|
izibank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Сер 17 лют, 2021 22:14
klug написав: Flamingo написав:Зачем же у вас это сделано "догори дригом"?
Ви ж розумієте, що задачі не рівноцінні: для штовхання потрібен лише номер картки і його можна зберігати як завгодно, я для того, щоб тягнути, потрібні повні реквізити або токен і там купа вимог до отримання, зберігання та безпечного використання. Очевидно, що перше зробили те, що було простіше. Сам факт, що щось хоч кудись зберігається - це вже досягнення.
Ну я как бы не вдаваясь в технические моменты просто пытался понять логику. Аппка в бете уже около полугода. "Выпущена в эксплуатацию". Но пооучается одно из главнейших удобств не реализовано. При чем речь даже не о удобстве для клиента. Банку самому удобнее получать р2р сгенерированные их а не чужим терминалом. Да и к тому же я уже молчу что приход ресурсов сам по себе (эдакий кэшфлоу для банка) архиважен. И ладно я то еще покопипастю ибо мне надо, но миллениалы вряд ли будут долго мудохаться с такой неудобной "фичей" и просто свалят к конкурентам. В общем Имхо налицо явный просчет местных маркеолУХов который за полгода было необходимо реализовывать
-
Flamingo
-
1
-
- Повідомлень: 7873
- З нами з: 20.03.15
- Подякував: 115 раз.
- Подякували: 2214 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
1
1
Додано: Чет 18 лют, 2021 22:10
izibank написав:рахунки надсилає портмоне
Погана у вас інтеграція з цим агрегатором.  У застосунку izi зміг додати комунальні компанії для сплати послуг електропостачання (Yasno, ЄДРПОУ 42086719), розподіл газу (Донецькоблгаз, ЄДРПОУ 24805642). Інших постачальників не знайшов ні за назвою, ні за ЄДРПОУ. В особистому кабінеті Portmone.com знайшов шаблони оплат вивіз сміття (КАТП 052810, ЄДРПОУ 05448946), водопостачання і відведення (Крам. водоканал, ЄДРПОУ 05524251), квартплата (Ладіс, ЄДРПОУ 40872929). А щодо шаблону Донецькоблгаз, то окремене зауваження. У вашому застосунку реквізити газопосточання, але зо 1 жовтня газопостачання ця компанія не надає. У системі Portmone.com шаблон газопостачання цієї компанії зник, але шаблон цієї компанії розподілу, якого у вас немає. 
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 6345
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 580 раз.
- Подякували: 1138 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: П'ят 19 лют, 2021 11:04
MASolomko написав: izibank написав:рахунки надсилає портмоне
Погана у вас інтеграція з цим агрегатором.  У застосунку izi зміг додати комунальні компанії для сплати послуг електропостачання (Yasno, ЄДРПОУ 42086719), розподіл газу (Донецькоблгаз, ЄДРПОУ 24805642). Інших постачальників не знайшов ні за назвою, ні за ЄДРПОУ. В особистому кабінеті Portmone.com знайшов шаблони оплат вивіз сміття (КАТП 052810, ЄДРПОУ 05448946), водопостачання і відведення (Крам. водоканал, ЄДРПОУ 05524251), квартплата (Ладіс, ЄДРПОУ 40872929). А щодо шаблону Донецькоблгаз, то окремене зауваження. У вашому застосунку реквізити газопосточання, але зо 1 жовтня газопостачання ця компанія не надає. У системі Portmone.com шаблон газопостачання цієї компанії зник, але шаблон цієї компанії розподілу, якого у вас немає. 
вітаю, дякуємо за фідбек) беремо в роботу 
-
izibank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 163
- З нами з: 10.09.20
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 25 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 20 лют, 2021 21:05
izibank, вот решил воспользоваться BankID НБУ и войти в систему через вас.
Зашёл не с первого раза. Все действия на телефоне. Нажимаю на QR-код, затем открывается ваше приложение, даю согласие и продолжаю дальше находиться в приложении. Ну я ж нажимаю выход, перехожу в браузер и ожидаю вашего подтверждения — таким образом получил ошибки идентификации 400 и 401.
И, когда решил не выходить из приложения, а просто переключиться на браузер — всё заработало.
=- Замечания. -= Зачем вы адрес электронной почты в BankID передаёте большими буквами? Или передавайте, как написал пользователь, или передавайте маленькими буквами. Просто не влазит в рамки на завершающем этапе подтверждения входа с этим сертификатом.
Почему в сертификате нет адреса регистрации/проживания? Клиент что ли бомж?.. И поле "Каким органом выдан документ" тоже все буквы большие.
=- Баг -= Если нажать на QR-код, появится ваше приложение, дать согласие передать информацию и затем несколько раз нажать кнопку "Назад", то при повторном нажатии на QR-код открывается ваше приложение и ничего не происходит, открывается главный экран в приложении и всё. А вот принудительно остановишь приложение, то всё заработает.
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 6345
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 580 раз.
- Подякували: 1138 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Пон 22 лют, 2021 00:43
MASolomko Банк на шару пилит додаток на таких как вы, бесплатных тестировщиках. 
-
Maksi2
-
-
- Повідомлень: 1019
- З нами з: 18.06.19
- Подякував: 294 раз.
- Подякували: 83 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 22 лют, 2021 10:51
MASolomko написав:izibank, вот решил воспользоваться BankID НБУ и войти в систему через вас. Зашёл не с первого раза. Все действия на телефоне. Нажимаю на QR-код, затем открывается ваше приложение, даю согласие и продолжаю дальше находиться в приложении. Ну я ж нажимаю выход, перехожу в браузер и ожидаю вашего подтверждения — таким образом получил ошибки идентификации 400 и 401. И, когда решил не выходить из приложения, а просто переключиться на браузер — всё заработало. =- Замечания. -= Зачем вы адрес электронной почты в BankID передаёте большими буквами? Или передавайте, как написал пользователь, или передавайте маленькими буквами. Просто не влазит в рамки на завершающем этапе подтверждения входа с этим сертификатом. Почему в сертификате нет адреса регистрации/проживания? Клиент что ли бомж?.. И поле "Каким органом выдан документ" тоже все буквы большие. =- Баг -= Если нажать на QR-код, появится ваше приложение, дать согласие передать информацию и затем несколько раз нажать кнопку "Назад", то при повторном нажатии на QR-код открывается ваше приложение и ничего не происходит, открывается главный экран в приложении и всё. А вот принудительно остановишь приложение, то всё заработает.
вітаю! дякую за фідбек, беремо в роботу)
-
izibank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 163
- З нами з: 10.09.20
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 25 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 22 лют, 2021 12:00
Прислали сообщение о необходимости оплатить ОМП до 25.02.21., хотя в приложении обозначено, что ОМП уплачен и обозначена сумма для оплаты в грейсе до 10.03.21. Пообщался в вайбер с поддержкой: так, це була технічна помилка, вибачте за дану ситуацію, з наступного місяця сповіщення будуть надходити коректно, ми вже працюємо над вирішенням цієї ситуації
-
rollo
-
-
- Повідомлень: 1436
- З нами з: 20.10.19
- Подякував: 54 раз.
- Подякували: 149 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 22 лют, 2021 17:28
rollo написав:Прислали сообщение о необходимости оплатить ОМП до 25.02.21., хотя в приложении обозначено, что ОМП уплачен и обозначена сумма для оплаты в грейсе до 10.03.21. Пообщался в вайбер с поддержкой: так, це була технічна помилка, вибачте за дану ситуацію, з наступного місяця сповіщення будуть надходити коректно, ми вже працюємо над вирішенням цієї ситуації
просимо вибачення за дану ситуацію, річ в тому, що виникла технічна помилка, через що деякі сповіщення надходили помилково.спеціалісти вже працюють над її вирішенням
-
izibank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 163
- З нами з: 10.09.20
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 25 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 22 лют, 2021 17:32
В ios приложении при попытке открытия депо на 1 месяц суммарный доход пишет "не найдено" и кнопка "оформить" не активна. И так с любой валютой и любыми прочими параметрами.
-
v2k
-
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: 29.11.19
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 22 лют, 2021 17:47
v2k написав:В ios приложении при попытке открытия депо на 1 месяц суммарный доход пишет "не найдено" и кнопка "оформить" не активна. И так с любой валютой и любыми прочими параметрами.
вітання! написали в особисті повідомлення задля уточнення деталей ситуації
-
izibank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 163
- З нами з: 10.09.20
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 25 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|