаётся.
другие же - чисто жёсткая оборона
uaprofi
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5431
З нами з: 21.04.11
Подякував: 831 раз.
Подякували: 660 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 15 вер, 2018 00:25

  uaprofi написав:
  IMPRINTER написав:на каком основании ваш банк, который утвердил изменения к тарифам


это шо, первый банк который такое проворачивает?
скорей всего скажут, что возле касс месяц как висело уже.
дальше на мой взгляд они делятся на две категории - одни быстро всё возвращают в индивидуальном порядке и вопрос собственно закрывается сам собой, но неприятный осадок остаётся.
другие же - чисто жёсткая оборона


нет !
решение тока принято тарифным комитетом 31.08
даже если его и повесили возле касс как вы говорите - то еще не прошло 30 дней никак ...
это настоящее ворье
Востаннє редагувалось IMPRINTER в Суб 15 вер, 2018 00:28, всього редагувалось 1 раз.
IMPRINTER
Аватар користувача
2
1

Свинорил 100 lvl
 
Повідомлень: 38795
З нами з: 06.08.09
Подякував: 228 раз.
Подякували: 6253 раз.
 
Профіль
 
9
5
2
Повідомлення Додано: Суб 15 вер, 2018 00:26

  uaprofi написав:
  IMPRINTER написав:на каком основании ваш банк, который утвердил изменения к тарифам


это шо, первый банк который такое проворачивает?
скорей всего скажут, что возле касс месяц как висело уже.
дальше на мой взгляд они делятся на две категории - одни быстро всё возвращают в индивидуальном порядке и вопрос собственно закрывается сам собой, но неприятный осадок остаётся.
другие же - чисто жёсткая оборона

Есть дата утверждения новых тарифов тарифным комитетом - 31.08.2018. Соответственно, согласно пункта 6.3.41 Публічної пропозиції новые тарифы должны вступить в силу не раньше 30.09.2018. А эти наперсточники начали считать по новым тарифам с 03.09.2018...
_Slava_
Аватар користувача
 
Повідомлень: 683
З нами з: 30.11.12
Подякував: 76 раз.
Подякували: 76 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 15 вер, 2018 01:02

  IMPRINTER написав:нет !
решение тока принято тарифным комитетом 31.08
даже если его и повесили возле касс как вы говорите - то еще не прошло 30 дней никак ...


а какие изменения они внесли?
uaprofi
Аватар користувача
 
Повідомлень: 5431
З нами з: 21.04.11
Подякував: 831 раз.
Подякували: 660 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 15 вер, 2018 07:23

  uaprofi написав:
  IMPRINTER написав:нет !
решение тока принято тарифным комитетом 31.08
даже если его и повесили возле касс как вы говорите - то еще не прошло 30 дней никак ...


а какие изменения они внесли?

Присоединяюсь к вопросу! Сбербанк уже второй раз ввёл комиссию за счёт депозита и процентов по депозиту при снятии с текущего , а тут подобной коммерции не увидел,но читая импринтера,видимо ввели комиссию на карточке,там где был 0,вот и начался вой
sens
Аватар користувача
 
Повідомлень: 18140
З нами з: 12.09.13
Подякував: 34 раз.
Подякували: 950 раз.
 
Профіль
 
3
  #<1 ... 150151152153154 ... 312>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7783775
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15850644
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5145038
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама