|
УкрСибБанк BNP Paribas Group (2010 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Нед 30 кві, 2017 11:48
У зв’язку з проведенням планових технічних робіт деякі сервіси банку працюватимуть в обмеженому режимі у період з 19:00 29.04.2017 по 01.05.2017 включно, можливе подовження часу робіт до 18:00 02.05.2017.
Система інтернет-банкінгу Star24 буде недоступною протягом цього часу.
Зняття готівки та перевірка балансу в банкоматах, розрахунки картками в магазинах та он-лайн покупки будуть доступними.
Недоступними в банкоматах UKRSIBBANK будуть погашення кредитів, поповнення депозитів, поповнення карткових рахунків, мобільних, реєстрація в Star24.
За допомогою інформаційної служби StarContact виконуватимуться наступні операції: - блокування та розблокування карток, - зміна лімітів, - інформація про доступні залишки
та не виконуватимуться наступні: - перевипуск карток, - перекази між рахунками, - зміна обслуговуючого відділення, - консультування по операціям у Star24, кредитам, депозитам, поточним рахункам, - управління StarSMS, - зміна продукту рахунку, - IVR.
Система StarAccess буде працювати в звичайному режимі, за виключенням операцій зміни лімітів за корпоративними картками. Ліміти можна змінити, зателефонувавши до StarContact.
Просимо враховувати дану інформацію та завчасно спланувати виконання операцій.
-
greenozon
-
-
- Повідомлень: 16737
- З нами з: 01.06.14
- Подякував: 578 раз.
- Подякували: 1755 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
1
7
Додано: Нед 30 кві, 2017 11:54
-
greenozon
-
-
- Повідомлень: 16737
- З нами з: 01.06.14
- Подякував: 578 раз.
- Подякували: 1755 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
1
7
Додано: Нед 30 кві, 2017 12:23
Поддержу-ка и я волну копипасты. Шановний клієнте,
Повідомляємо Вам, що з 04.04.2017р. в АТ "УкрСиббанк" впроваджена система електронного документообігу з Клієнтами. Електронний документообіг передбачає передачу Клієнтом до Банку копій підтвердних документів для проведення власних операцій, пов’язаних із зовнішньоекономічною діяльністю, через систему StarAccess.
Документи, надіслані через систему StarAccess, засвідченні ЕЦП та прийняті Банком, подавати на паперових носіях до установ Банку не потрібно.
Документи надсилаються через меню «Листи» в StarAccess, попередньо, обравши шаблон листа із відповідною операцією. Детальніше з процесом надання до Банку копій підтвердних документів, Ви можете ознайомитись в пам’ятці: «Рекомендації щодо надання електронних копій документів по операціям ЗЕД до Банку» (надсилається разом з листом).
У разі виникнення питань звертайтеся до вашого менеджера.
З повагою, UKRSIBBANK BNP Paribas Group
-
Julio
-
-
- Повідомлень: 319
- З нами з: 12.10.16
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 38 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 05 тра, 2017 19:34
Можно ли в укрсибе закрыть дебетную карту дистанционно, дабы не ходить в отделение? Спасибо
-
Кассандра
-
-
- Повідомлень: 1517
- З нами з: 04.12.12
- Подякував: 30 раз.
- Подякували: 234 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: П'ят 05 тра, 2017 23:38
Кассандра написав:Можно ли в укрсибе закрыть дебетную карту дистанционно, дабы не ходить в отделение? Спасибо
Увы нет
-
Faceless
-
- Модератор
-
- Повідомлень: 36519
- З нами з: 24.01.12
- Подякував: 1495 раз.
- Подякували: 8236 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
9
3
Додано: Сер 10 тра, 2017 20:47
-
greenozon
-
-
- Повідомлень: 16737
- З нами з: 01.06.14
- Подякував: 578 раз.
- Подякували: 1755 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
1
7
Додано: Чет 11 тра, 2017 21:56
Є зарплатна карта в пакеті Стар. Один із пунктів тарифів каже про те, що якщо не було руху коштів по рахунку на протязі певного періоду, то стягується плата за неактивність. Наразі на рахунку 0. Якщо через скажімо 1,5 року поповню карту, то чи будуть списані кошти за весь період/за останній місяць не активності рахунку? Чи краще робити активність кожних півроку, щоб потім не було сюрпризів?
-
Haza
-
3
-
- Повідомлень: 3132
- З нами з: 30.10.07
- Подякував: 248 раз.
- Подякували: 525 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 12 тра, 2017 08:41
я б позвонив своєму менеджеру у відділ де відкривалась картка і довідався
-
greenozon
-
-
- Повідомлень: 16737
- З нами з: 01.06.14
- Подякував: 578 раз.
- Подякували: 1755 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
3
1
7
Додано: П'ят 12 тра, 2017 10:14
Haza написав:Є зарплатна карта в пакеті Стар. Один із пунктів тарифів каже про те, що якщо не було руху коштів по рахунку на протязі певного періоду, то стягується плата за неактивність. Наразі на рахунку 0. Якщо через скажімо 1,5 року поповню карту, то чи будуть списані кошти за весь період/за останній місяць не активності рахунку? Чи краще робити активність кожних півроку, щоб потім не було сюрпризів?
Нарахування комісії проводиться в останній день місяця у разі відсутності зарахувань на картрахунок (зарахування відсотків на залишок не враховується) чи списань з картрахунку за попередні 12 місяців або з попереднього нарахування такої комісії. Якщо на рахунку буде 0 на дату нарахування комісії, то комісію взагалі не буде нараховано. Тобто вам переживати нема чого, ніякого "боргу" з комісії не виникне.
-
Faceless
-
- Модератор
-
- Повідомлень: 36519
- З нами з: 24.01.12
- Подякував: 1495 раз.
- Подякували: 8236 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
9
3
Додано: П'ят 12 тра, 2017 12:59
А с каких пор в этом банке при продаже валюты требуют паспорт? Не противоречит ли это указам НБУ?
-
Vuch
-
-
- Повідомлень: 407
- З нами з: 04.03.09
- Подякував: 182 раз.
- Подякували: 23 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7796146 |
|
|
101069 |
15896038 |
|
|
38157 |
5157575 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|