УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 16601661166216631664 ... 1803>
Повідомлення Додано: Пон 19 лип, 2021 03:40

Виглядає так, що поки вони спостерігають, то перевідкриття одразу нічим не загрожує, а як вони почнуть діяти, то вже навряд чи будуть дивитися, хто і скільки вичікував. Загалом, суть такого спостереження незрозуміла, але гроші на нього банка витрачає цілком реальні.
klug
 
Повідомлень: 8899
З нами з: 18.08.14
Подякував: 375 раз.
Подякували: 1253 раз.
 
Профіль
 
1
4
Повідомлення Додано: Пон 19 лип, 2021 16:52

Сегодня закрыл и сразу переоформил New Card (система позволила). Через горячку отключил Start inform +, хоть менеджер и уверяла, что все бесплатно. Жду завтра смс о подключении.
lloydbanksua
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1731
З нами з: 22.04.20
Подякував: 81 раз.
Подякували: 210 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 19 лип, 2021 17:04

Re: УкрСибБанк BNP Paribas Group

  klug написав:Виглядає так, що поки вони спостерігають, то перевідкриття одразу нічим не загрожує, а як вони почнуть діяти, то вже навряд чи будуть дивитися, хто і скільки вичікував.

Вот и я к такому варианту развития событий склоняюсь. Ожидание сейчас никак не скажется на переоформлении карты через 6 месяцев. Если не примут никаких мер, то и хорошо, а если примут, то не будут смотреть на то, сколько дней конкретный клиент ждал в июне/июле/августе. Другое дело, что если не все одновременно кинутся переоформлять, то меры могут принять позже или не принять вообще.
ingtrans
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3945
З нами з: 31.07.19
Подякував: 111 раз.
Подякували: 544 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 19 лип, 2021 17:20

сцена перша: зайшов у відділення в центрі Києва закрити картку, мені фраза - а ви не у нас відкривали :)
зрозумів одразу, що дівчинко не знає про віртуальні відділення з персменами, пояснив.
мені відповідь більш обізнанішої - "звяжіться з менеджером, ми не можемо без них"
сцена друга: звязався, чекаю, оскільки годину тому "зараз ваш віп_сріп_менеджер не може з вами звязатись" :). пішла друга година експрес-обслуговування :)
stas_rst
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2093
З нами з: 27.02.19
Подякував: 847 раз.
Подякували: 426 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Пон 19 лип, 2021 17:51

Re: УкрСибБанк BNP Paribas Group

  stas_rst написав:зрозумів одразу, що дівчинко не знає про віртуальні відділення з персменами

Не уверен, кто не знает. Из того, что я слышал от своего персмена, когда он у меня еще был, вопрос посещения конкретного отделения решается через персмена, а не "загляну мимоходом". При первом переоформлении о посещении отделения договаривалась персмен. Потом в какой-то момент персмен у меня исчезла. В этот раз я зашел в то же отделение, где переоформлял карту, и первый вопрос: "Вы в нашем отделении карту оформляли?" В общем, у меня сложилось впечатление, что виртуальные отделения предполагают, что клиент не привязан к конкретному отделению и не может рассчитывать на обслуживание в любом понравившемся ему отделении.
ingtrans
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3945
З нами з: 31.07.19
Подякував: 111 раз.
Подякували: 544 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 19 лип, 2021 18:01

  ingtrans написав:В этот раз я зашел в то же отделение, где переоформлял карту, и первый вопрос: "Вы в нашем отделении карту оформляли?" В общем, у меня сложилось впечатление, что виртуальные отделения предполагают, что клиент не привязан к конкретному отделению и не может рассчитывать на обслуживание в любом понравившемся ему отделении.

я про це ж саме! але дівчинко таки не знало, чому мене не бачить як клієнта відділення, де відкривав карту. тому й пояснив про персменів.
а те, що я сам мав спочатку написати персмену, згоден. Не врахував віртуальність в реальності :)
stas_rst
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2093
З нами з: 27.02.19
Подякував: 847 раз.
Подякували: 426 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Пон 19 лип, 2021 18:24

  lloydbanksua написав:(система позволила)

Як тут вже не раз було доведено: проблема не у системі, а у менеджерах. Одні категорично відмовляються у переоформленні доки бачать рахунок, інші ж погоджуються, якщо рахунок перебуває у "заморожений" і перебуває у стані закриття. Головна задача - натрапити на "правильну" людину.
  stas_rst написав:пішла друга година експрес-обслуговуванн

Ставайте у чергу, я досі чекаю на дзвінок за моєю квітневою заявкою.
klug
 
Повідомлень: 8899
З нами з: 18.08.14
Подякував: 375 раз.
Подякували: 1253 раз.
 
Профіль
 
1
4
Повідомлення Додано: Пон 19 лип, 2021 18:34

Re: УкрСибБанк BNP Paribas Group

  klug написав:Ставайте у чергу, я досі чекаю на дзвінок за моєю квітневою заявкою.

а у відділення рідне перевестись пробували з віртуального ?
stas_rst
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2093
З нами з: 27.02.19
Подякував: 847 раз.
Подякували: 426 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Пон 19 лип, 2021 18:55

  stas_rst написав:сцена перша: зайшов у відділення в центрі Києва закрити картку, мені фраза - а ви не у нас відкривали :)
зрозумів одразу, що дівчинко не знає про віртуальні відділення з персменами, пояснив.
мені відповідь більш обізнанішої - "звяжіться з менеджером, ми не можемо без них"
сцена друга: звязався, чекаю, оскільки годину тому "зараз ваш віп_сріп_менеджер не може з вами звязатись" :). пішла друга година експрес-обслуговування :)

Если у вас есть персмен вам нечего делать в отделении. Пишите ему в чат что хотите закрыть карту и все счета. Он вам туда же сбросит пдфку с заявлением о закрытии и вы ее подтвердите типа цифровой подписью (отп). Все. 45 дней пошли. А у кур в отделении нет доступа к счетам клиентов виртуального отделения с персменами. Чтобы обслужится в отделении вам надо перевести свои счета с персмена в отделении. Но имхо проще закрыть карту дистанционно. Потом будете идти мимо и новую карту сможете уже открыть в любом отделении. Но персмен останется тот же и спустя несколько дней поприветствует вас с открытием новой ньюшки
Flamingo
Аватар користувача
1

 
Повідомлень: 7873
З нами з: 20.03.15
Подякував: 115 раз.
Подякували: 2214 раз.
 
Профіль
 
1
1
1
1
Повідомлення Додано: Пон 19 лип, 2021 19:06

Flamingo Дякую за коментар. Поки в чаті глухо третю годину.
Можливо, завтра.
Буду чекати :)
  Flamingo написав:вы ее подтвердите типа цифровой подписью (отп)

це можна приватівським цифропідписом чи щось інше ?
stas_rst
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2093
З нами з: 27.02.19
Подякував: 847 раз.
Подякували: 426 раз.
 
Профіль
 
1
  #<1 ... 16601661166216631664 ... 1803>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7817160
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15948104
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5178544
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама