|
ПриватБанк |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Чет 06 чер, 2024 10:23
Ніхто не знає в Приваті ще можна переказувати ДОЛАРИ між доларовими картками різних користувачів приватбанку, якщо ці користувачі є РОДИЧАМИ?
таке раніше було можливо
-
quadro_tony_da
-
-
- Повідомлень: 323
- З нами з: 05.04.24
- Подякував: 4 раз.
- Подякували: 15 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 06 чер, 2024 11:51
quadro_tony_da написав:Ніхто не знає в Приваті ще можна переказувати ДОЛАРИ між доларовими картками різних користувачів приватбанку, якщо ці користувачі є РОДИЧАМИ? таке раніше було можливо
Можна. Між родичами першої лінії споріднення. Треба в чаті Приват24 актуалізувати родинний зв'язок.
-
Ferlakur
-
-
- Повідомлень: 4407
- З нами з: 14.10.08
- Подякував: 320 раз.
- Подякували: 318 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 09 чер, 2024 12:00
sens написав:😭 «ПриватБанк» вводить комісію за поповнення карток «Unex Bank» 1 липня поповнення карток «Unex Bank» в терміналах «ПриватБанку» буде здійснюватися на загальних умовах, а це значить, що з кожного внесення готівки буде стягуватися комісія в розмірі 0.5%, але не менше 5₴. «Unex Bank» рекомендує використовувати термінали «city24» та «EasyPay» для поповнення своїх карток без комісії. Найімовірніше, з 1 липня перестане працювати й безкоштовне поповнення карток «Unex Bank» з карток «ПриватБанку» через «Приват24». Наразі залишається лише один банк, перекази на який з карток «ПриватБанку» здійснюється без комісії, — «Радабанк». На жаль, тарифи за картками «Радабанк» досить погані, тому його не слід розглядати, як альтернативу для отримання коштів з карток «ПриватБанку» без комісії. Продовжуємо слідкувати за розвитком ситуації 👀 Джерело інформації — офіційний прес реліз «Unex Bank» 🇺🇦
Так чому вони це не прописали? І це порушення закону, бо клієнтів треба попередити за 30 діб, т.ч. зміни законно вводити не з 1 липня, і навіть не з 5 липня, а через 30 діб, або більше, від дати нового коректного повідомлення банка з зазначенням цієї законної дати. Оскільки про зміну тарифу при переказах з П24 жоден банк не повідомив, то її застосування без повідомлення за 30 діб незаконне.
-
Visky
-
-
- Повідомлень: 1691
- З нами з: 27.04.10
- Подякував: 183 раз.
- Подякували: 197 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Нед 09 чер, 2024 13:23
Visky написав:Оскільки про зміну тарифу при переказах з П24 жоден банк не повідомив, то її застосування без повідомлення за 30 діб незаконне.
а где в тарифах есть упоминание о бесплатности именно таких переводов? В тарифах чего? Карт? Счетов? Да банк предоставлял услугу бесплатного перевода платежей на карты определенного банка. В рамках двухстороннего соглашения между банками, которое подходит к концу. Если в тарифах карт и счетов данная услуга отдельно не указывалась, то о прекращении предоставления такой договорной услуги между двумя банками приватбанк как бы и не обязан сообщать.
-
WallNutPen
-
-
- Повідомлень: 1439
- З нами з: 08.06.20
- Подякував: 41 раз.
- Подякували: 440 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Нед 09 чер, 2024 15:30
WallNutPen Відповідно до ст. 14.10 З-ну "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні": "Банк зобов'язаний надіслати користувачу не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться зміни правил користування електронним платіжним засобом або тарифів на обслуговування електронного платіжного засобу, повідомлення про такі зміни". Тобто не тільки тарифи, а й правила, до яких відносилось оголошене банком правило безкоштовних переказів. Але цей закон втратив чинність на користь нового Закону "Про платіжні послуги", з якого банківське лобі домоглося повного виключення обов'язкового попередження.
-
Visky
-
-
- Повідомлень: 1691
- З нами з: 27.04.10
- Подякував: 183 раз.
- Подякували: 197 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Нед 09 чер, 2024 15:37
Visky написав:WallNutPen Відповідно до ст. 14.10 З-ну "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні": "Банк зобов'язаний надіслати користувачу не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться зміни правил користування електронним платіжним засобом або тарифів на обслуговування електронного платіжного засобу, повідомлення про такі зміни". Тобто не тільки тарифи, а й правила, до яких відносилось оголошене банком правило безкоштовних переказів. Але цей закон втратив чинність на користь нового Закону "Про платіжні послуги", з якого банківське лобі домоглося повного виключення обов'язкового попередження.
Розслабтеся, це був не переказ а платіж. На період договору з Юнексом - безплатний. Це по перше. По друге - з пумбом та ж історія була - і що, хтось когось повідомляв за 30 днів?
-
1finanсier
-
-
- Повідомлень: 1059
- З нами з: 02.09.19
- Подякував: 369 раз.
- Подякували: 71 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 09 чер, 2024 15:46
1finanсier написав: Visky написав: цей закон втратив чинність на користь нового Закону "Про платіжні послуги" (в чинній редакціїї) , з якого банківське лобі 12.01.2023 р. домоглося повного виключення обов'язкового попередження.
Розслабтеся, це був не переказ а платіж. На період договору з Юнексом - безплатний. Це по перше. По друге - з пумбом та ж історія була - і що, хтось когось повідомляв за 30 днів?
Ви мабуть не дочитали до останнього речення, яке я виділив вище. "Покращення" для споживачів ФП
-
Visky
-
-
- Повідомлень: 1691
- З нами з: 27.04.10
- Подякував: 183 раз.
- Подякували: 197 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Нед 09 чер, 2024 17:54
Visky написав:Відповідно до ст. 14.10 З-ну "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні"
Цей Закон втратив чинність майже 2 роки тому.
-
klug
-
-
- Повідомлень: 8839
- З нами з: 18.08.14
- Подякував: 371 раз.
- Подякували: 1240 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
4
Додано: Нед 09 чер, 2024 22:07
klug А хіба я не написав двічи, що він втратив чинність, теж не дочитуєте? В 21 році, але зберігалася ця норма в замісному законі "Про платіжні послуги", з якого банківське лобі 12.01.2023 р. її вибило з кучею інших пробанківських поправок
-
Visky
-
-
- Повідомлень: 1691
- З нами з: 27.04.10
- Подякував: 183 раз.
- Подякували: 197 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Вів 11 чер, 2024 19:33
що це з приватом? два рази за 2 тижні переглянув мені кредитний ліміт спочатку знизив з 80 тисяч до 54 тепер до 21 і КОЖЕН РАЗ це відбувалося через годину-дві після того як я звертався в підтримку привату в чаті з різних питань, не повязаних з КЛ перше питання було як замовити довідку нестандартну друге хотів дізнатись МСС транзакції таке враження що консультант після діалогу закриває чат і далі у них нова інструкція = переглядати кредитний ліміт тих хто звертається і знижує мені два рази ніби спеціально, ніби чисто проти мене така кампанія кек 
-
quadro_tony_da
-
-
- Повідомлень: 323
- З нами з: 05.04.24
- Подякував: 4 раз.
- Подякували: 15 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|