monobank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 271272273274

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

monobank 3.9 5 69
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
4%
3
2- Погане. Некомпетентне.
10%
7
3- Задовільне. Хотілося б краще.
14%
10
4- Добре. Як і повинно бути.
30%
21
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
41%
28
Всього голосів : 69
Повідомлення Додано: Сер 05 лис, 2025 20:52

Re: monobank

  Virus_900 написав:Что я “сотворил”. До блокировки в ряде контактов я постоянно срывался на эмоции и допускал резкие формулировки — формально это подпадает под п. 5.12 (взаимное уважение)


Візьміть у лікаря довідку про періодичні спалахи неконтрольованого гніву, запишіться на курси "Керування гнівом", отримайте сертифікат про успішне завершення. Потім предʼявіть всі ці документи Монобанку і попросіть вибачення ще раз, заявіть про готовність до відновлення нормальних взаємовідносин (але вже без зайвих емоцій). Це якщо ви реально жити не можете без Моно...
Navegantes
 
Повідомлень: 498
З нами з: 22.02.23
Подякував: 13 раз.
Подякували: 137 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Сер 05 лис, 2025 21:35

  Navegantes написав:
  Virus_900 написав:Что я “сотворил”. До блокировки в ряде контактов я постоянно срывался на эмоции и допускал резкие формулировки — формально это подпадает под п. 5.12 (взаимное уважение)


Візьміть у лікаря довідку про періодичні спалахи неконтрольованого гніву, запишіться на курси "Керування гнівом", отримайте сертифікат про успішне завершення. Потім предʼявіть всі ці документи Монобанку і попросіть вибачення ще раз, заявіть про готовність до відновлення нормальних взаємовідносин (але вже без зайвих емоцій). Це якщо ви реально жити не можете без Моно...


Дякую за пораду. Самоконтроль справді важливий — я вже перепросив і повністю змінив стиль спілкування: тепер лише коректно й офіційно.
Водночас предмет мого звернення не про медичні довідки, а про процедуру: банк послався на п. 5.12 (тон спілкування), але не надав індивідуального мотивованого рішення по суті з фактами та порядком оскарження.
Я відкритий до конструктиву і навіть до «жестів доброї волі» (короткий курс/сертифікат з деескалації — без розкриття медичних даних). Мета проста: або мотивоване письмове рішення по суті, або 60 днів read-only / Two-Key як безпечний компроміс. Без емоцій, по закону.
Virus_900
 
Повідомлень: 27
З нами з: 17.10.18
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 05 лис, 2025 21:48

  Virus_900 написав:
  Navegantes написав:
  Virus_900 написав:Что я “сотворил”. До блокировки в ряде контактов я постоянно срывался на эмоции и допускал резкие формулировки — формально это подпадает под п. 5.12 (взаимное уважение)


Візьміть у лікаря довідку про періодичні спалахи неконтрольованого гніву, запишіться на курси "Керування гнівом", отримайте сертифікат про успішне завершення. Потім предʼявіть всі ці документи Монобанку і попросіть вибачення ще раз, заявіть про готовність до відновлення нормальних взаємовідносин (але вже без зайвих емоцій). Це якщо ви реально жити не можете без Моно...


Дякую за пораду. Самоконтроль справді важливий — я вже перепросив і повністю змінив стиль спілкування: тепер лише коректно й офіційно.
Водночас предмет мого звернення не про медичні довідки, а про процедуру: банк послався на п. 5.12 (тон спілкування), але не надав індивідуального мотивованого рішення по суті з фактами та порядком оскарження.
Я відкритий до конструктиву і навіть до «жестів доброї волі» (короткий курс/сертифікат з деескалації — без розкриття медичних даних). Мета проста: або мотивоване письмове рішення по суті, або 60 днів read-only / Two-Key як безпечний компроміс. Без емоцій, по закону.


Мій допис чисто юмористичний, не судіть строго)
"60 днів read-only / Two-Key" - вже звучить як Отченаш, досить, їй-Богу
Navegantes
 
Повідомлень: 498
З нами з: 22.02.23
Подякував: 13 раз.
Подякували: 137 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Сер 05 лис, 2025 22:05

Navegantes


Та норм, гумор ок 🙂 Щоб не повторюватись: read-only / Two-Key — це лише приклад безпечного компромісу. Суть проста: або мотивоване рішення по суті, або будь-який інший безпечний формат тимчасового доступу. Готовий до конструктиву.
Virus_900
 
Повідомлень: 27
З нами з: 17.10.18
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 05 лис, 2025 22:19

  Virus_900 написав:Что я “сотворил”. До блокировки в ряде контактов я постоянно срывался на эмоции и допускал резкие формулировки...


