При цьому не бралися до уваги рідкісні моделі та ті, які були оглянуті менше ніж 30 разів.
Дивися повний текст Кращі моделі автомобілів за стійкістю кузова до корозії.
|
|
![]() Кращі моделі автомобілів за стійкістю кузова до корозії Пропонуємо до обговорення:
Дивися повний текст Кращі моделі автомобілів за стійкістю кузова до корозії. ![]() Брать нужно машины которым не менее 10 лет,а то машине 1 год и уже бравируют тем что она не сгнила)))В 80 и 90х машины были куда более устойчивы к коррозии а сейчас напичкали электроники нужной и не нужной,но железо как в консервной банке,толку от подушек в машине если железо как фольга,зато Евро 6 дальше Евро 7 и так до бесконечности...
![]() У знакомого форд фокус 2010года . В этом году продал с пробегом почти 300к. Ржавчины нет совсем. Стоял всё время под домом на улице.
![]() Стаття ні про що. Слід було окреслити типи захисту кузовів. Цинкування є гарячим, гальванічним та цинкрометалом, повним та частковим. Порівнювати їх - не дуже коректно. Форди з повним гарячим цинкуванням круті, як Ауді та подібні, але ж вони напхані електронікою. Там замість іржі буде купа інших проблем, вартість обслуговуваня та ремонтів. Та й актуальна іржа після 10 років. Якщо це не запори від відомого всім грузина, звісно. Спасибі васадзі за пролобійовані ним мита на б/в автівки. Його кацапські корита 10 років не проживуть. Але не треба казати, що старі авто краще були захищені від корозії! Якщо іржа вже пішла - немає великого значення, 0.8 чи 1.0 мм товщина металу. Грунтовка важливіша. Обробка закритих місць. Якість фарби. Тобто культура виробництва.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
|
|