"А из зала мне кричат: давай подробности!" (с)

Со стороны финансов у вас все норм. ОК.

"Ряд контактов" - это не один и не два.
Сколько (хоть приблизительно :o ) таких контактов было? И после последнего (которого?) такого контакта МОНО вас заблокировал...
Vatsyk
Аватар користувача
 
Повідомлень: 131
З нами з: 03.03.17
Подякував: 33 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Сер 05 лис, 2025 22:51

Re: monobank

  Vatsyk написав:"А из зала мне кричат: давай подробности!" (с)

Со стороны финансов у вас все норм. ОК.

"Ряд контактов" - это не один и не два.
Сколько (хоть приблизительно ) таких контактов было? И после последнего (которого?) такого контакта МОНО вас заблокировал...



По финансам вопросов ко мне нет. Спор идёт именно про п. 5.12 (тон).
До 07.07 я неоднократно перегибал с тоном в чате/по телефону (не одна-две ситуации). Последний эпизод — до даты прекращения обслуживания. Плашки финмона не было.
Выводы сделал: извинился и перешёл на строго официальную коммуникацию. Прошу по закону: мотивированное решение по сути либо 60 дней read-only / Two-Key как безопасный компромисс.
Virus_900
 
Повідомлень: 27
З нами з: 17.10.18
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 06 лис, 2025 11:52

панове форумчани, ви шо реально за цю простиню не помітили патерн штучного інтелекту? там оці всі спічі по кругу навколо однієї думки різними фразами крутяться, і на конструкції подивіться…) дивний він цей вірус:)
24589
 
Повідомлень: 258
З нами з: 08.06.23
Подякував: 0 раз.
Подякували: 25 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 06 лис, 2025 11:58

  24589 написав:панове форумчани, ви шо реально за цю простиню не помітили патерн штучного інтелекту? там оці всі спічі по кругу навколо однієї думки різними фразами крутяться, і на конструкції подивіться…) дивний він цей вірус:)


“Та ні, це просто мій стиль — люблю порядок і факти 🙂”
Virus_900
 
Повідомлень: 27
З нами з: 17.10.18
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 06 лис, 2025 12:51

  24589 написав:панове форумчани, ви шо реально за цю простиню не помітили патерн штучного інтелекту? там оці всі спічі по кругу навколо однієї думки різними фразами крутяться, і на конструкції подивіться…) дивний він цей вірус:)

Выдвигаю альтернативную версию, а точнее, альтернативно-параллельную (использование ИИ не отменяющую). Весь описанный кейс - экспериментальный проект пиар-подразделения банка по улучшению условий труда сотрудников службы поддержки (чтоб не просили у Гороха молочко за вредность) и улучшению общего имиджа фин.учреждения (если уж матюкают, то хоть пусть это изящней делают). Процент молодых-горячих в мониной аудитории в среднем выше, чем у других банков - вот и выгребает поддержка от "эмоционального" общения, плюс в различные паблики выплескивается вся эта эмоциональность. А уж какие технологии (ИИ или еще что) используются в ходе этого проекта - вопрос второй.
Кащей
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1781
З нами з: 30.08.09
Подякував: 233 раз.
Подякували: 114 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 06 лис, 2025 13:16

  Кащей написав:
  24589 написав:панове форумчани, ви шо реально за цю простиню не помітили патерн штучного інтелекту? там оці всі спічі по кругу навколо однієї думки різними фразами крутяться, і на конструкції подивіться…) дивний він цей вірус:)

Выдвигаю альтернативную версию, а точнее, альтернативно-параллельную (использование ИИ не отменяющую). Весь описанный кейс - экспериментальный проект пиар-подразделения банка по улучшению условий труда сотрудников службы поддержки (чтоб не просили у Гороха молочко за вредность) и улучшению общего имиджа фин.учреждения (если уж матюкают, то хоть пусть это изящней делают). Процент молодых-горячих в мониной аудитории в среднем выше, чем у других банков - вот и выгребает поддержка от "эмоционального" общения, плюс в различные паблики выплескивается вся эта эмоциональность. А уж какие технологии (ИИ или еще что) используются в ходе этого проекта - вопрос второй.



Интересная версия, но я обычный клиент.
Блокировка — 07.07.2025. Есть официальные обращения и ответы от банка и НБУ.
Все подтверждено документально, без эмоций.
Если есть вопросы по сути — готов ответить.
Virus_900
 
Повідомлень: 27
З нами з: 17.10.18
Подякував: 0 раз.
Подякували: 1 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 271272273274
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама